Burde jeg få fikset litt på rompa?

Reklame | Gymgrossisten og Lyko

GASP//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Det er alltid rom for forbedringer, eller er det det?  Ja, det er dagens store spørsmål i allansverden faktisk!  Jeg har jo hatt svært gode bloggeplasseringer på topplista til blogg.no i det siste, og det er jo kjempehyggelig!  En ihuga bloggleser bemerket en dag for litt siden at jeg nå faktisk lå veldig høyt oppe på denne topplista til blogg.no, og lurte på om jeg ikke snart skulle reise til Tyrkia og få foretatt en rompeoperasjon, slik han hadde hørt at eliten av bloggere visstnok hadde gjort.  Dette med rompeoperasjoner i Tyrkia har faktisk gått meg hus forbi, til tross for at jeg har vært nr. 2 på topplista til blogg.no, så jeg bestemte meg for å ta gå over legemet mitt for å sjekke tilstanden.  Det kunne jo tenkes at det kunne være behov for utbedringer både her og der, og man kan jo aldri vite hvilke fantastiske saker og ting som kan foretas på flotte klinikker og rompeutbedringsanstalter i Tyrkia:)

Jeg begynte med øverste del av legemet, hodet, hår, neseskaft, ører, lepper…..alt perfekt.  Gikk så videre nedover…..armer, rygg, mage veldig bra. Jeg vurderte det som at det ikke var behov for noe silikon for å gjøre noe større, og i alle fall ikke magen.  Så var det baken, eller rompa som noen sier, eller ræva som vi sier i Nord-Norge.  Hvordan stod det til med ræva?  Jeg gikk bort til speilet i gangen, stålsatte meg, fryktet det verste men håpet på det beste, og som forventet, helt perfekt.  Jeg har jo ikke vært nr. 2 på topplista til blogg.no for ingenting, har jeg vel?  Og ellers nedover der bak og der fremme, alt perfekt og i svært godt hold:)

Så da blir det ikke tur til Tyrkia på meg likevel.  Alt perfekt, som jeg egentlig hadde forventet, men greit å få det sjekket og bekreftet, sånn for sikkerhets skyld.  Et perfekt legeme skyldes nok flere forhold.  Gener spiller selvsagt inn.  Jeg har umåtelig gode gener, og kanskje litt skumle, og det kan du jo lese mer om her.  I tillegg verken snuser jeg eller røyker jeg, og jeg er glad i å drikke mandarinbrus, og det må vel være bra. Og som blogger er jeg selvsagt nøye med å ta vare på kroppen min, smører meg inn med alskens flotte og deilige kremer, som du kan lese mer om her, og det flotte resultatet av alle kremene, mandarinbrusen og genene kan du se ved å klikke her eller der.

Under ser du noen av mine favorittkremer.  Bare klikk på bildet under, følg linken og kjøp deg noen kremer, og så får du nok et perfekt legeme du også, og du slipper å dra til Tyrkia, som tross alt koster mer enn en krem eller to, for å fikse på ræva eller neseskaftet.  Jo, noen av kremene er litt dyre, men merkevarer og kvalitet koster, og husk nå for for alt i verden å bestille direkte fra den sida som kommer opp etter at du har klikka på bildet av kremen.  Og husk at dyrt er bra, og gir ganske sikkert et ekstra bra resultat.  Det er tross alt en grunn for at det er svindy…..litt dyrere enn slike billige kremer:)

Dr. Barbara Sturm//ComfortZone//Sensai//PIXI//Sisley//Synchroline

Ja, det er egentlig bare tull av oss bloggere å reise til Tyrkia for å fikse på ræva eller nesen eller leppene.  Vi bloggere er perfekte skapninger som vi er skapt fra naturen, og vi trenger ikke utbedringer, og det gjør ikke dere blogglesere heller, selv ikke dere.  Dere er også perfekte som dere er, selv om dere bare er vanlige, ordinære mennesker, og ikke bloggere.  Husk at dere har hørt det fra meg, influenser som jeg jo er med høye plasseringer på topplista til blogg.no, så da er det bare å slå dere til ro med den flotte kroppen dere alle har.  Den kan dog trenge litt krem av og til, og det er ikke dumt å smøre ræva og resten av legemet inn med deilige kremer.

Ha en fin dag alle sammen!  Takk for at du besøker bloggen min:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om klær og mote:  https://allansverden.no/page-15/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

2 kommentarer
    1. Æ har sett ka du gjør på sånne reiser, det e i hvertfall ikke rompeforbedringe det du får 😁😁😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg