I dag blir det reprise på fantastiske innlegg i allansverden!

Reklame | Gymgrossisten og Bubbleroom

Gorilla Wear//ICANIWILL//ICANIWILL//Under Armour

Det er tirsdag morgen.  Jeg har ferie.  Det er deilig.  Konemor og jeg skulle tatt med oss ungene og reist til Tyrkia.  Vi skulle kost oss med sol, varme, bading og ulike sider ved det behagelig syden-livet, men så ble flyet vårt kansellert, og vi tok toget til svirebror.. ehhhh..svigerbror på Hamar mens vi tenker litt på hva vi gjør videre.  Det er jo gøy å blogge litt også, og nå tenkte jeg at jeg skulle “sprite” opp bloggen min med noen innlegg med reprise av tidligere innlegg, for jeg har jo så mange utrolig bra kvalitetsinnlegg som jeg synes alle blogg-lesere fortjener å få lese to ganger minst.  Og i dag er dagen for repriser kommet!  Hurra!  Repriser er en fantastisk greie, det betyr at man kan vise frem noe man allerede har vist frem, og man slipper å gjøre noe nytt, tenke ut noe nytt tull og tøys å fylle opp et blogginnlegg med, når man jo egentlig ikke har noe å blogge om. Klar for reprise;)

Jeg skal dele tre tidligere innlegg med dere. Det blir ikke flere. Jeg må jo porsjonere ut de gamle innleggene slik at jeg kan fylt opp mange nye innlegg, og da ikke dele for mange gamle innlegg på en og samme gang.  Jeg tenker jo at jeg kan ha mange innlegg med repriser nemlig!  Hvis man starter med det verste, så kan det ikke bli verre, og ting kan bare bli bedre, og jeg starter på bunn, med tabbene, så gjør jeg meg ferdige med de, slik at jeg slipper å tenke mer på det.  Dere skal få høre om mitt største tabbeinnlegg.  Jeg gremmes fortsatt!  21. januar 2022 fylte kronprinsesse Ingrid Alexandra 18 år!  Det var en merkedag for kongehuset og for landet vårt.  Gratulantene stod i kø for å gratulere kronprinsessen med myndighetsdagen.  Statsministeren sa sine velvalgte ord vil jeg tro, uten at jeg husker om han egentlig gjorde det og hva han sa, men alle prominente mennesker og mange bloggere kommenterte jo begivenheten og gratulerte kronprinsessen med dagen.  Hva gjorde så bloggeren som en gang har vært nr. 8 på topplista til blogg.no?  Han la selvsagt ut et innlegg og glemte av hele bursdagen til kronprinsessen og blogget om helt andre ting.  Og ikke hvilke som helst slags andre ting!  Han blogget om trusene sine!!!  Er det mulig?  Ja, dessverre.  Du kan lese hele innlegget her, “Kåring av Allans beste boksershortser”.  Og det syntes jeg var sømmelig å lage en kåring av på kronprinsessens bursdag?  Åpenbart ja!  Jeg måtte jo beklage tabben, og du kan lese min unnskyldning her, “Unnskyld Norge”!

Jeg har vært på mange fine bobilturer, og jeg har blogget om mange av disse.  Men ikke alle turer har vært like fine, dessverre.  Det er en tur som har stått frem som en gedigen skuffelse, og den turen kan du lese mer om her, “Bobilen Bob – kåring av tidenes verste bobiltur”.  Jeg hadde store forventninger.  De ble ikke innfridd.  Jeg lette og jeg lette etter det jeg søkte etter, men jeg fant det aldri.  Og jeg holdt på å fryse i hjel.  Bomtur!!!

Jeg skal nok blogge om mer repriser en annen dag, men da må det vel bli mer lystige ting enn tabber og ting som ikke levde opp til forventningene. Ha en fin dag!  Hyggelig at du er innom bloggen min. Husk å klikke på reklamen:)

Her kan du besøke og melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden: https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Happy Holly//Happy Holly//Happy Holly//Chiara Forthi

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg