Jeg smaker på årets julepotetgull med smak av julebrus!!!

Reklame | Neatsvor og Iviskin

Jeg kan nå jeg tilby alle dere mine kjære blogglesere rabattkode på to fantastiske produkter, robotstøvsugeren Neatvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Med rabattkoden AK15 får dere nå 15% rabatt på disse produktene hvis dere handler inne på Neatsvor-butikken eller Iviskin-butikken.  Dette er veldig bra produkter, begge testvinnere, og er du likevel skeptisk blir du ganske sikkert overbevist om at produktene er noe du trenger hvis du klikker her eller der.

I dag skal det handle om potetgull i allansverden.  Jeg skal smake på potetgull og si noe om jeg liker det jeg smaker på, eller om det er noe ufyselige greier.  Og det jeg skal smake på er selvsagt julepotetgullet til Sørlandschips.  Jeg har smakt på sånt julepotetgull før, med pepperkakesmak, og det kan du lese mer om her, men i år er det ikke pepperkakesmak på julepotetgullet til Sørlandschips, og takk gud for det, men årets julepotetgull smaker derimot…..hold dere fast nå…..trommehvirvel……trommehvirvel……..julebrus!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, du leste rett!  Årets julepotetgull smaker julebrus:) Det smaker ikke gløgg eller marsipan eller akevitt eller lammerull, men rett og slett julebrus.  Og hvor godt er da egentlig potetgull med smak av julebrus.  Det skal jeg nå finne ut av.  Jeg skal nemlig smake, teste ut julebruspotetgullet, anmelde det med terningkast og hud og hår og hele pakken.

Litt mer fakta om potetgull-herlighetene før jeg åpner posen og smaker.  Sørlandschips advarer oss altså om at det er smaken av rød julebrus de har påført potetgullet, ikke brun julebrus, og det kan jo være godt å vite litt hva man går til når man skal smake.  Ja, og så har de hatt salt på potetgullet også.  Sånn er det med den saken!  

Ok!  Øyeblikket er kommet.  Potetgullposen med julebrus-smak åpnes….og det er faktisk noe potetgull langt der nede i posen et sted….

Jeg plukker opp et potetgull-flak.  Jeg gjør meg klar for å putte det i munnen.  Jeg vet ikke om jeg gleder meg eller gruer meg.  Etter å ha smakt på Sørlandschips potetgull med pepperkakesmak og med appelsin-og sjokoladesmak frykter jeg det verste.  Jeg grugleder meg kanskje, for jeg er tross alt spent…..

Julebrus-potetgullet er på vei inn i munnen….

Og hva skal man så si om årets juleherlighet fra Sørlandschips….?

Jeg kjenner så unektelig smaken av rød julebrus!!  Og så er det en saltsmak der, ved at man har hatt salt på potetgullet også.  Rød julebrus har vel en litt sånn frisk søt smak på en måte, og det faller ikke helt i smak på potetgullet.  Jeg får litt forferdelige fornemmelser av søtpoteten, som ikke er min beste venn, og så er det noe saltsmak der og det smaker ikke helt kjempegodt, så dette blir ikke terningkast 6 for å si det sånn.  Men samtidig så er ikke dette så jævli som potetgull med pepperkakesmak, så langt derifra.  Hvis man tenker seg at pepperkakepotetgull på en terning fra 1 til 6 får terningkast 1, altså at man ikke kan gi terningkast 0, så må jeg gi julebruspotetgullet litt bedre score.  Jeg smeller faktisk til med terningkast 3.  Det er langt bedre enn pepperkakepotetgullet, men det er likevel ikke et potetgull som jeg kommer til å gafle i meg i store mengder i jula.  Så altså terningkast 3, og da er jeg snill, men det skal man vel også være i jula, skal man ikke?  Jo, det skal man!!

Vil jeg så anbefale andre å prøve potetgull med julebrus-smak i jula når jeg smeller til med terningkast 3?  Nei, det må jeg vel innrømme at jeg vil slite med å gjøre.  Så veldig godt er det vel ikke.  Men kanskje Sørlandschips kunne tenkt seg å sponse allansverden, og da kan de klikke her for mer informasjon, og da kan det hende at jeg kunne anbefalt det litt, og muligens tvunget meg selv til å like det noe bedre.  Du kan jo teste det ut for deg selv og se før jeg eventuelt blir kjøpt og betalt av Sørlandschips og liker det så godt at det blir terningkast 6. Foreløpig er det terningkast 3, på en snill dag;)

Ha en fin dag!  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Her kan du lese den store julebrus-testen:  https://allansverden.blogg.no/jeg-prover-a-kare-den-beste-julebrusen.html

Blogginnlegg om jul:  https://allansverden.no/page-16/?pagelayer-live=1

Blogginnlegg om godterier og snop og snadder:  https://allansverden.no/page-54/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

Robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro er den perfekte julegaven til den late mannen som ikke gidder å vaske og gjøre rent i huset!  Har du en slik mann, en skikkelig rotstokk altså, blir han garantert veldig glad om han får en Neatsvor X600 Pro i julegave.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

Er hårfjernen Iviskin IPL G3 den perfekte julegaven til henne?  Ja, det er den så utvilsomt!  Alle vil ha en Iviskin IPL G3 til jul, og du må være rask ute hvis du skal sikre deg en.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg