Stem på Allansverden som årets livsstilsblogger!!!!

Det er spennende dager for oss bloggerne på blogg.no, Norges største bloggplattform!!  Det er nemlig utdeling av Gryxen Awards nå i desember, der det deles ut priser for årets blogger innenfor til sammen ti ulike kategorier.  Det er folket som skal stemme frem vinnerne ut fra de bloggerne som er nominert i de ulike kategoriene, og i dag søndag 3. desember skal folket stemme på hvem de synes fortjener å bli årets livsstilsblogger.

Og på bloggen til Gry Henriksen der utdelingen av Gryxen Awards foregår, er det nå kunngjort at de nominerte til årets livstilsblogger er:

Solliv

Lene Lykke

Happy

Frodith

Vibbedille

Fruens vilje

Lady August

Mamma på hjul

Allansverden

Det er mange usedvanlig dyktige bloggere som er nominert i kategorien årets livsstilsblogger.  Her er en strikkedame, en lystig frodith, en imponerende mamma på hjul og flere andre flotte damer og bloggere.  Og så er det visst en til der inne, en viss allansverden, altså ingen ringere enn meg selv. Ja, du leste rett.  Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no og som har vunnet pris i Gryxen Awards både i 2021 og 2022 er nominert også i år, og nå altså i kategorien årets livsstilsblogger.  Kan jeg stikke av med prisen som årets livsstilsblogger 2023?  Jeg kan det hvis folket stemmer på meg, og det betyr at jeg ikke stikker av med prisen, for jeg regner med at folket ikke stemmer på en blogger som bare lirer av seg masse fjas på bloggen dag inn og dag ut, og spriter det hele opp med uendelig masse reklame?  Men kanskje jeg tar feil?  Kanskje folket vil stemme på en slik fjasblogger likevel?  Og jeg kan på en god dag faktisk også lire av meg et blogginnlegg uten reklame, som dette innlegget du nå leser, for dette innlegget er helt reklamefritt fra min side.  Eneste reklamen på dette innlegget er det som blogg.no uansett legger inn på bloggene sine, men jeg har faktisk ikke lagt inn noe reklame på dette innlegget, jeg nevner ikke en gang navnene på denne robotstøvsugere og denne hårfjerneren som jeg driver og reklamerer for til vanlig.  Er ikke det ganske så prisverdig det da?  Ingen reklame fra den o store.  Jeg synes nesten han fortjener en Gryxen for det!!!

Og bare for å nyansere fjasbildet noe.  Jeg har faktisk også liret av meg noen intellektuelt stimulerende blogginnlegg også, ikke bare fjas, og en oversikt over disse intellektuelt oppbyggende innleggene finner du her.  Ja, jeg blogger også om livets finurligheter, og masse annet rart som ikke bare er fjas, og hvis du klikker her, kan du se en tematisk oversikt over alle mine blogginnlegg.  Mye kloke ord om livet inne i Allansverden, hvis man leter med lys og lykte, og det burde vel være tilstrekkelig for å vinne prisen som årets livsstilsblogger.  Jeg er forrresten eneste hane blant alle de andre nominerte, altså eneste mannlige blogger, og hadde det ikke vært litt kult om en sympatisk, jordnær, mannlig blogger kunne vinne pris, til en forandring, i en bloggverden der det kryr av kjerr…..eh damer.  Jo, det måtte vel være kjempekult, og bra for likestillingen:)

Stem på allansverden.blogg.no som årets livsstilsblogger:)  Send en mail til [email protected] og skriv at du gir din stemme til allansverden og ikke alle damene.  Eventuelt kan du også stemme ved å skrive i kommentarfeltet på innlegget fra Gry Henriksen at du stemmer på den o store prominente, og innlegget du skriver inn i kommentarfeltet finner du her. Frist for å stemme: Mandag 4. desember kl. 1130!!

Jeg håper jeg kan si takk for din stemme!!!  Og da tror jeg jammen du har stemt rett ja.  i Allansverden er det historier fra hverdagen, det er matoppskrifter på min måte, fortellinger om bobilturer hit og dit, hytteturer, ferieturer, andre turer. Jeg forteller om hvordan livet som blogger arter seg, og det hender jeg betrakter verden gjennom bloggerbrillene mine. Det er tull ot tøys og fjas, og noe alvor, livets veivalg, og så er det fest, og mye annet rart.  Det må vel kunne kvalifisere som årets livsstilsblogger?  Ja, det må det i aller høyeste grad:)  Og vinner jeg pris, så blir det fest og det skal det feires med champagne, som seg hør og bør en prominent toppblogger, og du skal få lese om feiring av Gryxen på bloggen min i ettertid.  Det blir sikkert festdetaljer og sterk kost, og du får altså lese det!!  Men da må du stemme og få alle du kjenner til å stemme på meg så jeg vinner pris først:)  Så blir det fest etterpå.  Og fest kan jeg!!  Og tenk at du kan få lese om den!!!  Wow!!!!!

Ha en fin dag alle sammen:)  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk og leser dette reklamefrie innlegget.  Velkommen tilbake til mer reklame så snart jeg har vunnet pris og jeg ikke trenger smiske så fælt med folket:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allan kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg