Vi skal selge bensinslukeren vår!!!

Reklame | Gymgrossisten og Lagerpriser

GASP//Gorilla Wear//ICANIWILL//ICANIWILL

Det er onsdag og vi er allerede kommet midtveis i uka!  Lillelørdag i dag altså!  Det er flott!  Jeg skal selvsagt lage lillelørdagsgrøt til middag senere i dag, men før jeg kommer så langt, tenkte jeg at jeg skulle surke litt først over de høye drivstoffprisene, og så komme med en fantastisk nyhet!!!  Først litt surking.  Ja, bensingprisen har nådd 21 kroner literen på Setermoen denne uka, og det er ikke noe gøy, og det er forbasket så dyrt, og når man har en gammel bensinsluker så går det mye penger til drivstoff, og det liker jeg ikke.  Jeg vil heller bruke penger på ost og kjeks og rødbrus og lakriskuler og yoghurtnøtter og biff enn å bruke masse penger på å komme meg fra A til B.  Men sånn er det!  Vi får håpe det blir likar i morra, som Olaf Sand i “The Julekalender” uttrykker det.

Men det blir det nok ikke er jeg redd, det blir neppe bedre i morgen, drivstoffprisene blir nok neppe det de en gang var, og vi har bestemt oss for følgende, og dette kan være fantastiske nyheter kanskje for nettopp deg som leser det jeg skriver nå, og som er på jakt etter bil!!!!  Vi skal selge den gamle bensinslukeren vår, og den kan bli din!  Bensinslukeren vår er en peugeot med noen tall bak som jeg ikke går rundt og husker, men som jeg skal finne ut hva er hvis du skulle være interessert.  Den kommer til å gå billig!  Og jeg mener billig!  Har litt feil og skavanker her og der, men er en grei bil for å komme seg fra A til B, og det kan den helt sikkert fortsette med enda i mange, mange år, bare den får masse bensin og litt verkstedbesøk!!!!!   Blir nok lagt ut på kjøp-og salgsider på facebook og finn.no etterhvert, men hvis du vil komme alle andre potensielt interesserte kjøpere i forkjøpet, er det bare å ta kontakt så kan du sikre deg bilen som bloggeren Allan Kristensen, en gang nr. 9 på topplista til blogg.no, har drevet og cruiset rundt i.  En foreløpig annonse er allerede lagt ut på Liveien5butikken – løp og kjøp:)

Vi skal forresten få oss et annet fremkomstmiddel etterhvert.  Det er ikke en hest, et esel, en kamel eller en dromedar, men det er nesten like miljøvennlig, og ja, det er en elbil!  Det blir nok en dyr en, for nyere biler er dyre uansett hva slags bil det skal være.  Men det er også klart at en høytflyvende blogger må kunne kjøre standsmessig, og det har han jo egentlig ikke gjort på aldri så lenge i sin gamle bensinsluker, med diverse skavanker, men skal bli en forandring på det etterhvert da.  Ser frem til å spare penger på drivstoff etterhvert, og få surke litt over de høye strømprisene!!!  Ha en fin onsdag og husk å ta kontakt hvis du ønsker å kjøpe min gamle peugeot med masse rare tall bak:)

Krimo®//Krimo®//Krimo®//Krimo®

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg