Skal han klage og syte over at det er mandag igjen?

Reklame | Gymgrossisten og Shopping4net

GASP//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Skal han nå klage og syte og surke over at det er mandag igjen…?….er det sikkert mange som tenker nå som det igjen er mandag.  Og ikke nok med det.  Det er en mørk og kald mandag i november.  Det er ikke noe sånn spesielt som skjer for tiden faktisk, det er bare en helt vanlig ordinær mandag, og da blir det vel den sedvanlige surkingen over blåmandag, eller?  Nei, faktisk ikke!  I dag skal jeg ikke surke og klage og syte.  Jeg skal glede meg over at det er mandag.  Mandag kan være fin.  Man skal kunne glede seg over alle dager, også mandager.  Og det gjør jeg i dag, gleder meg over at det er mandag.  Jeg skal forresten ikke på jobb i dag, så da får jeg finne på noe annet å gjøre enn å jobbe og slite.  Det bør gå bra.  Kanskje skrive et par blogginnlegg med høy språklig og litterær kvalitet.  Vi får se:)

Det blir i alle fall masse spennende blogginnlegg i allansverden denne uka.  Det sier jeg forresten hver mandag og hver uke uansett hvor spennende blogginnlegg det er eller ikke, og jeg sier det igjen, for denne uka er det i alle fall bare spennende blogginnlegg i vente, hver eneste bidige dag.

Det blir forresten feiring denne uka.  Jeg har jo for ikke så lenge siden feiret bursdag både til meg selv og til bloggen min, og det kan du lese mer om både her og der.  Men det blir altså mer fest denne uka.  Det er alltid gøy med litt feiring.  Det er mange nok hverdager uansett, og en festdag i ny og ne er bare gøy, og det blir det altså i allansverden denne uka.  Det blir fest en dag!  Følg med!

En liten ting bør jeg nevne.  Jeg må be dere om en liten tjeneste i morgendagens blogginnlegg, men det er i morgen.  I dag er i dag, og i morgen er i morgen, så det kan vente, til i morgen:)

Ha en fin dag og uke!  Takk for at du er innom og leser bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Les blogginnlegg om en bloggers hverdag og utfordringer, bare en masse fjas med andre ord:  https://allansverden.no/page-23/?pagelayer-live=1

Se oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Har kona, datter, kjæresten, samboeren eller en av elskerinnene lyst på en stripet genser med rullekrage til bare kr. 399.-.  Klikk her for å se nærmere på denne flotte genseren og bestill direkte fra linken som kommer opp:)

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tannrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Forkle RÅ Mørk grå//Stanley JR Verktøykasse med verktøy//Yankee Candle Christmas Advent Book//Touch Of Grey – Hair Color 30 ml Medium//Olympea – Eau de parfum (Edp) Spray 50 ml//Nissemor

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg