Hvilke sommerklær trenger vi menn med sixpack?

Reklame | Lyko

I dag skal det handle om klær og mote i allansverden!  Det er kjekt med klær.  Vi må jo nesten ha noe klær på oss, men hva?  Det er ikke alltid så lett å bestemme seg for hva man bør gå for, og hva som sømmer seg til ulike anledninger.  Men dette med klær og slikt skal jeg blogge om i dag, og da sommerklær, så da vil jeg tro at etter å ha lest dagens innlegg kommer det til å bli mye klarere hva som passer å ha på seg om sommeren, i alle for noen av oss.  Og da tenker jeg på oss menn med sixpack!!! For det er det som det skal handle om i dag, altså hvilke sommerklær trenger vi menn med sixpack?  Og slikt vet jo jeg alt om!  Jeg er tross alt o stor prominent toppblogger og fremtidig bloggkonge, og jeg har vært nr. 2 på topplista til blogg.no.  Jeg nevner det nå i tilfelle det skulle være noen som ikke har fått det med seg:)

Og det er selvsagt ikke så mye klær vi menn med sixpack trenger.  Vi trenger en badeshorts eller en sommershorts. That’s it!  Men hvilke?  Det finnes selvsagt mye rare badeshortser og sommershortser, og ikke alt bør en mann med sixpack ikle seg, i anstendighetens navn.

På bildet over ser vi en badeshorts fra Solid, dritkule greier.  Den er litt lang, og det kan jo være en fordel, av opptil flere grunner, og så er kombinasjonen av farger og mønster slik at man lett kan bli helt bergtatt, bare ved synet av shortsen, og det før man kikker ordentlig på mannen med sixpack, i all sin prakt, nesten!!!

Hva så med sommershortser?  Hvilke sommershortser sømmer det seg en mann med sixpack å ikle seg.  Jeg vil si at alle de jeg har i min garderobe sømmer det seg sånn til de grader å ikle seg, så da presenterer jeg disse i det følgende.  Forresten, man har gjerne noe under en slik sommershorts, og hvis du klikker her, kan du se eksempler på hva det kan være.

La oss starte med denne dritkule saken fra Cipo & Baxx.  Behagelig stoff og litt sånn småfrika sommershorts med litt frynser her og der.  Passer perfekt til en litt sånn småfrika herremann med noe som kan ligne sixpack, og det passer til oss med sånn ordentlig sixpack også.

En helt grei sommershorts fra Superdry.  Mørk farge.  Til denne kan man smelle til med en skjorte med litt farge, hvis man ikke har sixpack.

Khaki-farget sommershorts fra Levis.  Passer til det meste, også menn uten sixpack, men tar seg best ut på oss med sixpack:)

“Jessufaderihimmelens navn ka e det du har kjøpt”, husker jeg bloggerfruen utbrøt da jeg viste henne denne min den gang nye investering på sommershorts-fronten fra Cipo & Baxx.  For en knalltøff dongerishorts!  Hadde Axl Rose i Guns N’ Roses sett meg i denne, hadde han sporenstreks ringt og signet meg som nytt bandmedlem.  Mitt telefonnummer er forresten 90975185.  Norges landskode er +47.

Dæven kor tøfft!!!

Lekker sak fra Desigual.

Ja, jeg tuller ikke.  Den er fra Desigual!!!  Den er ekte også!

Det enkle er ofte det beste.  Grei dongerishorts fra Levis.  Går til det meste, men passer aller best til en prominent toppblogger med sixpack, som for eksempel Tomsmatprat, Bunny eller den o store prominente himself, i egen høye opphøyde person, meg selv altså.

Lekrere enn dette kan det nesten ikke bli.  Elsker denne lekre sommershortsen fra Moods of Norway.

Ja, den er fra Moods of Norway.  Bare se, traktoren er der!!

Nok en lekker sak fra Moods.  Og den har rare skapninger på…..

Er dette nisser!  De er litt rare.  Synes ikke de er så flotte de nissene.  De fineste nissene kan du se her.  Like fullt en veldig pen og fin og flott sommerhorts dette også.

Veldig mange flotte sommershortser eller hva?  Er du en mann med sixpack, bør du skaffe deg noen slike eller tilsvarende sommerhortser.  Gjør du det blir damene gale!  Jeg vet!!  Jeg får dessverre ikke tid til å ta legge ut bilde av meg selv med sixpack ikledd sommershorts akkurat i dag eller i sommer, men kanskje neste sommer.  Nå får jeg det litt travelt med å starte på arbeidet med å fakturere alle klesmerkene som har fått gratisreklame i dag, Cipo & Baxx, Moods, Levis, Superdry og resten av gjengen.  Det blir ikke billig for dere!

Ha en fin dag!  Hyggelig at du besøker bloggen min:)  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om klær og mote:  https://allansverden.no/page-15/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Dr. Barbara Sturm//ComfortZone//Sensai//PIXI//Sisley//Synchroline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg