Skal jeg sprette denne champagneflaska i dag?

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Hva synes dere?  Skal jeg sprette denne champagneflaska i dag?  Eller skal jeg bare la det være?  Skal jeg åpne den og bare tsjøgge hele greia, hvis det er det heter, og hvis det er slik det skrives?  Det kommer litt an på…..

20191231_231720

Det kommer litt an på dere min kjære horde av eminente og smarte og trofaste blogglesere.  Champagneflaska blir sprettet i dag hvis jeg vinner prisen som “Årets gledesspreder” i Gryxen Awards.  Og kanskje blir det takketale på bloggen med spretting av champagne og tsjøgging, men da må jeg vinne pris, og skal jeg vinne pris, da må dere mine kjære blogglesere stemme på meg, og det gjør dere enten ved å…..

  •  Gå inn på bloggen til Gry Henriksen ved å klikke her, og skriv i kommentarfeltet til innlegget du kommer inn på at   du stemmer på allansverden som årets gledesspreder.

eller

  •  Send en e-mail til [email protected] og skriv at du stemmer på allansverden som årets gledesspreder.

Frist for å stemme er torsdag 21. desember kl. 1445.  Klikk her for å lese hvorfor du bør stemme på allansverden og ikke på noen av de andre nominerte bloggerne.  Husk å stemme på den o store prominente toppbloggeren og skjønnhetsbloggeren.  Jeg er klar som et egg for å sprette champagnen og feire pris.  Håper på din stemme:)

Ha en fin dag!  Takk for at du besøker bloggen min:)  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp Neatsvor her og Iviskin der.  Du kan lese mer om Neatsvor X600 Pro både her og der.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Vil du vite mer om Iviskin IPLG3 kan du klikke 3 her eller der.  Iviskin IPL G3 er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg