No panty day!!

Reklame | CURLI, Iviskin og Neatsvor

Fantastiske tilbud i dag: 15% rabatt på Neatsvor X600 Pro og Iviskin IPL G3 – bruk rabattkoden AK15.  10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFLOW – bruk rabattkoden Allan10.

Å herregud!!!  Trengte han virkelig å måtte si noe om akkurat denne merkedagen på bloggen i dag, denne dagen som kalles “No panty day”, altså uten truse-dagen, dagen da man skal gå uten truse.  Og det er faktisk den dagen i dag, 22. juni!!  Jo, jeg tenkte jeg ville markere denne dagen i dag.  Noe må jeg da vel ha på denne bloggen min i dag også, ved siden av all reklamen, så da skal det handle om “No panty day” i allansverden, og det for alle penga, og vel så det!!  Jeg tenker det vil passe å legge inn et bilde, og selv om det sikkert ikke er alle som er like enig at det passer å legge inn et bilde, så tenker jeg at det passer å legge inn et bilde av meg selv uten truse i anledning denne spesielle dagen, så da gjør jeg det.  Det kommer her….

Man kan bruke badebukse hvis man ikke vil gå med truse, spesielt hvis man skal bade.  Det er faktisk bedre å bruke badebukse i basseng enn truse, for badebukse er nemlig beregnet til å bli brukt i basseng, derav navnet.

Jeg antar at at det er helsemessige årsaker og sånt for hvorfor man skal ha en slik truseløs dag.  Det er sikkert en eller annen gevinst på en eller annen måte som jeg ikke føler jeg skal komme nærmere inn på her, for lege er jeg jo ikke.  Og så er det selvsagt slik at man kan føle seg ekstra sexy og fri når man går uten truse.  Jeg vet!  Bare se!!!

Det er uvisst hvor lenge truseløsdagen har vært feiret rundt omkring.  Jeg som gjerne sprader rundt med morgenkåpe feirer den både nå og da, titt og ofte, uten at jeg kanskje ikke skal gå nærmere inn på ytterligere detaljer rundt den feiringen;)  Visste dere forresten at ifølge han google så kom trusen i bruk på 1200-tallet, men ble ikke ordentlig populær før på 1800-tallet, og siden den gang har utviklingen gått sin gang, og nå finnes truser i alle mulige slags fasonger, former og stoffer.  Klikk her hvis du fikk en sånn plutselig trang til å se og lese en rangering av mine fineste truser:)

Ha en fin truseløs eller vanlig dag:) Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden.blogg.no: https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

Er du kommersiell aktør og nysgjerrig på et samarbeid med allansverden der jeg kan promotere ditt produkt på bloggen min og andre sosiale medier?  Les mer her:  https://allansverden.no/page-41/

Trenger du (ny) hårføner?  Da bør du sikre deg den beste og kraftigste hårføneren på markedet, nemlig CURLI AeroFLOW.  Denne vidunderlige dingsen gir resultater du tidligere bare har fått hos frisøren, og den kan brukes for modelling, diffusing og smoothing hva nå alt dette måtte være.  Men det er noe bra, det er sikkert!  3 meter lang ledning har den visst også, QuickDry™ Ionisk teknologi, bråker nesten ikke, kun 54 dB lydnivå, hva nå det måtte innebære i praksis, men bra er det, og vekta er også svært fordelaktig, den til hårføneren altså, veier kun 340 gram og det er jammen ikke mye.  CURLI AeroFLow har 12 ulike innstillinger så du kan velge blant et bredt spekter av temperaturer-og hastighetsinnstillinger, skreddersydd for nettopp ditt hår.  Denne vidunderdingsen får du nå 10% rabatt på hvis du besøker CURLI AeroFlow-butikken og bruker rabattkoden Allan10.  CURLI AeroFlow er best i test 2024 hos dinguide.no og bestetester.no og hvis du ble litt nysgjerrig og vil lese en artikkel for å vite mer om CURLI AeroFlow kan du klikke her.

Robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro beveger seg oppå matter, over dørstokker og under sofaen.  Og det blir skinnende rent.  Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotsvøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

Hårfjerneren Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst skånsomt og smertefritt ved hjelp av lys.  Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 her eller der.

 

 

2 kommentarer
    1. Kan ikke tenke meg det er voldsomt stor helsegevinst å gå truseløs EN gang i året.. Det MÅ være en annen grunn til denne dagen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg