3 flotte høyttalere!!!

Reklame | Gymgrossisten og Jollyroom

ICANIWILL//GASP//ICANIWILL//ICANIWILL

Hei å hå alle sammen!  Det er en ny fin dag, og i dag er det faktisk noe i allansverden.  Det er ikke ingenting slik som det var i går.  Det er noe her, et innhold.  Jeg hadde ingenting i mitt innlegg i allansverden i går, kun et blankt, hvitt bilde av ingenting, hadde faktisk ikke lagt inn reklame en gang, så det var faktisk absolutt ingenting her i går.  Det er kanskje litt på kanten, å legge ut innlegg med ingenting på, men superstjerner, rockestjerner vet vi jo kan tillate seg litt ekstra og komme unna med det, og siden jeg tross alt har vært på 8. plass på topplista til blogg.no følte jeg meg såpass ovenpå at jeg kunne tillate meg litt jeg også, herunder poste et innlegg med absolutt ingenting.  Har ikke blitt kastet ut av blogg.no (ennå) for å poste et slikt totalt meningsløst innlegg, så det har visst gått helt fint.  At det var ingenting på gårsdagens innlegg fikk dog ingen følger for antallet besøk.  Det lå der det gjerne kan pleie å ligge.  Det kan enten bety at jeg har svært trofaste blogglesere, et grunnfjell av blogglesere, som er innom allansverden nesten uansett.  Ellers så kan det bety at kvaliteten på innleggene til vanlig er såpass elendig at det betyr egentlig ingenting fra eller til om det egentlig ikke er noe innhold der i det hele tatt.  Jeg tenker jeg går for den første forklaringen, og da vil jeg få takke dere trofaste blogglesere, dere som utgjør grunnfjellet mitt, for at dere er innom allansverden:)  Tusen takk!

Jeg setter stor pris på at dere følger allansverden, og som takk skal jeg nå poste et innlegg med et innhold.  I går det var det ingenting i allansverden, ej heller hadde jeg lagt ut reklame selv, og i dag skal jeg gjøre alt dette godt igjen, så i dag skal det handle om reklame og bare reklame og ingenting annet, overhode.  Jeg skal reklamere for noe rart og prøve å overbevise dere om at dette er noe dere trenger slik at jeg kan få prosenter av kjøpet og tjene meg søkkrik, bare mange nok bestiller ved å klikke på bildelinkene og bestille direkte fra den sida som kommer opp!  Og det som det skal handle om i dag er…..høyttalere, og ikke hvilke som helst slags høyttalere.  Det skal handle om kjempefine, kule, kvalitetshøyttalere som er fine og kjekke å ha.

Jeg har plukket tre prakteksemplarer av noen høyttalere som jeg skal vise dere.  De er flotte.  Ja, helt seriøst.  De er flotte.  Her skal dere få se.  Klikk og kjøp, gjerne alle tre:)

Første høyttaler er Star Wars høyttaler med AUX-inngang.  Koster kun 259 kroner.  Baby Yoda begynner å danse når musikken spilles.  Høyttaleren inneholder også fraser og lyder fra Star Wars.  May the force be with you all:)

Star Wars

 

Neste høyttaler er en N-Gar Let’s go Party Speaker 52-høyttaler.  Det var et langt navn ja, men det høres skikkelig avansert og flott ut.  Dette er en superkul partyhøyttaler – har håndtak, hjul og oppladbart batteri så du kan ta med deg musikken overalt, om så på biblioteket tror jeg:)  Følger også med en mikrofon, og da regner jeg kanskje med at du kan synge med(?).  Det beste med høyttaleren er prisen, kr. 1.749.-.  Høyere pris, høyere prosenter av handelen til Allan:)

N-Gear

Tredje og siste høyttaler er en morsom høyttaler fra Celly formet som en flamingo.  Høyttaleren er helt vanntett, noe som gjør den perfekt til late dager på stranda eller ved bassenget – opptil fire timers batterilevetid.  Koster kun kr. 229.- (kunne gjerne vært litt dyrere – hadde blitt mer penger av prosentene da:)

Celly

Håper noen av høyttalerne falt i smak.  Det beste er å ha flere høyttalere, en i stua, for eksempel den der greia fra Star Wars, en til festen, for eksempel den der svindyre høyttaleren, og en i bassenget, flamingoen er perfekt.  Bestiller du deg høyttaler i dag, så kommer den i posten om bare noen få dager:)  Men husk nå for guds skyld å bestille ved å klikke på bildelinkene over!!!  Ha en fin dag:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg