Vi forbereder oss til det som skal skje på lørdag!

Reklame | Gymgrossisten og Lagerpriser

GASP//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Vi forbereder oss til lørdag.  Gjestene kommer fredag.  Men det er på lørdag det skjer!  Konemor fyller år, og det er rund dag.  Jeg tror kanskje ikke jeg skal snakke høyt om en kvinnes alder, det er ikke så lurt har jeg hørt, og jeg tror jeg skal la det være, for konemor sier til meg en dag på butikken at en slik en ønsker jeg meg i bursdagsgave, og peker på avdelingen for trekjevlene på coop extra.

Vi har jo en slik silikonkjevle hjemme som brukes til baking, og man kan bare spekulere i hva hun har tenkt å bruke en slik trekjevle til om hun hadde fått en slik.  Det kan være at hun har tenkt å bruke ei trekjevle til annet enn baking.  Jeg har jo lest juleheftet om Finbeck og Fia, og vet at kombinasjonen damer og trekjevler er ikke bra, for oss herremenn.  Så konemor får ikke trekjevle i bursdagsgave, så mye kan jeg si, hun får klare seg med den silikonkjevla vi har.

Kanskje hun heller får et slikt silikon-bakunderlag i bursdagsgave?  Det så faktisk ganske smart ut, og det er mye bedre og mindre risikofylt enn ei trekjevle.  Er det flere som har lyst på et silikon-bakeunderlag, er det bare å klikke på bildet under, følge linken og bestille:)

Kimola® bakematte av silikon

Men kan også hende at konemor får noe helt annet i bursdagsgave?  Jeg kan neppe si så mye mer om akkurat det siden jeg jo vet at konemor leser bloggen min hun også, og kan jo ikke røpe noe før på lørdag.  Men bursdagsgaven er klar den.  Jeg tror det blir en fin gave.  Det er en slik gave man kan forvente å få når man er gift med en blogger som har vært helt oppe på 9. plass på topplista til blogg.no

Det blir bursdagsfest på lørdag.  Og det er på månetoppen det skjer, høyt oppe i penthouse månetoppen 38d blir det utagerende bursdagsfeiring med høy partyføring på lørdag.  Og dere som er gjester, kan virkelig glede dere!!! Vi starter allerede fredag kveld med pølse-og hamburger-grilling ala dette her, etterfulgt av ost og vin og kjeks…og noe som jeg som blogger har gledet meg til så lenge….kanapeer!  Det blir vel champagne også.  Det hører med når det er kanapeer, innbiller jeg meg.  Champagne blir det uansett!  Lørdag er selve bursdagen da.  Da serveres noe eksotisk mat fra en annen verdensdel, det blir gave-overrekkelse, kake, og så noe som jeg vet at gjestene gleder seg til….karaoke!  Karaoke-konkurranse hører med.  Jeg har begynt å øve.  Jeg går for “Bohemian Rhapsody” tror jeg.  Det kommer til å bli noen sterke inntrykk for de som får overvære dette.  Senere på kvelden blir det tur ut på skipuben, så nachspiel med innlagt zipfy-konkurranse med tidtaking – beste tid på zipfy ned barnebakken sent på natten!!!  Og da begynner vi kanskje å nærme oss punktet at de fleste begynner å bli mett av bursdagfest og festivitas og tar kveld, bare ikke Allan og Tor Gøran som ikke lar seg stoppe av de øvrige festbremsene før enda langt ut i det sene nattetimer!!!  Det blir gøy på lørdag.  Alt klart for stor bursdagsfest!  Ha en fin torsdag:)

Klikk på linken under og last ned skrittellerappen “Stepler”.  Da tjener du poeng når du beveger deg og går, og disse poengene kan byttes mot produkter og tjenester som ligger i stepler-markedsplassen fra for eksempel Bubbleroom, Jollyroom og mange flere.

https://steplerapp.page.link/vip

 

 

5 kommentarer
    1. Jeg har sett bilde av konemora di i bloggen tidligere, og jeg tror ikke hun egentlig vil ha ei trekjevle i bursdagsgave, men en “mannen-kjøper-alt-du-vil-ha-dag” på et kjøpesenter! 😀 Lykke til med bursdagsfeiring, og husk å ha det både artig, trivelig og hyggelig! 😉

    2. Feirng med høy partyføring er ett must når man har rund dag. Hele dagen lørdag settes av til feiring vi gleder oss. Værguden er også med oss, så mulig vi må ta ett glass champis ute i solveggen å.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg