Bubble waffle og alle livets vanskelige valg!

Reklame | Gymgrossisten og Jotex

Gorilla Wear//GASP//ICANIWILL//ICANIWILL

Vi er på Hamar. Det er fint på Hamar. Vi har tatt inn på den sentrumsnære residensen til Camillas bror, min svirebror altså, og vi hygger oss både om dagen og om kvelden. Jeg tenkte jeg skulle gi en liten stemningsrapport fra de daglige sysler på Hamar, og vil da presisere at det er daglige sysler, og ikke de sysler og krumspring man måtte foreta seg om kvelden og enda senere;)

I dag besøkte vi Monky’s nede på Mjøsfronten. De lager Bubble Waffle, som jeg egentlig ikke helt vet hva er, men som ser skikkelig mektig og usunt ut, så da var det helt naturlig at jeg måtte stoppe opp og sjekke dette ut nærmere. Monky’s hadde mange ulike varianter av Bubble Waffle, som dere kan se på bildet. Og Bubble Waffle er overdådig, svindyrt og ekstravagante greier, så en blogger som har vært nr. 8 på topplista til blogg.no, og nr. 15 for få dager siden, måtte selvsagt teste dette ut.  Av alle valgene man må foreta seg i hverdagen, og i livet forøvrig, var dette et svært vanskelig valg, for alt sammen så jo veldig godt ut…

Jeg prøver, med varierende hell, å holde meg i form, og har jo gått Reistadløpet, som du kan lese om her og der, så jeg kunne jo ikke prøvd alle bubble waffle-variantene.  Det skulle ha tatt seg ut!  Det hadde kanskje vært bra for tunga, men neppe for resten av kroppen, så jeg måtte foreta et valg.  Jeg gikk for en unicorn. Det er vaffel, is og godteri i en skjønn, overdådig forening, og det var godt, og mektig:)

Så vet dere det. Jeg har spist Bubble Waffle, og det var godt. Hadde ikke så mye annet å fortelle om i dag egentlig.  I morgen er vi ikke på Hamar lenger!  Vi har reist videre.  Vi har hatt familieråd.  Vi er fem stemmeberettigede i familien, og det gjør at det blir enkelt å oppnå flertall for en avgjørelse.  Og vi har bestemt oss for “veien videre” når det gjelder ferien vår, etter at det ikke ble ferietur til Tyrkia.  Hvis du klikker deg inn på allansverden i morgen, så får du se hvor ferden går. Ha en fin dag, og takk for at du besøker bloggen min. Husk nå for guds skyld på å klikke på all reklamen!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

CHLEO armstol Sennepsgul//SILVERO vase Sølv//HULTSFRED//BARATTI

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg