Livet på Rhodos!

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Hei, og god morgen alle sammen!  Vi er ankommet Rhodos der vi skal bo på Maritime Hotel Aparts litt utenfor Rhodos by.  Her kommer vi til få det bra, garantert.  Det er flott å være på Rhodos, varmt og deilig!  Vi koser oss, og det skal jeg selvsagt fortelle om at jeg gjør, her på bloggen, og sikkert også på facebook og instagram.  Håper selvsagt på mange “likes” på facebook-innleggene mine også, slik at ferien blir vellykket:)

Er mye god mat på Rhodos, og jeg har selvsagt testet ut gresk salat, med mye rart oppå.  Kjempegodt!  Var greit å gå for en salat til Lunch etter at jeg på Hamar skeiet kraftig ut med bubble waffle, og det kan du jo lese mer om her.  Salat er sunt, men også godt!

Jeg har forresten investert i nye briller.  Det er noen dritkule rayban-solbriller til en særdeles konkurransedyktig pris.  Betalte 50 kroner.  Kunne sikkert prutet de ned til 40 kroner hvis jeg hadde likt å prute og diskutere og kverrulere på prisen.  Men om jeg betaler 50 kroner eller 42 kroner for et par rayban-solbriller er da en helt uvesentlig forskjell for en blogger som har vært nr. 8 på topplista til blogg.no.  Uansett, et par rayban-briller til 50 kroner er ganske “satisfying” som min datter og sikkert andre ungdommer sier.  Er jo et kupp uansett:)  Jeg vil si de sitter som et skudd!!!

Jeg trente i går kveld og måtte ha noe å slukke tørsten med om kvelden.  Jeg bestilte således noe å slukke tørsten med, og jeg så sikkert sliten og tørst ut etter joggeturen, så jeg fikk en diger bolle med noe forfriskende.  Det passet bra.  Det er varmt på Rhodos og viktig å opprettholde væskebalansen, og det går nå bare bra med væskebalansen.

Vi får se hva vi finner på i dag.  Det blir nok litt bading tror jeg i alle fall, og helt sikkert noe annet gøy.  Det kan jo være at dere får høre om det i morgen eller en annen dag:)  Ha en fin dag, og takk for at du besøker bloggen min:)

Her kan dy besøke og melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Lumene//Makeup Revolution//Four Reasons//Chloé//RMS Beauty//Benton

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg