Har Sørlandschips bommet med julebruspotetgullet?

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotsvøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.

I dag skal det handle om potetgull i allansverden.  Jeg foretok jo en test av dette julebruspotetgullet til Sørlandschips før jul, noe du kan lese mer om her, og konklusjonen min var at dette var ikke det beste jeg har smakt.  Jeg tror jeg likevel smelte til med terningkast 3, for å være snill, for det skal man jo være i jula, og for å illustrere at det tross alt er meget bedre enn pepperkakepotetgullet til samme potetgullprodusent som er helt aldeles for jævlig, men som likevel fikk terningkast 1 ettersom jeg ikke fant 0 på terningen.  Så da ble det sålees terningkast 3 til julebruspotetgull.  Likevel ikke veldig godt, ekkel søtsmak på potetgull fra rød julebrus er ikke kjempegodt selv om man kan prøve å late som det burde være godt siden det er julepotetgull.  Men det er det altså ikke!  Ikke veldig godt!!

Hva sier folket?  Liker folket julebruspotetgull?  Det er sikkert delte meninger om det.  Noen liker ekkel søtt potetgull, andre synes det er æsj.  En pekepinn på om folket liker julebruspotetgullet er likevel om det er mye julebruspotetgull igjen i butikken nå som vi er godt ferdig med jula.  Hvis det er tomt i butikken, har folket gått fullstendig bananas og handlet julebruspotetgull til den store gullmedaljen.  I motsatt tilfelle, hvis det er julebruspotetgull igjen i butikken viser jo det at salget ikke har gått helt strykende.  Jeg ble litt nysgjerrig på dette og tok meg en tur innom den lokale Rema 1000-butikken i bygdebyen Bardu for å sjekke om det fortsatt var mulig å få tak i mer julebruspotetgull…..

Og det var det.  Det var rikelig med julebruspotetgull igjen.  Det bugnet vel egentlig over av julebruspotetgull, til nedsatt pris, uten at folk fylte handlevognene med potetgull på tilbud av den grunn.  Nei, det er ting som taler for at julebruspotetgull ikke har vært noen ubetinget suksess.  Det har ikke falt i smak hos folk flest, eller så kan det være at alle har lest innlegget mitt i allansverden og blitt påvirket til ikke å prøve potetgullet ettersom det fikk bare sånn passe bra anmeldelse fra den o store prominente toppbloggeren og skjønnhetsbloggeren og toppinfluenseren.  Kanskje burde Sørlandschips inngått en samarbeidsavtale med allansverden før lansering av potetgullet slik at de kunne ha betalt meg masse penger for å like dette potetgullet, slik at jeg da hadde kunnet skrevet en anmeldelse av potetgullet med terningkast 6?  Og da hadde kanskje salget gått bedre?  Det kan være noe å tenke på for Sørlandschips det.  Klikk her for mer info hvis Sørlandschips eller andre kan tenke seg å inngå samarbeidsavtale med allansverden.  Det kommer sikkert noe rart julebruspotetgull til neste år også, kanskje med smak av marsipan eller akevitt eller lammeerull, så det kan sikkert være lurt å betale meg for å like dette slik at jeg kan promotere potetgullet på en positiv måte slik at folket hamstrer inn.  Man vil vel ikke ende opp med en egen julebrus-reol på butikken i januar til neste år også?

Ha en fin dag!  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om potetgull og andre gode saker:  https://allansverden.no/page-54/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

Fantastisk januartilbud!!!  Få januar-rabatt på hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

Start det nye året med å få ren og pen bolig.  Og det får du hvis du kjøper robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro og lar den ta seg av gulvrengjøringen-og gulvvasken. Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

2 kommentarer
    1. Det hørtes jo veldig ekkelt ut, så jeg har i alle fall ikke kjøpt eller smakt det. Synes det HØRES ekkelt ut, på navnet liksom 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg