Ankommet Spanien!!!

Reklame | Neatsvor, Iviskin og Neatsvor

Fantastiske tilbud i dag!!  15% rabatt på Neatsvor X600 Pro og Iviskin IPL G3 – bruk rabattkoden AK15.  10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFlow – bruk rabattkoden Allan10.

Ankommet Spanien!!!  Reisedag i går, fra langt oppe i gokk til Spaniens solkyst!  Og ut på kvelden ankom den o store prominente toppbloggeren med familie Alicante der vi skal bo i en fasjonabel solkyst-leilighet en stund fremover.  Det blir bading, det blir utflukter og sightseeing, det blir restaurantbesøk, det blir trening hvis jeg gidder og sikkert noe annet rart man kan finne på.  Og kanskje blir det et og annet blogginnlegg fra dette oppholdet i Spanien?  Dere leser jeg skriver Spanien.  Jeg synes det høres ekstra dannet ut, gammelt riksmål, for de kondisjonerte og prominente, og det sømmer seg egentlig at en prominent toppblogger omtaler Spania som Spanien.  Dere vanlige alminnelige mennesker skriver sikkert Spania, en prominent toppblogger omtaler Spania som Spanien, i dag.  Vet ikke hvorfor men følte bare for det i dag, kanskje fordi jeg kunne fjase litt rundt hvorfor jeg skriver Spanien i dette innlegget for å få litt lengde på denne teksten så det kunne regnes som et blogginnlegg, og ikke bare et bittelitte et eller annet annet rart!

Det er ikke så mange som skriver Spanien i dag.  Tidlig på 1900-tallet var det vanlig med en-endelsen i mange navn hvis man skrev riksmål, for eksempel Spanien, Storbritannien, Asien,  blogglandien, Italien, liksom i tysk språk, men etterhvert kom ia-endelsen til å overta slik at Spanien da etterhvert ble hetende Spania.  Og sånn er det jo den dag i dag.  Spania heter Spania, ikke Spanien.  Men det er klart det høres ekstra fint ut med Spanien synes jeg, jeg føler meg litt ekstra important, kondisjonert og prominent når jeg skriver at jeg er her i Spanien.  Så vet dere det!  Jeg er altså kommet frem til Alicante her på Spaniens solkyst, og har fortsatt ettervirkninger etter hva denne 2. plassen på topplista til blogg.no har gjort med meg, om jeg ikke allerede har fått et lite solstikk:)

Kanskje er jeg tilbake med mer blogging fra ferieopphold i Spanien en annen dag.  Uansett så blir det et eller annet fjas på bloggen min praktisk talt hver eneste bidige dag, hvis jeg gidder, og kanskje får du da eventuelt vite mer om hva jeg gjør her på Spaniens solkyst:)

Ha en fin dag!  Hyggelig at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake en annen gang!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om syden:  https://allansverden.no/page-29/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Er du kommersiell aktør og nysgjerrig på et samarbeid med allansverden der jeg kan promotere ditt produkt?  Les mer her:  https://allansverden.no/page-41/

Den o store prominente toppbloggeren som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

Bruk rabattkoden Allan10 og få 10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFLow.  Denne koster til vanlig 3.500 kroner, men  er nå på tilbud til kun 2.490, og med rabattkoden Allan10 som gir ytterligere 10% rabatt, så koster den bare bittelittegranne mer enn et par tusenlapper.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om CURLI AeroFlow her eller der.  CURLI AeroFLow er best i test 2024 hos dinguide.no og bestetester.no.  Nr. 2 på disse testene er sagnomsuste Dyson Supersonic som koster det dobbelte!!

Sliter du med uønsket hårvekst?  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

Hvordan få ren og pen bolig?  Skaff deg robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Den fikser mens du kan sitte i godstolen og slappe av.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

 

 

 

 

8 kommentarer
      1. tusen takk, alt vel, foreløpig har disse innfødte vist seg å være vennligsinnet her i Spanien, måtte det fortsette slik;)

    1. Svigermor sier også Spanien, vet ikke om det kommer av at hun er godt i Tyskland eller om hun har en blogg jeg ikke vet om.
      Hun har forøvrig rig et hus i nærheten av Alicante, men hun er ikke der nå.

      1. Jeg føler på meg at hun må være fra at finere strøk, og at hun må være en fin frue og prominent dame;)

    2. Her i Fredrikstad sier vi syden……….Samma hvilket land det er, bare det er sydover……!
      God ferie….Kos deg med familie og sol og alt…
      Masse tapas…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg