Dagens bilde – frukttrær i blomst!

Reklame | Gina Tricot, Tanrevel, Elskling.no

Det blomstrer og gror, både her og der, også i hagen utenfor bloggervillaen til den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen himself, meg selv altså. Og ganske nylig har frukttrærne også begynt å blomstre, og det er jo hyggelig, for da kan det jo komme til å bli epler og kirsebær ut på høsten gang. Således blir det et blomstrende epletre i dagens bilde på bloggen min i dag. Det antyder jo at man er en litt flink gartner når man kan skilte med et blomstrende frukttre i det kalde nord, så jeg valgte et slik hagebilde til dagens biilde på bloggen, ikke et bilde av den deilig myke mosegrodde plenen eller et bilde av noe av alt ugresset som også spirer og gror, både her og der. 

 

Det er ikke lett å få frukttrær til å klare overvintringen i små-arktisk klima, men det er mulig å få til, og det kan du lese mer om her, og det er også mulig å legge ekstra til rette for å få til blomstring og å få frukt på trærne, og det kan du lese mer om der.  Vi har forresten to epletrær, en rød sevstadholm og en haugmann, og disse blomstrer ganske så samtidig, og da kan det jammen bli epler til høsten.  Jeg satser på epler til høsten, da kan det jammen bli at jeg lager smuldrepai med epler fra egen hage, skikkelig snaddergodt det altså.

Håper dere alle får en fin dag.  Hyggelig at du er innom bloggen min.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden: https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Les blogginnlegg om hage og utemiljø:  https://allansverden.no/page-39/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Kjempefin stripet genser med rullekrage for fine damer til bare kr. 399.-.  Klikk her for å se nærmere på denne flotte genseren og bestill direkte fra linken som kommer opp:)

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tanrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg