Ny uke – nye innlegg i allansverden:)

Reklame | Gymgrossisten og Indiska

Gorilla Wear//ICANIWILL//ICANIWILL//GASP

Det går mot sommer!  Det går i alle fall mot første sommermåned, juni.  Onsdag i den uka som vi nå er godt inn i er faktisk første juni.  Det kjennes godt at det går mot sommer.  Snøen er faktisk i ferd med å forsvinne fra hagen vår, og det betyr hagearbeid, raking, planting, ordne damanlegg, få opp basssenget og ikke minst få kjørt i gang myggmaskinen.  Den siste er også grei å ha for å overleve her vi bor:)

Det blir mange spennende innlegg i allansverden i uka som kommer.  Jeg skal ha test av en ny is en dag.  Ja, noe må en jo ha å blogge om, så hvorfor ikke teste is.  Så skal jeg også fortelle om noen skikkelig bra filmer, og disse passer perfekt som oppladning til sommer, sol og ferie:)  Ellers blir det et innlegg om ingenting igjen, kanskje et par til og med.  Jeg blogget om absolutt ingenting for et par uker siden, men ved nærmere ettertanke så innser jeg at disse innleggene var mer innlegg om ingenting, ikke ingenting i seg selv, og når det var innlegg om ingenting, så ble det plutselig et innlegg om noe, altså at jeg blogget om ingenting.  Men min intensjon var jo at det skulle være ingenting i allansverden, så det skal jeg prøve på denne uken.  Fortsetter da litt til som antibloggeren som gjør motsatt av alle andre, blogger om ingenting, i håp om å skille meg ut og øke besøkstallene.  Jeg fikk faktisk et oppsving i antall sidevisninger da jeg blogget om ingenting de tre dagene for litt siden, og jeg håper på en tilsvarende oppsving denne uka også.  Verden er ikke rar, den er deilig!  Herlig å kunne blogge om ingenting og øke besøkstallene samtidig.  Jeg kan faktisk røpe at i morgen skal det igjen dreie seg om ingenting i allansverden, absolutt ingenting!!!  Gled dere:)  Jeg går for topp 10 på topplista til blogg.no etter morgendagens innlegg.  Ha en fin mandag:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

 

Indiska//Indiska//Indiska//Indiska

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg