Her kommer ukesmenyen for neste uke:)

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Skaff deg den beste robotstøvsugeren på markedet, Neatsvor X600 Pro, best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

Mat må man ha!  Vi kan ikke leve uten mat, i alle fall ikke så lenge.  Men så er det store spørsmålet hva man skal finne på å spise for noe!!!  Det er ikke alltid så enkelt!  Men fortvil ikke!  Jeg har nemlig laget middagsmeny for hele neste uke.  Det er bare å klikke inn på middagene, se hva som trenges, stikke på butikken og handle inn, og så er middagen banket for hele neste uke fremover!  Ikke mer grubling hva skal man nå lage til middag i morgen.  Det er bare å klikke inn på bloggen min og se hva var det nå igjen som var til middag. Mye snadder og godt om jeg skal si det selv.  Her følger ukesmeny for neste uke!

Mandag:  Southern Dogs

Tirsdag:  Fiskepinner med stekte potetbåter

Onsdag:  Lillelørdagsgrøt

Torsdag:  Kyllingfilet med masse rart

Fredag:  Biff med stekte potetbåter i muffinsform

Lørdag:  Reinbab

Søndag:  Ribbe med barbecue-saus

Ha en fin dag alle sammen.  Hyggelig at du er innom og leser bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Se oversikt over mine øvrige blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Blogginnlegg om mat:  https://allansverden.no/page-8/?pagelayer-live=1

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Bloggerfruen anbefaler alle som ønsker å fjerne uønsket hårvekst å skaffe seg en hårfjerner fra Iviskin.  Iviskin IPL G3 er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness.   Den er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

2 kommentarer
    1. Nei, nei og atter nei. Har aldri blitt så skuffet i hele mitt liv! Her klikker jeg meg inn for å lese litt fjas og moro. Kankje litt reklame,, eller litt surkling over at det er blåmandag i morgen, men hva finner jeg?
      En j#&¤# ukemeny!
      Skjerp deg! Det må da kunne finnes en blogger som ikke behøver å servere ukemeny fordi om det er søndag. Det finnes faktisk folk som ikke tenker på mat 24/7 og tenkt seg å lese noe annet.
      Skuffet og oppgitt klikker jeg meg raskt videre.

    2. Å nei, jeg hadde jo håpet at jeg skulle havne under deg på topplista slik at du ikke skulle legge merke til at jeg hadde lirt av meg en ukesmeny jeg også, men du så den altså likevel ukesmenyen, og jeg fryktet kjerringas krasse penn for jeg vet jo at hun ikke er så begeistret for ukesmenyer, og frykten den var berettiget! Jeg håper du blir i bedre humør i morgen hvis du går inn på allansverden, for da vet vi jo alle hva som kommer….fjas, blåmandagssurking og reklame!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg