Gratulerer Norge!!!!

Reklame | Gymgrossisten

CLN ATHLETICS//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Gratulerer Norge!  Ja, det må jeg si, gratulerer Norge!  Og hvorfor skulle så jeg komme med en slik gratulasjon til hele vår nasjon?  Ja, det er vel egentlig helt åpenbart.  Nei, det er ikke en gratulasjon til regjeringa som på vegne av vår nasjon har har spandert tur på Taliban til Norge.  Nei, jeg tenker selvsagt på at folket på lørdag i andre delfinale av mgp valgte å stemme riktig artist frem til finalen senere i vinter.  Farida ble stemt frem til finalen med sangen “Dangerous”, og det synes jeg var flott.  For det betyr at folket har hørt på og latt seg påvirke av bloggeren, og influenseren Allan Kristensen, som på lørdag morgen la ut et innlegg der han anbefalte folket å stemme på nettopp Farida.  Og folket hadde åpenbart lest innlegget mitt og foretatt det riktige valget.  Det synes jeg er stas!  Her kan du forresten lese min anmeldelse av lørdagens mgp-låter.

Det er fint at vi influnsere kan påvirke folket til å gjøre de riktige valgene.  Det er høyt utdanningsnivå i den norske befolkningen, men det er også fint for folket å ha forbilder og ledestjerner som kan vise vei i forhold til alle de små og store valgene vi må forholde oss til i hverdagen.  Og det er selvsagt ikke lett å vite hvem man bør stemme på i mgp, så jeg er glad for å kunne være til hjelp.  Neste lørdag er det ny delfinale i mgp.  Jeg skal trille terning og anmelde låtene også til den delfinalen.  Sjekk allansverden lørdag morgen hvis du vil ha hjelp til å vite hvem du skal stemme på.

Ja, sånn går nå dagene i allansverden, mye tøys og tull der ja.  Uka som har gått har ellers vært en snørik uke i Bardu.  Det har snødd og det har snødd og der har snødd, inntil i dag det har vært 4 varmegrader og det har regnet og det har regnet og der har regnet.  Vi står han av!  Vi vet hvor vi bor!!  Noen ganger innser man i ettertid at man har gjort feil og tabber, og i uka som har gått har jeg tabbet meg skikkelig ut, og jeg føler veldig på å komme med en uforbeholden unnskyldning.  Og det er godt å få slikt overstått, så i morgen skal jeg komme med en offentlig beklagelse i mitt daglige blogginnlegg på allansverden.  Det er ikke noe jeg gleder meg til, men det blir på en måte godt å få det overstått.  Og det er greit å gjøre slikt i et blogginnlegg, for da har jeg jammen noe å blogge om i morgen også:)  Ha en fin blåmandag alle sammen!!

NB:  I Firenze kan man vel se den verdensberømte David-statuen av Michelangelo. I Bardu kan man se mesterverket “Snømannen” av Allan;) Står i Liveien 5 mellom garasjen og huset!  Noe må man jo kunne gjøre med all denne snøen:)

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg