Ny uke – nye muligheter!

Reklame | Gymgrossisten

Nebbia//Björn Borg//Björn Borg//SBD Apparel

 

Mandag morgen!  Ny uke!!  Nye muligheter!!!  Har hatt en flott hjemmehelg, med snømåking, mgp-kveld, snømåking, butikkhandling og mer snømåking.  Det laver ned ute.  Det ser ikke ut til å gi seg.  Det er meldt snø helt frem til neste helg!  Det går forsåvidt bra, men sånn sett så trenger jeg ikke mye snø for å ha et bra og lykkelig liv!  På bildet under driver bloggeren med snømåking oppe på garasjetaket.  Det hjelper faktisk ikke å ha vært nr. 10 på topplista til blogg.no – man må måke snø likevel.  Sjelden har vel veien til bloggerlivets røde løpere, kanapeer og champagne-frokoster virket lengre!!!

Det er forresten alltid kjekt med litt hjelp til snømåkingen, og heldigvis har vi en traktor som kommer og måker innkjørselen vår, og han blir vi nok å se mye til fremover:)  Uka som har gått har gått i store bølgedaler når det gjelder bloggingen og plasseringene på topplista til blogg.no.  Kom meg jo inne på topp 20 her på lørdag (19. plass), men så var jeg vel nede på 52. plass etter innlegget om studieteknikk forrige uke.  Det virker som om jeg faktisk klarte å kvitte meg med en del blogg-lesere etter det famøse innlegget, der jeg forsøkte å være litt seriøs og alvorlig, men det gikk jo ikke så bra, så da kjører vi på med mer tull og tøys i allansverden!  Og kanskje litt alvor:)

Hva skjer så i uka som kommer i allansverden?  Vi skal ta en liten tur med bobilen Bob, og det blir en liten tur, for det blir ikke så langt, men det er et flott sted vi skal til, så gled dere.  Jeg skal også gi dere tips om en matrett og gi dere et lite snaddertips.  Matretten er for oss som holder på med livsstilsendring som handler om litt vektreduksjon og mer trening, men snaddertipset vil være for dere som er i kjempeform og som kan spise hva dere vil og hvor mye uten å gå opp i vekt:)  Jeg har faktisk latt meg inspirere av “bloggerne” på tv, og en dag skal jeg gjøre slik som de gjør.  Det bør dere absolutt få med dere.  Og sist men ikke minst, jeg skal ha en kåring, av et eller annet.  Jeg nevnte for konemor hvilken type kåring jeg hadde tenkt på, og konemor trakk på smilebåndet og antydet at det kanskje ikke var helt passende på en offentlig blogg, men jeg gjør som jeg vil.  Jeg har tross alt vært nr. 10 på topplista til blogg og kan tillate meg litt av hvert.  Og det skal jeg gjøre, tillate meg litt av hvert, en dag i neste uke.  Be prepared!!!  Ble forresten ikke tur opp til Månetoppen og Målselv Fjellandsby denne helga.  Men vi prøver igjen neste helg, og da blir det vel sikkert et lite innlegg fra fjellet et sted:)  Jeg må vel også kaste terning og anmelde neste lørdags mgp-låter på bloggen,og det kan bli både hyllest og radbrekking!  Jeg føler på meg at det kommer en radbrekking snart, kanskje allerede på lørdag?

Når det gjelder mgp, så er jeg dypt rystet og sjokkert over det norske folk som stemte på Frode, og som sendte ut TrollfesT etter første duell på lørdag.  Jeg anmeldte jo låtene i innlegget mitt på lørdag.  Klikk her for å lese dette innlegget!  Her gav jeg jo terningkast 2 til Frode og terningkast 6 til TrollfestT, og man kan saktens spørre seg hva vi skal med influensere, om det ikke er for å påvirke folket til å stemme på den beste mgp-sangen, med størst sjanse i den internasjonale finalen i mai?  Og så finner altså folket på å ikke høre på influenseren!  Makan!!  Dere får ny sjanse neste lørdag.  Triller terning da også, og jeg er spent på om folket da følger min anbefalning om hvem som bør videre!

En ny uke starter med mandag, og den starter med jobb, nå, og det er ingen bønn.  Jeg må gjøre meg klar for å kjøre på jobb.  Ha en fin blåmandag alle sammen!

PS:  Det går forresten bra med treningen, i alle fall i allansverden.  Løper sånn omtrent annenhver dag, enten ute eller inne på tredemølla, og jeg er sakte men sikkert på vei mot å bli i bedre form:)

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg