Kan man spise heksefingre?

Reklame | Gymgrossisten og Jotex

ICANIWILL//Gorilla Wear//Swedish Supplements//ICANIWILL

Det nærmer seg halloween, høytida for uhyggelige saker og ting og skumle vesener som kommer og ringer på døra og uthuling av gresskar og spising av gresskarpai og gresskarsuppe og mye annet rart.  Halloween har vel sitt opphav i visse engelskspråklige land, og så har høytida spredd seg rundt omkring, for eksempel til Norge, og også til allansverden.  Ja, også til allansverden, du hørte rett.  Jeg skal ha litt halloween-markeringer de neste dagene i form av innlegg med tema halloween, og det kommer til å bli skumle saker og ting og spiselige saker og ting, og noe fjas, som vanlig er.

Jeg starter med noe spiselige saker og ting og hekser.  Hekser er litt skumle damer.  Jeg er glad jeg ikke kjenner en heks, for de virker ikke veldig sympatiske, og i tillegg tilber de djevelen, så det er likesågodt å holde seg unna slike damer.  Da er det mye bedre å tilbringe tid i lag med sympatiske og hyggelig damer, slik som for eksempel konemor.  Og når det er halloween pleier vi å gjøre litt sånn ting i lag hjemme konemor og jeg og ungene og Picasso og Felix Askeladden, hule ut gresskar, gå hallovin eller kanskje lage litt sånn halloween-inspirert mat.  Og i dag skal dere få et lite tips til noe rart dere kan lage til den store halloween-festen.  Og det er…..heksefingre!

Heksefingre er skikkelig ekkelt, og det skal det vel være når det er halloween.  Heksefingre ser ut som avrevne heksefingre, og attpåtil er det meningen at man skal spise heksefingrene.

Om ikke heksefingre ser så direkte appetittvekkende ut, så kan dere trøste dere med at hvis dere liker kransekake, så er det stor sjanse for at dere også vil like heksefingre.  Under ser du bloggerdatters oppskrift på heksefingre:)

Bloggerdatter avslutter oppskriften sin med en bon appetit, og jeg får si det samme.  Vel bekomme og kos dere med heksefingrene hvis dere skal lage dere noe sånn skikkelig ekkelt til halloween:)

Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk!  Tusen takk!  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

ELVIS//SILVERO vase Sølv//BARATTI//CLAUDE//MOSH taklampe Black mdf / metall//CHLEO armstol Sennepsgul

2 kommentarer
    1. Perfekt til Halloween, det skjønner jeg, og sikkert mange barn og ungdom som synes dette er snadder 😀 Jeg kjenner jeg ikke får lyst på det når det ser så ekkelt ut 😀 Ha-ha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg