Det nærmer seg GRYXEN AWARDS!

Reklame | Gymgrossisten, Lyko, Tannrevel, Gina Tricot, Elskling.no

GASP//GASP//ICANIWILL//ICANIWILL

Jeg kjenner spenningen stiger.  Det nærmer seg jo første desember, og med det går vi bloggere på blogg.no en spennende tid i møte.  I adventstida pleier nemlig GRYXEN AWARDS å gå av stabelen der blogger Gry Henriksen deler ut priser til bloggerne som har gjort seg fortjent til pris i løpet av det året som nærmer seg slutten, og det pleier å deles ut en pris på bloggen til Gry, gryende.blogg.no, hver dag fra første desember og frem til julaften.  Og Gry har antydet at det blir GRYXEN AWARDS i år som ifjor, og det kan du lese mer om her.

Jeg er selvsagt svært spent på om det kan bli pris på allansverden i år.  Det ble det ifjor, “Newbie of the year”, og det kan du lese mer om her.  Jeg er svært takknemlig overfor Gry-juryen som utnevnte meg til årets mannlige nykommer, så takknemlig at jeg glemte ikke av Gry Henriksen da jeg i et tidligere blogginnlegg utnevnte mine ministere i regjeringen Allan Kristensen.

Ja, jeg innrømmer at jeg er veldig spent på om jeg kan komme til å vinne pris i år.  Jeg kan vel neppe være aktuell for prisen som årets mannlige nykommer i år, all den jeg ikke lenger er en nykommer, men nå som jeg er en o stor prominent toppblogger som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no ser jeg for meg at jeg kunne være aktuell for å vinne flere priser.  Jeg kan lett forestille meg at en o stor prominent toppblogger som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no kan være aktuell for prisen som “årets blogger”, enkelt og greit.  Jeg har da også laget så utrolig mange bra blogginnlegg i året som er gått, i alle fall 10, ettersom jeg har kunnet lage en kåring av mine 10 beste blogginnlegg, og den kåringen kan du lese her eller der.  Så prisen som årets blogger kunne kanskje vært innen rekkevidde, hadde jeg nå bare selv sittet i juryen, men det gjør jeg altså ikke, for det gjør Gry Henriksen, og det er aldri godt å si hva hun tenker.  Men det er lov å håpe at hun tenker fornuftig og rasjonelt og riktig, og ikke glemmer av den o store prominente toppbloggeren himself:)

Jeg har i året som har gått forresten også laget en kåring av det verste mølet, mine 10 verste blogginnlegg, og den kåringen kan du se her eller der.  Dette var en vanskelig kåring ettersom det var så utrolig mange blogginnlegg å velge blant, og jeg kan således også tenke meg at jeg kunne være en aktuell kandidat til å vinne prisen som “årets fiaskoblogger”.  Det kan jo bli utdelt en slik pris også, og en pris er en pris:)

På hjemmesiden min allansverden.no er en oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne.  Her ligger mange blogginnlegg under emnet “intellektuelt oppbyggende innlegg”, og ettersom jeg har levert fra meg intellektuelt oppbyggende blogginnlegg er det vel ikke utenkelig at jeg kunne komme til å vinne prisen som “Årets smarteste blogger”.  Dog ligger det også mange blogginnlegg utelukkende med fjas og tull og tøys under emnet “En bloggers hverdag og utfordringer”, og når jeg ser på antall innlegg i den siste emnegruppa, ca. 70 fjasinnlegg, mot ca. 10 intellektuelt oppbyggende innlegg, kan det godt være at jeg kan ligge godt an til å vinne prisen som “Årets tullebukk” eller “Årets vasball” eller “Årets tullkuk”.  Siden jeg tross alt bor i Nord-Norge vil det være helt innafor om jeg vinner prisen for “Årets tullkuk”.  Her oppe i gokk er det tross alt rettslig fastslått at det er greit å kalle politi for “hestkuk” eller “trekuk”, så da skal nok ikke Gry Henriksen være redd for å dele ut en pris som “Årets tullkuk” til en nordlending.  Etter alt fjaset jeg har lirt av meg på bloggen det siste året, kan jeg ligge godt an til å bli “Årets tullkuk”!

Det er aldri godt å si hvem som vinner pris under “GRYXEN AWARDS”.  Jeg tror personlig jeg kan ligge godt an i flere prisklasser.  Personlig tror jeg at kommer til å vinne en pris.  En o stor prominent toppblogger som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no, og som nevner dette i stort sett hvert eneste blogginnlegg, opptil flere ganger, burde vel nesten vinne en pris, om ikke annet prisen som “Årets skrytepave” eller “Årets mest høytflyende blogger” eller “Årets mest selvgode blogger”, eller kanskje alle tre.  Jeg har troen på en pris eller flere!  Jeg har altså tross alt tilgodesett Gry Henriksen med en ministerpost i min regjering når jeg blir statsminister, og jeg håper da at Gry vil huske på hvem som har forært henne en ministerpost når hun nå skal dele ut nye priser i år.  Det gjør hun nok, forhåpentligvis.  Det er viktig godt samhold innad i regjeringen.  Klikk her for å se hele regjeringen Allan Kristensen.

Ikke mange dager igjen nå.  Første desember braker det løs med “GRYXEN AWARDS” (håper jeg).  I tilfelle jeg vinner pris skal jeg legge dressen klar, ha en champagne til avkjøling og legge den røde løperen øverst blant dukene i duk-kommoden, sånn for sikkerhets skyld.  Jeg er spent på hvordan det går, og det er det sikkert flere som er.  Tvi tvi og lykke til alle medbloggere – hadde jo vært morsomt om noen av dere andre også vant en pris eller to:)

Ha en fin dag:)  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tannrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Sjekk supertilbud!  70%!!  Lekker skjortejakke fra Gina Tricot.  Før kr. 499.-, nå kr. 149,70.

https://gina-tricot-no.mtpc.se/2955237

Lakme//Wella Professionals//Kevin Murphy//Clinique

4 kommentarer
    1. Det var vel fortjent at du fikk fjorårets Gryxen Award for årets mannlige nykommer! 😀 Men fikk du med deg at jeg fikk prisen for årets kvinnelige nykommer i Gryxen Awards i fjor??? 😀

    2. Ahh.. Så hærlig skrevet! <3 Det er både ekstremt kult, gledelig og rørende at disse Gryxen -prisene faktisk oppleves som en utmerkelse av mottakerne også, og ikke bare av meg 😛
      – Også ser jeg jo på toppen av det hele at jeg har klart å misse regjeringsinnlegget!! Jeg pleier jo å lese meg greit opp i etterkant av slike hektiske langhelger hvor bloggtid blir tatt opp av jobbtid i restauranten, for å si det sånn, men når jeg får en større hjemmekontoroppgave på toppen av slike rush-perioder (jeg er nemlig også ansvarlig for alt av grafikk innen denne bedriften (menyer, gavekort, plakater/reklamematriell, osv)), så er det ikke til å unngå at det er ett og annet som går under radaren. Vanligvis er jo dette selvsagt noe en fint kan leve med, men å misse dette her ville jo vært regelrett katastrofe! 😀 😉

      – Nå kan selvsagt ikke en allmektig juryleder av hva som faktisk er kongerikets eneste, -og dermed største, bloggerpris gå rundt og hinte om vinnere før de respektive kategoriene utropes, men samtidig er det jo åpenbart at en som kan skilte med en topp 3 -plassering på topplisten hos selveste blogg.no neppe vil gå tomhendt fra Gryxen-dagene! Men utover det vil ingen ytterlige kommentarer angående hva som kan tenkes å bli årets utkomme for fjorårets mannlige nykommer, -eller noen andre, før de respektive utmerkelser annonseres *hehe* 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg