Dæven førr en blåmandag!!!

Reklame | Gymgrossisten og Arket

ICANIWILL//GASP//Gorilla Wear//ICANIWILL

Vinterferien er slutt!  Game over!  Slutt på all kos og hygge!  Ikke mer ost og kjeks!  Ikke flere sene frokoster!  Ikke noen tur opp til Månetoppen på en stund!  Ikke sene kvelder med et godt glass rødbrus!  Hverdagen kaller!  Jeg er tilbake på jobb igjen, fra i dag av og mange, mange dager fremover.  Huff og huff!

Har hatt en strålende fin vinterferie.  Kost meg masse.  Gått på ski bortover, stått på ski nedover, gjennomført afterski, med bravur, feiret bursdag til konemor, kjøpt ny bil, hatt mye fin kvalitetstid sammen med familie, venner, hund og katt.  Det kan jo tenkes at jeg mimrer litt og lager et blogg-innlegg eller to om vinterferie-hendelser etterhvert.  Vi får se:)

Det som er helt sikkert denne uka som vi nå har gått inn i er at jeg skal dele med dere noe dere alltid har lurt på, så gled dere til det!  Vi skal drømme oss bort på bobiltur til steder og byer som begynner på bokstaven H, og en dag tar jeg meg fri fra blogging og lar en gjesteblogger sitte og hamre på tastaturet.  Dette må selvsagt ikke gå ut over kvaliteten på blogginnleggene, så det er ingen hvem som helst.  Det er ikke Ernest Hemingway.  Han er død!  Men det er en annen som kan skrive på en slik måte som gjør at det ikke går utover kvaliteten på blogginnleggene mine, ingen hvem som helst faktisk!  Jeg gleder meg til en liten dags blogge-pause.  Men det blir bare en dag.  Jeg kommer tilbake for å gi dere et veldig bra middagstips.  Mat må man jo ha, om man er et vanlig, ordinært menneske, eller om man er blogger.  Vi må ha næring – vi må ha mat, alle som en.  Jeg tror dere kommer til å like middagstipset mitt.  Det er ikke noe sånn ferdigmat fra Fjordland, er noe langt mer avansert enn som så.  Det er noe som krever en skikkelig kokk for å lage, en konge av en kokk.  Jeg kjenner min besøkelsestid!

Håper dere alle får en fin uke fremover!  Hyggelig om du vil fortsatt komme innom allansverden på besøk:)

Klikk på linken under og last ned skrittellerappen “Stepler”.  Da tjener du poeng når du beveger deg og går, og disse poengene kan byttes mot produkter og tjenester som ligger i stepler-markedsplassen fra for eksempel Bubbleroom, Jollyroom og mange flere.

https://steplerapp.page.link/vip

Arket//Arket//Arket//Arket//Arket//Arket

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg