Hvilket bilde skal man henge på veggen på hyttedassen?

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotsvøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.

I dag skal det handle om utsmykking og interiørsaker og ting og tang i allansverden.  Det er sikkert ikke alltid så lett å vite hvordan man skal gjøre det fint og koselig hjemme eller på hytta i forhold til hva som ser estetisk bra ut, og da spesielt hvilke bilder som passer her og der.  Så da tenkte jeg at jeg ville hjelpe dere med et lite råd eller tips angående valg av bilder, og jeg tenkte jeg ville si noe om hva slags type bilder som kan passe å henge på veggen på hyttedassen!!!  

Jeg har sett mye rart på do!  Ja, nå tenker jeg på bilder altså, og det er dessverre ikke alt som er like bra av det jeg har sett.  Det skal gudene vite!  Og jeg har sett det meste, dessverre.  På noen do er det ingen bilder satt opp, og det kan vel for så vidt være greit og fungere ok.  På andre do igjen er det hengt opp bilder av kongen eller dronningen eller hele kongefamilien, noen ganger tidligere regenter eventuelt med familie, og det tar seg i anstendighetens navn ikke helt bra ut.  Hvis man på død og liv skal ha bilde av kongen, bør man finne et annet rom til kongebilder enn å henge opp kongebilde på do.  Jeg vet ikke hvorfor kongen noen ganger havner på do, men på do bør det være en annen type bilde.  Og det er ikke bilder av de kongelige, det sømmer seg ikke, såfremt en ikke er ihuga republikaner da.  Skal du utsmykke dassen med bilde, bør du velge et bilde som dette bildet som pryder dassen vår oppe på Månetoppen 38d.

Dette er et perfekt bilde å ha på do.  Det er forresten ikke meg på bildet, selv om mobiltelefonen til han karen på bildet ligner ganske mye på min mobil.  Synes dere forresten det er noen på bildet som ligner på en fremtidig bloggkonge?  Slik ser jo bloggkongen ut….

Nei, på do-bildet er selvsagt ikke bloggkongen.  Hvis vi ser nærmere på do-bildet, så ser vi at han der karen på bildet har ingen kongekrone, så det er ikke meg, selv om han altså antakelig har samme mobiltelefon som meg.  Så da er det herved avklart, med sløyfe på.   

Og når en studerer do-bildet litt nærmere ser vi jo at han karen på bildet er ingen ringere enn do-trollet.  Og han passer fint å ha på do.  Bilde av konger, om det så er regenter eller bloggkonger, skal ikke henge på do!  De bør henge på mer fornemme plasser i boligen eller på hytta.  Og hvis du har bilde av kongefamilien hengende på do, eller har skrevet ut et bilde av bloggkongen og hengt på do i en fin og fornem bilderamme, er det på tide å få hengt de kongebildene et annet sted.  På do kan do-trollet få holde til:)

Håper dere alle får en fin dag.  Hyggelig at du er innom bloggen min.  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden: https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotsvøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp Neatsvor her og Iviskin der.  Du kan lese mer om Neatsvor X600 Pro både her og der.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Vil du vite mer om Iviskin IPLG3 kan du klikke 3 her eller der.  Iviskin IPL G3 er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.

 

2 kommentarer
    1. Nei, på do, spesielt utedoer, skal det henge bilder av Harald og Sonja. Spesielt gamle bilder fra de var unge. Sånn er bare reglene 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg