Middagstips for uke 4

Reklame | Gymgrossisten, Blivakker og Elskling.no

Under Armour//Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Det er ikke alltid så lett å finne ut hva man skal lage til middag sånn i en hektisk hverdag, og man kanskje noen ganger slite litt med å finne ut hva i all verden man skal finne på og lage til middag.  Kanskje er det flere som har det slik?  Ikke vet jeg, men jeg satser på å gå ut fra det, slik at jeg kan finne på og lage et blogginnlegg for å hjelpe de som ikke har mer fantasi igjen for å finne på hva de skal lage til middag.  Så ikke fortvil hvis du rett og slett ikke vet hva du skal lage til middag.  Noen uker nå og da skal jeg nemlig legge ut tips til hva man kan finne på og lage til middag hele uka som kommer.  Jeg legger ut slike ukesmeny-blogginnlegg på noen søndager, og da har dere faktisk middagen klar for hele uka som kommer.  Fantastisk, ikke sant!  Ja, selvsagt er det fantastisk!  Jeg starter med ukesmeny for neste uke, altså uke 4.  Vi er midt i januar.  Nå er det ok å prøve å leve litt sunt, gå ned noen kilo etter etegildene som har vært i desember, og ukesmenyen tar høyde for et sunt kosthold.  Jeg har gått gjennom alle blogginnleggene mine om mat, funnet frem til de sunne rettene jeg har presentert tidligere og satt frem en egen sunn ukesmeny for uke 4 nå.  Kos dere med sunn og god mat gjennom hele neste uke…

Ukesmeny uke 4:

Mandag:  Verdens jævligste grønnsakssuppe

Tirsdag:  Verdens jævligste grønnsakssuppe

Onsdag:  Verdens jævligste grønnsakssuppe

Torsdag:  Verdens jævligste grønnsakssuppe

Fredag:  Verdens jævligste grønnsakssuppe

Lørdag:  Verdens jævligste grønnsakssuppe

Søndag:  Verdens jævligste grønnsakssuppe

Håper dere alle får en fin uke fremover:)  Hyggelig at du besøker bloggen min:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om mat:  https://allansverden.no/page-8/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Benton//Four Reasons//Four Reasons//Four Reasons//Benton//Four Reasons

4 kommentarer
    1. Så man skal altså spise den samme j….ige suppa hele uka? 😀 Bedervet må den vel være også da, etter å blitt kokt opp så mange ganger. Sånn dag 3-4….. matforgiftning 😛

    2. Ser du sitter og koser deg med salat og refererer til biff. hmmmm 🤔 lure på om du noen gang har følgt denne ukes menyen din???

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg