Det begynner å dra seg til!!!

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Det begynner å dra seg til!  Seks artister er klare for tinale i Melodi Grand Prix lørdag 3. februar.  Det er bare tre ledige finaleplasser igjen, og når finalen går av stabelen, så skal ni artister konkurrere om å representere Norge i finalen i Eurovision i Malmø i mai.  Og de tre siste finaleplassene blir delt etter tredje delfinale i morgen kveld.  Det er spennende mgp-tider:)

Forrige lørag gikk Erika Norwich og Super Rob videre fra andre delfinale, og det var heller ikke så rart all den tid jeg hadde anbefalt folket å stemme på nettopp låten deres i mitt mgp-innlegg forrige lørdag, og det kvalitetsblogginnlegget kan du lese i sin helhet her.  Og jeg er selvsagt svært glad for at nettopp denne låten gikk videre.  Erika Norwich synger fantastisk, som en operastjerne, og denne forvokste roboten Supere Rob synger om så faktisk enda bedre, og melodien og teksten og sceneopptreden er bare ut av en annen verden.  Mine samarbeidspartnere Neatsvor er også henrykt over at låten “My A1” gikk videre, for det betyr jo at jeg også i finalen kan late som og nevne at robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro er lillebror til Super Rob!! Og at du akkurat nå kan gjøre tidenes kupp og få 15% på Neatsvor X600 Pro hvis du bestiller her og oppgir rabattkoden AK15.  Fytterakkern for et vanvittig tilbud altså, og fytterakkern for en fantastisk bra robotstøvsuger Neatsvor X600 Pro er.  Den er da også best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2, for å nevne noe steder der den er best i test.  Neatsvor X600 Pro støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker, og gjør gulvet skinnende rent.  Det er stort sett bare en ting den ikke gjør.  Den synger ikke!  Men det gjør derimot storebror Super Rob, han synger steinbra, og vi gleder oss til å høre mer fra Super Rob i den store mgp-finalen, slik at jeg også der kan fortelle om lillebror til Super Rob:)  

Gåte gikk også til finale forrige lørdag.  Jeg likte ikke det så godt.  Det er en vanvittig kul låt, og den er original, urnorsk, trolsk, og er noe vi faktisk kan vinne hele Eurovision med hvis vi sender den så langt.  Men det ville jo vært uheldig for promoteringen min av Neatsvor X600 Pro hvis vi sender Gåte til Eurovision, for da kan jeg liksom ikke promotere Neatsvor X600 Pro og tjene meg søkke rik, for det er liksom ikke noen logisk kobling mellom Gåte og Neatsvor X600 Pro, dessverre.  Da fungerer det bedre med Super Rob, som jo tross alt er storebror til Neatsvor X600 Pro.  Men angående Gåte så meg jeg si at Gunhild Sundli er ei utrolig flott dame.  Velstelt er hun også, og sminket her hun og og hele pakken, og det skulle ikke forbause meg om ei så flott dame bruker denne hårfjerrneren Iviskin IPL G3 for å fjerne uønsket hårvekst.  Det ser jeg jammen ikke bort fra.  Visste du forresten at denne fantastiske hårfjerneren også er på tilbud nå?  Du får også 15% på Iviskin IPL G3 hvis du bruker rabattkoden AK15 og bestiller her.  Fytterakkern for et sinnsykt bra tilbud også dette, og fytterakkern for et utrolig bra produkt!!  Iviskin IPL G3 er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness.   Den er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Det som er så spesielt med Iviskin IPL G3 er at den fjerner uønsket hårvekst smertefritt ved hjelp av lys, og det med svært gode resultater over lengre perioder.  Det er nesten så man bare skulle si løp og kjøp før det blir fritt for sånn Iviskin’er i Iviskin-butikken, men i vår digitale tidsalder kan vi heller bare si klikk og kjøp her.  Men husk for guds skyld på å bruke rabattkoden AK15 så du får rabatten på 15% og og jeg tjener gode reklamepenger.  

Bloggerfruen var forresten ikke helt enig med meg da jeg gav Mileo terningkast 0 forrige lørdag.  Han fremførte jo låten “You’re mine” med en tekst som handler om sjalusidrap, noe du du lese mer om her, og bloggerfruen sang og trallet med og likte denne låten veldig godt.  Jeg gjør meg selvsagt mine tanker.  Jeg er litt bekymret og urolig.  Hun liker en låt om sjalusidrap, er gift med en skjønnhetsblogger, og kanskje mistenker hun at andre damer ligger langflat etter dette lekre og skjønne eksemplaret av et mannfolk og er således sjalu og har lagt sine planer.  Uff da!  Hun har jo trekjevla som hun ikke bruker sååå veldig ofte i grunnen til denne bakingen, men kanskje sparer hun denne til en spesiell anledning?  Herregud!!  Jeg skal følge litt med henne fremover ja, sånn for å være på den sikre siden.  Det er sikkert lurt det ja.  

Dag Erik Oksvol og Anne Fagermo gikk også videre fra andre delfinale forrige lørdag med låten “Judge tenderly of me”.  En litt sånn rolig, stillferdig ballade.  Dette er egentlig en fin låt, en flott duett, og det er en behagelig låt å lytte til, gjerne en morgen man står opp og har god tid og ikke skal på jobb og man har en kaffekopp i handa og man har på seg morgenkåpe og man bare vandrer litt gjennom bloggervillaen, og da vil det være behagelig å sette på “Judge tenderly of me” og ha på litt sånn i bakgrunnen.  Jeg tror vel ikke denne låten vinner mgp-finalen, men fint at det også er litt mangfold av sjangre i selve finalen, denne som en countrypop-ballade.  

Så får vi se hvordan det går i morgen.  De tre siste finalelåtene skal bli klare i løpet av lørdagskvelden.  Vi skal høre 6 låter.  Jeg har hørt gjennom alle låtene, og skal komme med en anmeldelse av låtene i morgen tidlig.  Og da vet vi hva som kommer.  Liker jeg en låt, blir det en vakker hyllest og terningkast 6.  Liker jeg den ikke, kan det fort bli en forferdelig radbrekking av det musikalske makkverket med terningkast 1 eller 0, men la oss nå håpe at det ikke skal gå så ille gærnt for noen av årtistene i morgen. 

Jeg håper jeg ser deg på bloggen her i morgen, så jeg får bra besøkstall og reklamepenger:)

Ha en fin fredagskveld!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om Melodi Grand Prix:  https://allansverden.no/page-11/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg