Una cerveza por favor!!!

Reklame | CURLI, Iviskin og Neatsvor

Rabattkoder:  AK15 – 15% rabatt på Neatsvor X600 Pro og Iviskin IPL G3.  Allan10 – 10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFlow.

Tjohei!!!  Bare en snartur innom bloggen i dag for å fortelle dere at jeg skal reise bort på ferie i dag.  Vi forlater bloggervillaen og blir borte noen dager.  Alt er pakket og klart, hvilket du kan lese mer om her, og jeg skal reise til utlandet der også mange andre prominente mennesker ofte reiser på ferie til, hvilket du kan lese mer om der.

Det er mange steder der i utlandet man kan reise bort på ferie til.  I fjor ble det Tyrkia-ferie på oss, vi var i Alanya, og året før der var vi på Rhodos.  I år går ferden til et helt annet sted, og nå skal dere endelig få vite hvor den o store prominente toppbloggeren reiser på ferie.  Det blir Spania i år, nærmere bestemt Alicante på den spanske solkysten.  Her skal vi bade og spise og utforske området de neste dagene.  Vi gleder oss.  Jeg vet det er veldig mange nordmenn i Alicante, og jeg regner med at det kan bli mye trykk fra norske blogglesere der nede nå som jeg avslører at jeg skal til Alicante, folk som vi ha autograf, ta selfier og sånt av de seg selv og den o store prominente toppbloggeren, skjønnhetsbloggeren og fremtidige bloggkongen.  Ja, det er vel sånt man bare må leve med når man er så uendelig prominent, så det går bra med litt oppmerksomhet rundt egen person.  Det er på en måte berømmelsens pris det.

Nå er sikkert veldig mange bekymret og urolig for om jeg blir å ta en pause fra bloggingen nå som jeg reiser på ferie, og frykter at det kan bli dager uten nye innlegg i allansverden som en kan kose seg med og lese.  Men slapp av kjære blogglesere!!  Jeg prioriterer selvsagt å lire av meg kvalitetsblogginnlegg også når jeg er borte på ferie, alt for dere kjære blogglesere, eller hvis jeg koser meg så mye at det blir mindre tid til blogging, skal jeg i det minste få lagt ut noen innlegg med reklame som dere kan gå inn og kikke på, og kanskje finner dere da noe fint dere kan kjøpe dere.  Som før kan det bli enkelte dager uten blogginnlegg, men da kommer jeg ganske sånn umiddelbart sterkere tilbake dagen(e) etter, som vanlig, med innlegg med ekstra spennde innhold, og ikke minst spennende reklame.

Da er jeg reiseklar og vi suser straks av gårde.  Jeg kan ikke spansk, men jeg kan bestille øl, “una cerveza por favor” vet jeg det heter, og så driver jeg og lærer meg tallord så jeg kan bestille flere enn bare “una” på en gang.  Jeg bør klare meg fint i Spania:)

Ha en fin dag! Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk. Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden: https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om syden:  https://allansverden.no/page-29/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Er du kommersiell aktør og nysgjerrig på et samarbeid med allansverden der jeg kan promotere ditt produkt på blogg og andre sosiale medier?  Les mer her:  https://allansverden.no/page-41/

Den o store prominente toppbloggeren som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

Bruk rabattkoden Allan10 og få 10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFLow.  Denne koster til vanlig 3.500 kroner, men  er nå på tilbud til kun 2.490, og med rabattkoden Allan10 som gir ytterligere 10% rabatt, så koster den bare bittelittegranne mer enn et par tusenlapper.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om CURLI AeroFlow her eller der.  CURLI AeroFLow er best i test 2024 hos anbefaler.comdinguide.no og bestetester.no.  Nr. 2 på to av disse testene er sagnomsuste Dyson Supersonic som koster mer enn det dobbelte!!

Sliter du med uønsket hårvekst?  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

Det er juli; det er sommer, og hva er vel bedre enn å nyte sommeren med med ren og pen bolig.  Og det får du hvis du kjøper robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro og lar den ta seg av gulvrengjøringen-og gulvvasken. Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

6 kommentarer

Siste innlegg