For en spektakulær uke dette blir da!!!

Reklame | Gymgrossisten og Bubbleroom

ICANIWILL//GASP//ICANIWILL//ICANIWILL

Ny uke i allansverden, og for en uke dette blir da!  Det blir masse innlegg, ett nytt innlegg for hver dag, med masse tull og tøys, slik det pleier å være.  Og siden det er mandag, så er dagens innlegg et innlegg om alt som kommer i uka som kommer, og som vanlig er det store ord om hvor flott og fantastisk uka kommer til å bli.  Intet nytt med andre ord!  Uka som har gått har jo vært en flott uke i allansverden det også, slik det alltid er.  Jeg har fått laget flere innlegg om friluftsliv, og som den villmarkens sønn jeg ikke er, så er jo det litt godt gjort da.  Fornøyd friluftslivs-blogger!  Jeg var forresten på Villmarksmessa i Bardu i helga.  Det var en flott messe med masse folkeliv.  Det ble ingen nye fiskestenger, sluker, jaktbørser, fjellsko, tur-anorakk, men jeg fikk kjøpt meg et par spekepølser!!!

I uka som kommer vil jeg ikke blogge om ingenting slik jeg har hatt for vane å gjøre i det siste.  Det kommer til å være et eller annet slags innhold hver eneste dag, neppe noe bra innhold, men et eller annet blir det.  Det kommer til å handle litt om friluftsliv denne uka også. Friluftslivsbloggeren slår til igjen.  Og ikke nok med det.  Det skal handle om mat, også mat som man kan lage ute, bare man kan få fyrt opp et bål.  Og det klarer vi jo alle, i alle fall hvis vi har nok tennvæske med:)

Gled dere til i morgen!  Da skal jeg gi dere tips om hva dere kan gjøre på en trampoline.  Det er så mye mer man kan gjøre enn bare å hoppe opp og ned.  Jeg skal vise dere masse spennende man kan gjøre:)  Følg med!

Håper dere får en fin uke!  Hyggelig om du besøker bloggen min og husker på å klikke på reklamene og kjøper noen av produktene som kommer opp på linkene slik at jeg får prosenter og blir rik!

Her kan du forresten melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

 

Chiara Forthi//JDY//Happy Holly//Trendyol

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg