Livet på Solsiden!

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 her eller der.  Iviskin IPL G3 er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.

I dag skal det handle om fotball i allansverden.  Det skal handle om mat, og det skal handle om øl.  Litt av hvert på bloggen min i dag altså, fotball, mat og øl.  Det sier seg selv at jeg skal ut på fotballpub i min egen rare verden, allansverden, og da forestiller vi oss at vi tar turen til Alanya i Tyrkia for å sjekke ut hvordan livet på Solsiden er.  Og Solsiden det er navnet på en fotballpubliknende restaurant i Oba utenfor Alanya sentrum.  Vi tar turen innom for å se på fotball, spise og slukke tørsten.  Come on!  Let’s go!! 

Jammen spiller ikke TIL, altså Tromsø IL.  Og så scorer TIL, og det blir jubel både på tv’en og inne på Solsiden.  Jeg tar en slurk av Efes’en, det lokale tyrkiske ølet.  Og så må vi jo ha litt mat for å feire TIL-scoring!  Jeg tar en kikk på menyen.

Penne chicken curry høres da godt ut.  Koster 210 tyrkiske lire, og det er ikke verre enn en 70-80 kroner eller noe sånt, litt avhengig av kursen som svinger litt hit og dit, men er ikke gal pris det for en rett ute på en restaurant:)  Så jeg bestiller en penne chicken curry!  

Og der kommer den plutselig på bordet.  Pastarett er det, pasta og kylling og litt sånn forskjellig annet stæsj.  Så var det smaken.  Hvordan smaker så penne chicken curry?  Veldig godt faktisk!  Kjempegod smak, og god pasta og kylling og tilbehør forøvrig.  Skulle jeg gi terningkast til penne chicken curry, må det bli terningkast 5, minst, ikke minst siden TIL også vinner kampen sin på tv.  Og da feirer jeg med en til slurk av efes’en.  Visste dere forresten at det finnes en ølblogger på blogg.no!  Han er antakelig min favorittblogger, hvis jeg skal se bort fra meg selv, og det kan dere lese mer om her.

Ja, livet på Solsiden er jammen ikke så verst, og kombinasjonen av fotball, mat og en øl slår sjelden feil:)

Ha en fin dag alle sammen:)  Hyggelig at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotsvøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Neatsvor X600 Pro både her og der.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg