Kom og bli med ned i kjellerstua!

Reklame | Gymgrossisten, Neatsvor og Indiska

Under Armour//Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Det går mot mørketid her oppe i nord, og det kan du også lese mer om her.  Dagene blir kortere, det blir mørkt tidligere, og om ikke så mange dager så blir sola borte for godt og kommer ikke tilbake før i andre halvdel eller slutten av januar eller det som enda senere er.  Men det er koselig med mørketid.  Da kan man sitte inne og kose seg med levende lys og filosofere over tilværelsen og kanskje tenke litt på hva man skal finne på når det blir sol igjen og lysere tider.  Og så kan man jo også pynte og ordne slik at det blir koselig inne.  Har du en kjellerstue, eller et ledig rom, kan du for eksempel samle alle gjenstander som har med musikk, film og souvenirer fra reiser slik jeg har gjort, og lage et lite tema for innredningen der inne. Kom og bli med ned i kjellerstua da så skal jeg vise dere hvordan jeg har gjort det…

Men før jeg tar i mot besøk, må jeg jo vaske og shine litt slik at det blir fint og rent i kjellerstua, og til det har jeg forresten fått meg en flink liten hjelper, min egen renholder altså!  Det er ikke “Sadie the cleaning lady” som John Farnham synger en sang om, men det er ikke langt derifra, det er derimot robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro som skal hjelpe til med å holde det rent og pent i kjellerstua og ellers i huset.  Jeg har nettopp fått Sadie the cleaning robot inn i huset, og jeg har store forventninger til hvor rent og pent det skal komme til å bli.  Neatsvor X600 Pro er nemlig en testvinner, og testen kan du lese mer om her, og det skulle da vel bare mangle om ikke en blogger som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no skulle ha den beste robotstøvsugeren på markedet.  Og jeg gleder meg til å teste ut denne geniale saken som er kommet til Liveien 5:)  Neatsvor X600 Pro er en robotstøvsuger med både mopp og vask, den har svært sterk sugekraft, tar både hundehår og kattehår, og det er selvsagt helt perfekt i en bloggerbolig der det jo faktisk vandrer rundt slike vesener og etterlater seg hårdotter rundt omkring.  I tillegg har Neatsvor X600 Pro et svært bra batteri og er spekket med finurlige smarte løsninger.  Kanskje du også har lyst på en slik robotstøvsuger?  En slik avansert toppmodell som Neatsvor X600 Pro er selvsagt ikke gratis, den koster noen få tusenlapper, en fem-seks, men når du får rabattkode av meg på 15% så blir den ganske så mye billigere faktisk.  Bruk bare koden AK15 når du går inn på Neatsvor-shoppen for å bestille en Neatsvor X600 Pro. Under kan du klikke på youtube-filmen og se når jeg unboxer min nye vaskehjelp og så skal jeg vel fortelle mer senere på bloggen min hvordan det går med renholdet i bloggerboligen fremover med en slik genial sak i huset.  Det er mulig jeg skal kalle robotstøvsugeren opp etter meg selv, så kan jeg skryte over hvor strukturert og effektiv jeg er når jeg forteller at Allan har vasket og rengjort hele huset, samtidig som han har skrevet et par blogginnlegg:)

 

Det blir kjempefint med ren og pen kjellerstue.  Og jeg har altså samlet alle souvenirer fra ferieturer og reiser nede i kjellerstua, og det er litt koselig å sitte der nede å slappe av og mimre over ting vi har gjort.  Blikkskilt og bilder fra ferieturer er selvsagt fint å pynte med.

Jeg har forresten kjøpt en liten souvenir fra ferier og turer vi har vært på, og så har jeg samlet disse på noen hyller i kjellerstua.  Artige minner!

Litt sånn forskjellige saker og ting på veggene…

Jeg har ikke noe kjøleskap i kjellerstua, men man kan finne plass til kjøleskap-magneter andre steder.

Musserende vin fra Nordkapp!!!

Har tatt med meg en Phytagoras-kopp hjem fra fra Hellas, og det kan du lese mer om her.

Har man vært i Tyskland, har man ganske sikkert tatt med seg et ølkrus hjem derfra.

Lofoten, verdens vakreste øyrike!

En samling med noen postkort fra både her og der…

Det finnes ikke et bedre sted enn kjellerstua når man skal sitte et sted og planlegge nye reiser og ferieturer.  Men det blir nok en stund til, ikke planer om noen store sprell med det første.  Det er bare hverdager og jobbdager for tiden.  Jeg får nøye meg med å sitte nede i kjellerstua med et glass rødbrus og mimre over gamle ferieturer, men dog kanskje planlegge noen nye.  Og mens Allan bare sitter der nede og planlegger ferietur, kan det godt være at han også støvsuger og vasker gulvet i samme slengen.  Snakk om å få gjort flere ting samtidig!!!

Ha en fin dag alle sammen!  Hyggelig at du er innom bloggen min.  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om reiser både hit og dit:  https://allansverden.no/page-22/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tannrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Indiska//Indiska//Indiska//Indiska//Indiska//Indiska

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg