Hvem vil sponse allansverden del 2?

Reklame | Lindex, Elskling.no og Tanrevel

Hvem vil sponse allansverden?  Dette spørsmålet stilte jeg i et blogginnlegg tidligere i mai, som du kan lese her, og i dag skal jeg nok en gang stille dette spørsmålet, men siden jeg allerede har stilt spørsmålet en gang før, så får jeg i dagens blogginnlegg spørre…..”Hvem vil sponse allansverden del 2″, og da altså fortsette å jobbe mot å tiltrekke meg sponsorer!  For jeg føler ikke det blir nok penger gjennom den generelle avtalen som partnerblogger på blogg.no eller gjennom metapic-reklame.  Jeg vil ha enda mer, mer reklameavtaler, mer penger.  Det høres ikke bra ut å skrive slikt, jeg vet.  Men jeg gjør det nå likevel siden jeg prøver å skille meg ut i bloggverden, være annerledes og rett og slett bare skrive det slik det er på en måte, uten at jeg kanskje ikke helt vet om det er slik det er.  Ikke døm meg for hardt for å være opptatt av penger!  Husk at de som er med i “Skal vi danse” er ikke med fordi de plutselig har fått en slik trang til å lære seg å danse.  De gjør det i første rekke for å få skjermtid og promotere egne karrierer og dergjennom tjene penger.  Likeledes er det vel med de folkekjære artistene i “Hver gang vi møtes”.  De sier det er så hyggelig å få treffe andre artistkollegaer på en øy i Nordland, og det er det kanskje også for noen dager, men det ligger jo også et annet underliggende motiv bak å være med, og det er selvsagt å promotere eller få liv i artistkarrieren og tjene penger.  Det er i alle fall et motiv hos mange, og det er vel sånn sett ikke noe galt i det heller.  Det er jo det artistene lever av, at vi hører på musikken deres, og da må den jo gjøres kjent og ting må holdes ved like, for eksempel gjennom deltakelse i ulike saker og ting på tvMen det er klart det er ikke alle som kan tillate seg å si at de er med på dansen eller at de er med til denne øya i Nordland for promotering av egne karrierer og penger.  De er neppe tilstrekkelig o stor og prominent nok til å si slikt rett fram.  Men den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan selvsagt si slikt, at han vil ha penger, masse, masse penger!!!  Og at han kommer ikke til å få nok penger før han blir nødt til å flytte til Sveits:)

Så det betyr med andre ord at jeg også denne gang skal tigge etter penger, eller fortsette med tiggingen for å si det på en annen måte, og jeg skal prøve å oppfordre kommersielle aktører om å ta kontakt hvis de kan tenke seg et samarbeid med den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen himself:)  Et sponsorsamarbeid kan være slik at det legges ut annonser på bloggen min.  Jeg kan lage sponsede blogginnlegg med presentasjon og anbefaling av produkter, eller det kan være andre former for samarbeid alt ettersom hva eventuelle sponsorer måtte ønske.  Jeg gjør litt av hvert for penger, egentlig alt, og jeg er ikke kresen, og jeg kan like og anbefale alt mulig rart bare jeg får penger for det.  Det må da være befriende for en kommersiell aktør å ha en slik samarbeidspartner som er så enkel å ha med å gjøre.  Jeg skulle ville tro det:)  Håper i alle fall det!  Se mer info. om sponsorsamarbeid på:  https://allansverden.no/page-41/

Jeg håper kommersielle aktører vil ta kontakt med den o store toppbloggeren himself.  Og jeg bør kanskje nevne at det kan føre til dramatiske konsekvenser for noen og enhver, og en hel bloggverden, om ikke allansverden får knyttet til seg sponsorer.  I verste tilfelle kan det føre til at den o store prominente faktisk gir seg!!!!!!!  Ja, du leste rett.  Ingen sponsorer, ingen penger, ingen allansverden!  “It’s my way or the highway”, som bokseren Tommy Gunn sa det i en av Rocky-filmene, uten at det gikk så bra til slutt.  Det er bare å håpe at min søken etter sponsorer bærer frukter, og at det går bedre med meg enn det gikk med Tommy Gunn.  For jeg blogger jo ikke her på blogg.no for at jeg har noe på hjertet,  jeg er her for pengene, fortrinnsvis de store pengene, slik at jeg kan si opp min kommunale jobb, blogge og vandre rundt på røde løpere, spise kanape og drikke champagne!!!!!!  Og tenk om den o store bare plutselig skulle gi seg, legge opp, slutte å plage familie og venner og andre med mas om å klikke seg inn på denne jæv&/ bloggen hele tiden slik at besøkstallene blir bra og pengene ruller inn!!!  For et tap for bloggverden, for litteraturen, for oss alle!!!  Jeg tør nesten ikke tenke tanken helt fullt ut.  Det blir for sterk kost.  Jeg lar det ligge…

Nå kan det imidlertid se ut til at det ikke skal gå så galt som det kan gå, for jeg har en sponsoravtale med tenkt oppstart til høsten og en annen kommersiell aktør som jeg er i forhandlinger med i disse fine dager, så det ser dermed ut til at allansverden kommer til å dure og gå ufortrødent videre, med fjas, og tull og tøys, og reklame selvsagt. Og faktisk kanskje enda mer reklame enn før ganske snart, i den grad det er mulig.  Men jeg er uansett også åpen for å knytte til meg enda flere sponsorer, så det er bare å ta kontakt og stille seg i kø:)  Jeg er klar til å skrive under på samarbeidsavtaler – jeg er klar som et egg!!!

Ha en fin dag!  Takk for at du er innom og besøker bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Se oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Har kona, datter, kjæresten, samboeren eller en av elskerinnene lyst på en stripet genser med rullekrage til bare kr. 399.-.  Klikk her for å se nærmere på denne flotte genseren og bestill direkte fra linken som kommer opp:)

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tanrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg