Det er blåmandag og helvetesuke!!!

Reklame | Gymgrossisten og Tannrevel

Under Armour//Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Så er dagen omsider kommet, dagen som jeg ikke har gått og ventet på akkurat, men som jeg har visst at en dag ville komme.  Den tunge, jævlige dagen!  Jeg tenker selvsagt på første arbeidsdag etter jul, for nå er den her, ubønnhørlig.  Og ikke nok med at det er første arbeidsdag etter jul.  Det er i tillegg mandag, blåmandag, og det sånn til de grader også.  Jeg tror faktisk dette er en av de verste blåmandagene jeg har opplevd, en av de virkelig ikoniske blåmandagene.  Det er greit nok at jula er slutt og at det er første arbeidsdag etter jul, men det er ikke selvsagt at første arbeidsdag etter jul må være en mandag.  Det kunne ha vært en torsdag eller en fredag, om så en tirsdag, hadde kalenderen vært litt mer vennligsinnet, men det faller seg altså slik at det blir en mandag, og da er det rett fra julefeiring med kos og gøy til en laaaang arbeidsuke.  Og siden nyttårsaften ble feiret på lørdag med brask og bram er det vel også lett å kjenne på bakrus og helvetes anger, og det er vel ille nok i seg selv, men når man i tillegg må kjenne på at jula er slutt og at det er rett på jobb, en uendelig lang og kald januar står for døren, man er i gang med nyttårsforsetter med et nytt og bedre liv, men annerledes enn det søte liv i jula, så er summen av alt dette en virkelig mørkeblå, episk blåmandag av de sjeldne.  Jeg tror jeg kan slå fast at dette er kanskje tidenes blåmandag, og det sier ikke lite.  Det er bare å synes synd på seg selv, veldig masse!!!

Og jeg føler ikke på meg at det blir mye bedre for langt utover uka.  Jeg ser for meg at dette kommer til å bli en helvetesuke!  Kontrasten til det søte livet i jula er for stor til at blåmandagen går over etter bare en dag.  Den vil henge i noen dager.  Det blir bedre på fredag, men det er lenge til.  Veldig lenge til!

Jeg må uansett starte med denne episke blåmandagen.  Det er ingen bønn.  Jeg må bare sette meg i bloggerbilen og kjøre på jobb.  Så er jeg i gang med blåmandag og helvetesuke!  Og så får det være nok surking og klaging og syting for i dag.  Det blir sikkert mer klaging og surking og syting neste mandag, men kanskje ikke like mye, eller kanskje det blir mer.  Den som venter får se:)

Håper vi alle kommer oss gjennom denne forferdelige blåmandagen.  Takk for at du besøker bloggen min!  Det er jo en liten trøst på en slik tung dag.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tannrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg