12 ting jeg skal gjøre i mai:)

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Jeg kan nå jeg tilby alle dere mine kjære blogglesere rabattkode på to fantastiske produkter, robotstøvsugeren Neatvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Med rabattkoden AK15 får dere nå 15% rabatt på disse produktene hvis dere handler inne på Neatsvor-butikken eller Iviskin-butikken.  Dette er veldig bra produkter, begge testvinnere, og er du likevel skeptisk blir du ganske sikkert overbevist om at produktene er noe du trenger hvis du klikker her eller der.

“Kom mai du skjønne milde, gjør skogen atter grønn” er en fin vårsang.  Og den passer fint nå som det er vår, og nå er det virkelig vår, også her oppe i det kalde is-og snøhelvetet som kalles Nord-Norge, eller bare gokk, for i løpet av mai kommer kanskje ikke skogen til å bli atter grønn, men det kan være at det meste av snøen både her og der her oppe har tint bort.  Vi får kanskje påfyll av litt tinesnø i løpet av mai, så tiningen går enda fortere:)

Hva skal man så finne på å foreta seg nå som mai måned står og banker på døren?  Ja, det lurer dere sikkert veldig på kjære blogglesere, altså hva den o store prominente skjønnhetsbloggeren som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no skal gjøre i mai.  Det er faktisk litt av hvert.  Jeg vet i alle fall om 12 ting jeg skal gjøre, om ikke flere, og det er da noe.  Og får dere vite om 12 ting jeg skal gjøre i mai, så får dere nå i alle fall en liten pekepinn på en del saker og ting som en slik prominent toppblogger som meg selv skal bruke tida mi på fremover nå i denne vakre vårmåneden som vi går inn.  Og det er klart at dette er dere jo nysgjerrige på å få vite mer om, og en blogger må selvsagt gjøre sine lesere glade og fornøyde, så da er det ingen vei utenom.  Her er 12 ting jeg skal gjøre i mai….

1. Feire 1. mai

Hurra for 1. mai!!!!  Og hurra for at den faller på en ukedag og ikke en lørdag eller en søndag.  Ja, det er jo faktisk allerede 1. mai i morgen, og det på en onsdag, en lillelørdag altså.  Om jeg skal spise lillelørsdagsgrøt til middag i morgen har jeg ikke helt bestemt meg for enda.  Eller kanskje det blir hjortestek?  Det vil bare tiden vise, det vil si morgendagen:)

2.  Klage og syte og surke over blåmandagene

Ytterst sjelden en ny måned uten en blåmandag!  Ej heller denne måneden!  Og det er opptil flere av dem, blåmandagene, og det skal selvsagt ikke gå upåaktet hen i allansverden.  Det blir klaging og syting og stønning og surking og uffing for alt det er verdt alle mandagene fremover på bloggen, minus 2. pinsedag selvsagt.  Jammen har det lurt seg inn en gladmandag i mai, og flott er det.  Det hjelper så absolutt på!

3.  Feire bursdag til eldste bloggerdatter

Eldste bloggerdatter har bursdag i mai.  Det blir feiring med kake, sikkert også ballonger og mere til.

4.  Kjøre hoverboard

Hoverboard-sesongen starter i mai, så snart snøen er borte på veien, og da satser jeg på at det blir i mai.  Picasso Kristensen ser frem til å bli med på hoverboard-turer.

5.  Hente ut bobilen Bob

Bobilen Bob vender tilbake til gårdsplassen utenfor bloggervillaen etter å ha vært på vinterlagring.  Han er klar som et egg for nye store og små eventyr!!!

6.  Smelle til med Eurovision-fest

Det er internasjonal finale i Melodi Grand Prix lørdag 11. mai.  Jeg skal på forhånd anmelde alle låtene og gi terningkast og sånt på bloggen min så dere vet hvem dere bør stemme på.  Alt klart for Eurovision-fest lørdag 11. mai!!!  Det blir nok høy partyføring i bloggervillaen:)

7.  Hoppe på trampoline

Jeg satser på at Norge vinner Eurovision slik at det blir vill og utagarende feiring i bloggervillaen.  Bare det ikke går så langt at jeg begynner å hoppe og sprette på trampolina!  La oss håpe at feiringen vil foregå i mer sømmelige former. Ja, særlig!!

8.  Ordne i hagen

Det er all grunn til å tro at snøen blir å tine i hagen i løpet av mai måned, og det kan jo også være litt trist, for da må man til pers med hagearbeid.

241744082_10159282222835901_5244102571086736791_n

9.  Feire 17. mai

Jeg har feiret 17. mai i mange år, og er klar for mer 17. mai-feiring igjen i år:)

11182748_10153182317010901_6864303651975575215_o

10.  Reklamere for fantastiske produkter på bloggen min

Jeg vil selvsagt dryle på med reklame på blogginnleggene også i mai, så jeg kan tjene meg steinrik på reklamepenger, og det er gode nyheter for dere kjære blogglesere, for da får dere nyttig informasjon om fantastiske produkter som dere absolutt bør ha og som vil gjøre hverdagen lettere og bedre, ikke minst i form av renere gulv og mindre uønsket hårvekst, og da tenker jeg selvsagt på kvalitetsproduktene Neatsvor X600 Pro og Iviskin IPL G3, som noen kanskje kan ha hørt om før hvis de har vært inne på bloggen min.  Og gled dere…..jeg skal også i mai fortelle litt om disse kvalitetsproduktene og deres uovertrufne sider, som det jo er uendelig mange av.

Jeg kunne jo i forbifarten bare nevne at Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

Og hvis det er noen som ikke har fått det med seg, så kan jeg nevne at Iviskin IPL G3 uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

11.  Forberede konfirmasjon til bloggerdatter

Første dag i juni måned er konfirmasjon for bloggerdatter.  Det er mye som skal ordnes.  La oss alle bare håpe jeg likevel klarer å få til å blogge oppi alt som skal gjøres.  Det er bare å krysse alle fingre og tær og håpe på det beste.

12.  Planlegge sommerferien

Vi vet alle hva som kommer etter mai måned.  Det er selvsagt juni måned.  Mot slutten av juni måned tar jeg sommerferie fra kommunal jobb og slit og slaveri.  Jeg har begynt å tenke på at jeg nok bør begynne å planlegge sommerferien litt.  Det nærmer seg, lakker og lir, i alle fall bittelittegranne.  Og det er godt man har noe å se frem til….

Ha en mai måned!  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Er du kommersiell aktør og nysgjerrig på et samarbeid med allansverden der jeg kan promotere ditt produkt på blogg og andre sosiale medier?  Les mer her:  https://allansverden.no/page-41/

Den o store prominente toppbloggeren som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

 

 

4 kommentarer
    1. Det blir mai’en sin det. Og i går delte jeg en blå mandag med deg. Men både mai og resten av de første månedene nå burde deles og dobles, for det er så mye fint en kan gjøre; fra å vifte med flagg til å vifte med tærne. En nydelig dag til deg 🙂

      1. Jammen har du også blogget om blåmandag i går var jeg innom og leste!! Det gleder meg at det er flere som ikke har det så lett på disse forferdelige blåmandagene. Sammen er vi sterke, og triste! Men nå går det jo bedre, 1. mai og fridag i morgen også. Ha en fin kveld og en fin 1. mai i morgen:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg