Jeg er klar til å signere!!!

Reklame | Gymgrossisten og Blivakker

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Jeg nevnte på mandagens blogginnlegg, som du kan lese her, at streiken min i helga som var, har gitt resultater, store resultater.  Jeg gikk jo til bloggestreik fordi jeg synes jeg tjener for lite penger på bloggingen, og du kan lese mer om streiken her og der, men nå blir det andre boller og mer rikdom i allansverden!!!  Alt er klappet og klart!  En flaske musserende vin er satt frem.  Har satt frem noen kanapeer på kjøkkenbenken.  Har lagt frem alle papirene på det runde lille bordet mellom barstolene i stua, og jeg har fått låne gullpenna til bloggerdatter til denne spesielle anledningen.  Og det er en spesiell anledning!  Jeg skal nemlig skrive under en stor sponsorkontrakt, min første virkelig store!!!  Det er en virkelig merkedag for allansverden.blogg.no!!!

Når man er en o stor prominent toppblogger som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no (kremt, kremt), begynner man jo selvsagt å bli lagt merke til av selskaper og kommersielle aktører, og det er nettopp det som har skjedd nå.  Bloggen min har blitt lagt merke til av en kommersiell aktør som vil at jeg skal presentere deres produkter fremover, mot at de gir noe av rikdommen sin fremover til den o store prominente topploggeren:)

Jeg har lovet dere alle mine blogglesere en berlinerbolle når jeg har blitt millionær på blogging, noe som du kan lese mer om her, og nå er jeg liksom for alvor på vei dithen at det kan bli en berlinerbolle på dere.  Og mailutkastet som ligger på kladd-mappa i e-postprogrammet mitt på kommunal jobb med teksten “Hei sjefen, jeg slutter” kan kanskje snart sendes ut nå, håper jeg, og jeg kan skrive om andre ting på bloggen min på mandager enn å surke over at det er blåmandag og lang arbeidsuke i vente.  Dere lurer kanskje på hva en blogger egentlig tjener?  Som partnerblogger i blogg.no får man prosenter av de reklameinntektene som blogg.no tar inn ved at de legger inn annonser på blogginnleggene våre.  Jeg kan også legge inn på bloggen min egne metapic-reklamer der jeg kan få betalt for antall klikk på annonser jeg legger inn, eller at jeg får prosenter hvis noen klikker på annonsene og kjøper noe direkte fra den sida som da kommer opp.  Og så kan man tegne egne sponsoravtaler med selskaper hvis man blir en slik o stor prominent toppblogger som jeg har blitt:)  Og det er vel der de stoooooore pengene ligger!  Det er ingen tvil om at den 2. plassen på topplista har gjort meg godt, og jeg vet at signering av denne allerede omtalte sponsoravtalen ikke kommer til å bli skadelig for min egen selvfølelse, og det er nå vel bra.  Har dere forresten hørt Erling Braut Haaland utbasunere hva han tjener i året på å løpe som en gal etter en ball ute på en gresslette? Nei, det tror jeg ikke dere har.  Og jeg kommer vel heller ikke til å utbasunere hva jeg tjener på bloggingen.  Vi bloggere og fotballspillere holder lønnsopplysningene for oss selv:)  Det føles greit slik!  Så får pressen og andre spekulere i hva vi tjener på dette som vi holder på med.

Men jeg kan si så mye at det er ikke monopolpenger jeg får fra den nye sponsoren min.  Det er ekte penger som nå begynner å strømme inn fremover, og det er flotte produkter som jeg får, og som jeg skal dele med dere på bloggen min.  Gleder meg!  Dere bør glede dere også til enda mer reklame på bloggen fremover, i den grad det i det hele tatt er mulig:)  Er du forresten kommersiell aktør og kan ha lyst til å tegne sponsoravtale med allansverden, kan du klikke her for mer info.

Ha en fin dag.  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk!  Tusen takk!  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Four Reasons//Four Reasons//Benton//Four Reasons//Four Reasons//Four Reasons

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg