Skjønnheten og udyret!!

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Skaff deg den beste robotstøvsugeren på markedet, Neatsvor X600 Pro, best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

Vow!!!  Det er til helga det skjer.  Ja, det skjer faktisk ting i bygdebyen Bardu, og selv om vi er vant til at det skjer ting her, så skjer det virkelig store ting til helga.  Og jeg gleder meg!  Det blir to fantastiske dager på Ala grendehus.  Nei, jeg skal ikke ha slik “bokbad” eller “bloggbad” på grendehuset der jeg leser blogginnlegg og forteller om livet som toppblogger og fremtidig bloggkonge for et interessert publikum.  Så store ting skjer det imidlertid ikke, men det er ikke langt ifra!  For til helga blir det teater i Bardu!!!  UL Freidig Barne-og ungdomsteater setter opp forestillingen “Skjønnheten og udyret”!!!  Jeg har sett litt på prøvene, og jeg kan fortelle dere at det kommer til å bli noen fantastiske forestillinger.

Det er altså premiere lørdag 9. september kl. 1300, og jeg har fått meg billett slik at jeg som prominent toppblogger kan komme og kaste glans over arrangementet.  Og er du i området bør du så absolutt få med deg en forestilling eller flere til helga:)  Det er to forestillinger på lørdag og to på søndag, fire tilsammen altså, men det blir garantert rift om billettene så du bør absolutt bare få åpnet vippsen og ordnet deg billett.

Jeg har sett på forestillingene til dette teateret før også, og de er kjempeflinke.  Ul Freidig Barne-og ungdomsteater har tidligere satt opp “Annie” (2021), “Jungelboken” og “Nisse på ville veier” (2022), og nå er det altså klart for “Skjønnheten og udyret”.  Skuespillerne er barn og ungdom i de fleste aldre, fra ganske så små til opp til ganske så store.  Den o store prominente toppbloggeren himself, altså meg selv, er ikke med selv om jeg nok fortsatt føler meg som en ungdom, men om jeg skulle vært med ville det nok vært naturlig og helt på sin plass om jeg hadde hatt rollen som skjønnheten, men det har jeg altså ikke, og det er jo på en måte litt leit.  Men det til tross, skuespillerne er utrolig flinke, og de begynner faktisk å bli ganske erfarne med flere flotte oppsetninger bak seg.

Årets forestilling “Skjønnheten og udyret” bygger selvsagt på Disney-musikalen og har således alle de kjente sangene med.  Materiale er leid inn fra Music Theatre International i London, og kostymer er leid inn fra Mias kostymelager der sørpå og samme kostymer har faktisk også blitt brukt i samme oppsetning som tidligere har blitt spilt på Kristiania Teater i Oslo.  Så alt er egentlig proft det som skal skje på Ala grendehus til helga.

Jeg gleder meg!  Det er ikke mange dager igjen til premiere.  Kanskje blir det lagt ut rød løper og servert champagne?  Det kan jeg ikke garantere.  Men jeg kan garantere noen formidable forestillinger til helga, og det til tross for at jeg selv ikke er med og spiller skjønnheten.  Har du lyst til å vite litt mer om UL Freidig Barne-og ungdomsteater, kan du følge teateret på instagram:  https://www.instagram.com/ulfreidig_but/

Kanskje vi ses på Ala grendehus på lørdag?  Ha en fin dag!   Takk for at du er innom og leser bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Se flere blogginnlegg om Bardu:  https://allansverden.no/page-45/?pagelayer-live=1

Se oversikt over mine øvrige blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Er du lei av å fjerne uønsket hårvekst ved hjelp av gamle torturredskaper eller bruke masse penger på dyre salongbehandlinger?  Gjør som bloggerfruen og skaff deg en hårfjerner fra Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst skånsomt og smertefritt ved hjelp av lys.  Den er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg