I dag blogger jeg om pastinakkpure!

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Bloggerfruen anbefaler alle som ønsker å fjerne uønsket hårvekst å skaffe seg en hårfjerner fra Iviskin.  Iviskin IPL G3 er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness.   Den er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

I dag hadde jeg virkelig ingenting å blogge om.  Det er bare helt aldeles tomt oppe i hodet mitt, ingen ideer, ingen kongstanker.  Det var bare så vidt at det ble noe blogginnlegg i det hele tatt.  Men det hadde blitt for galt om det ikke skulle vært noen ting som helst på bloggen min i dag.  Jo, forresten!  Det er en ting jeg kan blogge om.  Jeg kunne jo selvsagt blogge om pastinakk.  Ja, det blir det.  Jeg blogger om pastinakk.  Og det kan det være kjekt å blogge om, for pastinakk er ifølge han google rik på kostfiber, og har et høyt innhold av B-vitaminet folat. Pastinakk er også en flott kilde til både vitamin C og kalium.  Så da vet dere det!  Men dere vet kanskje ikke hvordan man lager pastinakkpure.  Følg med så skal jeg vise dere hvordan pastinakkpureen blir til.  

Stikk på butikken og kjøp pastinakk.  Skrell godsakene.  Det er ok med sånn ca. 400 gram pastinakk til en god porsjon med pastinakkpure.  Det er for så vidt helt ok om det også er 397 gram eller 412 gram også.  Men sånn noe deromkring er passe:)

Kutt opp i små biter.

Sånn ja!  Nå begynner det å likne noe:)

Kok pastinakken i lettsaltet vann til det blir mørt.

Tøm så ut vannet og ha oppi en dæsj smør.  En dæsj er omtrent så mye som på bildet under.

Ha så oppi 1 dl matfløte, intet mer intet mindre:)

Mos så pastinakken med stavmikser til den blir til en silkemyk pure.  Jammen lurte ikke krydderet til Kokkejævelen seg med på bildet.  Hyggelig om Kokkejævelen vil vippse meg noen kroner for gratisreklamen:)

Ferdig!  Kjempegod pastinakkpure.  Smak til med salt og nykvernet pepper.  Pastinakkpure har en mild smak, kanskje med et lite hint av anis, og jeg synes den passer veldig godt til diverse viltretter, og for så vidt også retter av lam:)  Bon appetit!!!

Ha en fin dag:)  Hyggelig at dere alle er innom og leser bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om mat:  https://allansverden.no/page-8/?pagelayer-live=1

Se oversikt over mine øvrige blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro beveger seg oppå matter, over dørstokker og under sofaen.  Og det blir skinnende rent.  Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotsvøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg