Shit!!!! Vi har bryllupsdag på en blåmandag!!!!!

Reklame | Blivakker

Tjohei alle sammen!  I dag er litt av en dag!  Det er mandag, ikke bare mandag, men blåmandag, men i dag må vi bare markere blåmandagen litt i det stille med et kort lite innlegg, for jeg må ikke lage for mye fuss rundt at det er blåmandag og klage og syte og surke i dag slik jeg pleier over at dette er starten på ei ny og uendelig lang arbeidsuke.  For det er ikke sikkert det er så bra å fokusere for mye på at det bare er blåmandag i dag, selv om det jo vitterlig er blåmandag, for denne blåmandagen er ikke bare blåmandag!  Men dog litt surking må vel likevel være innafor.  Huff og huff og huff!  Å nei og nei og nei!!!  Det er tross alt blåmandag, selv om det er noe annet også…

Dagens blåmandagen i dag er nemlig også bryllupsdagen til bloggerfruen og meg.  Bloggerfruen og jeg har nemlig bryllupsdag i dag, 13 år har vi vært gift.  Da sier han google at “nå har dere vært gift i tretten år, og dere begynner å kjenne hverandre godt som ektefeller. Det er viktig å jobbe i takt med hverandre for å bevare den spennende hverdagen. Denne bryllupsdagen kalles for Blondebryllup (eller Kniplingbryllup).”  Ja, så vet vi det, blondebryllup i dag altså, og i tillegg blåmandag.  13 år har jammen gjort mye med ekteskapet vårt, fra å gifte oss på en lørdag for 13 år siden, så skal vi faktisk feire bryllupsdag på en blåmandag i dag.  Akk og ve!  Men det er jo det som det handler om ekteskapet, gode og vonde dager, og også utholde blåmandagene, selv om man har bryllupsdag, og ting blir uansett bedre i morgen, for da er det tirsdag og det stunder mot helg og glede.  Ja, tror ikke jeg skal si mer om det.  Er ikke sikkert at bloggerfruen blir så happy over at jeg kobler bryllupsdagen for sterkt til blåmandagen, så jeg skal bare gi meg der tenker jeg før jeg sier noe som bloggerfruen ikke liker, og bloggerfruen har tross alt en trekjevle i kjøkkenskapet.

Hurra for denne forferdelige blåma…..ehhh…denne herlige bryllupsdagen!!!  Elsker deg bloggefruen!  La oss gå for gullbryllup:)  Det skal vel godt gjøres at tilfeldighetene skal ha det til også den dagen faller på en (blå)mandag!

Ha en så fin dag som det kan bli, med tanke på at det tross alt er blåmandag.  “Hold ut”, leste jeg et sted en gang at var Finn Schjøll sitt råd til alle nygifte for et vellykket ekteskap. Rådet er også fint å ta med seg for å komme seg gjennom blåmandagen. Hold ut alle sammen. Det er tirsdag i morgen;) Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk!  Tusen takk!  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Les om bryllupsdagen til bloggerfruen og meg fra i fjor:  https://allansverden.blogg.no/12-ar-silkebryllup.html

Blogginnlegg om blåmandager:  https://allansverden.no/page-48/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Four Reasons//Four Reasons//Benton//Four Reasons//Four Reasons//Four Reasons

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Gratulerer med bryllupsdagen!
      Har sjekket, og gullbryllupsdagen deres vil ikke komme på en blåmandag.
      For det første vil du ha blitt pensjonist før den tid antar jeg, og da finnes ikke blåmandager lengere. For det andre så er 12. juni 2060 en lørdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg