Ops! I dit it again, gjorde jeg visst!!!

Reklame | CURLI, Iviskin og Neatsvor

Fantastiske tilbud i dag:  15% rabatt på Neatsvor X600 Pro og Iviskin IPL G3 – bruk rabattkoden AK15.  10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFLOW – bruk rabattkoden Allan10.

Jeg har gjort det en gang før, og det kan du lese mer om her, og ops!  I did it again!  Ja, jeg har altså gjort det igjen, og det er ikke noe hva som helst.  Jeg har tatt steg…..stoooore steeeeeeg…..gjort et skikkelig toppstøt…..og har igjen klatret helt opp på 2. plassen på topplista til blogg.no.  Det er en veldig vakker og flott toppliste som er publisert på blogg.no i dag:)

Det kjennes veldig deilig og fint, og riktig selvsagt, og ikke minst fortjent, å være nr. 2 på topplista til blogg.no.  Store prominente toppbloggere har ligget på denne 2. plassen før meg, ikke minst meg selv en gang før, for leenge siden, helt tilbake til 28. august 2022.  Og nå har jeg igjen klatret høyt opp, gjort et skikkelig toppstøt, uten oksygen, altså helt opp på 2. plassen på den sagnomsuste topplista til blogg.no, i alle fall er den sagnomsust i mine egne øyne på en dag som denne.  Og jeg vet hvor jeg skal videre, the only way is up, to the very top!!!  Jeg sikter mot toppen, mot stjernene, mot champagne og kanapeer og millionene!!  Tom Martin Dale, bloggkonge og mannen bak TomsMatprat!!  Can you hear me?  Tom Martin Dale, jeg har et budskap til deg, jeg har et budskap til deg, akkurat som Bjørge Lillelien hadde et budskap til Maggie Thatcher da Norge slo England i fotball en gang for lenge siden.  Jeg har blitt nr. 2 på topplista til blogg.no.  Jeg er snart best i verden.  What a fabulous night and day for blogging and fjas!

Det er fort gjort å miste bakkekontakten når man havner på 2. plass på topplista til blogg.no, og det har jeg til hensikt å gjøre fremover, til gagns. Jeg tok forresten ikke med meg kjerringa på klatreturen opp mot toppen.  Vi har jo vår vennskapelige duell om å nå toppen av topplista til blogg.no først, bloggeren Kjerringtanker og jeg.  Jo, det er en vennskapelig duell, jeg ser i alle fall vennskapelig på det nå som jeg har lagt meg i førersetet.  Men hun kommer nok etter den kjerringa, og kanskje når hun toppen først, så det blir nok en ny bloggkonge eller ei ny kjerr….eh…..ny bloggdronning på toppen en eller annen gang.  Feirer med et lite glass musserende i dag.  Jeg må venne meg mer til livsstilen med glitter og glam nå som jeg er så nær den absolutt øverste toppen…..

20190516_195218

Ha en fin dag:)  Hyggelig at du besøker bloggen min!  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Er du kommersiell aktør og nysgjerrig på et samarbeid med allansverden der jeg kan promotere ditt produkt?  Les mer her:  https://allansverden.no/page-41/

Den o store prominente toppbloggeren som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er hårføneren CURLI AeroFlow den perfekte gaven.  Jeg vil i alle fall ikke utelukke at bloggerfruen en dag kunne fått en slik vidunderdings i gave fra den den store prominente toppbloggeren himself, altså meg selv, og hadde jeg hatt noen elskerinner på si, hvilket jeg ikke har, kunne det godt tenkes at jeg ville kjøpt en CURLI AeroFlow i gave til dem også, hver enkelt av dem.  CURLI AfterFLow er den kraftigste hårføneren på markedet, leveres med ny QuickDry ionisk teknologi, og duu kan velge blant et bredt spekter av temperaturer-og hastighetsinnstillinger, skreddersydd for ditt hår.  CURLI AeroFlow er best i test 2024 hos dinguide.no og bestetester.no.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Og ikke vent for lenge, men klikk og kjøp i dag, for nå får du faktisk 10% rabatt på CURLI AfterFLow hvis du bruker rabattkoden Allan10 på denne CURLI-AfterFlow-butikken.  Les utfyllende artikkel om CURLI AEROFLOW i DinGuide:  https://www.dinguide.no/curli-aeroflow-harfoner-best-i-test-2024/

Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp Neatsvor her og Iviskin der.  Du kan lese mer om Neatsvor X600 Pro både her og der.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Vil du vite mer om Iviskin IPLG3 kan du klikke 3 her eller der.  Iviskin IPL G3 er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.

8 kommentarer

Siste innlegg