Hva skjer i vinterferieuka?

Reklame | Gymgrossisten og Indiska

ICANIWILL//Gorilla Wear//ICANIWILL//Gorilla Wear

Vi er i gang med vinterferie-uka!  Det blir gøy.  Jeg skal gjøre masse rart, både hjemme, oppe på Månetoppen i Målselv Fjellandsby, og selvsagt her i allansverden.  Gøy med tre verdener – en hjemmeverden, en månetoppen-verden og en allansverden.  Men allansverden er kanskje aller best, for dette er idealverden der alt er så fint og flott, og er det ikke fint og flott, så kan man bare skrive om at alt er fint og flott, og så blir det fint og flott.  Det er fint å bevege seg i allansverden ja:)

Og i allansverden blir det mye gøy som skjer i uka som kommer.  Det blir sikkert en skitur i vinterferien.  Og så skal jeg bake, og det er ikke noe sånn 123 gulrotkake fra toro eller hvor de nå er fra.  Det er noe mektige saker, helt fra bunnen selvsagt, og den er ikke enkel å lage.  Men jeg skal prøve.  Og blir den ikke velsmakende i den virkelige verden, blir den helt sikkert kjempegod i allansverden.  Det blir den uansett, garantert.  Skjer spennende ting til helga forresten.  Det er på månetoppen det skjer da.  Vi får gjester.  Det blir fest – høy partyføring.  Ting skal feires!  Noen blir ett år eldre, og det kan ikke gå upåaktet het, spesielt ikke når det er rund dag.  Nei, det er ikke jeg som omsider er ferdig med å feire 29-årsdagene mine, og blir 30!!!  Heldigvis ikke.  Er ikke ferdig med å feire 29-årsdagene mine enda, på langt nær.  Det er en annen.  Den som venter, får vite.  Ha en riktig fin uke:)

Indiska//Indiska//Indiska//Indiska

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg