Vi feirer elfenbensbryllup i dag:)

Reklame | Iviskin, Neatsvor og CURLI

Fantastiske tilbud i dag:  15% rabatt på Neatsvor X600 Pro og Iviskin IPL G3 – bruk rabattkoden AK15.  10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFlow – bruk rabattkoden Allan10.

I dag blir det feiring i allansverden, av meg selv, som seg hør og bør, o stor prominent toppblogger som jeg er, og så av bloggerfruen da.  For i dag har bloggerfruen og jeg vært gift i 14 år, og etter 14 år så feirer vi elfenbensbryllup.  Elfenben kommer jo fra støttennene til elefanter, i all hovedsak, er noe sånn skikkelig hardt, og det kan kanskje bety at ekteskapet skal være noe solide greier.  Det kan være derfor det kalles elfenbensbryllup når man har vært gift i 14 år; det er neppe tenkt at man skal kjøpe noe som utrydningstruet og forbudt til bloggerfruen til denne bryllupsdagen, som elfenben fra støttennene til en elefant.  Bloggerfruen får nøye seg med blomster, ikke noe som er utrydningstruet og forbudt.  Jeg kan liksom ikke drive å kjøpe slike ting, må tenke på ryktet mitt som o stor prominent toppblogger, og skjønnhetsblogger bare så det er nevnt og ikke glemt.  Det må i alle fall ikke komme ut om jeg skulle kjøpe noe utrydningstruet og forbudt til bloggerfruen.  Det får holde med noen roser eller en blomst, eller noe annet som ikke er utrydningstruet og forbudt, hva nå det måtte være.  Jeg får finne på et eller annet:)

Men jeg er sikker på en ting i år.  Årets bryllupsdag blir bedre enn bryllupsdagen fra i fjor, som du kan lese mer om her.  For i fjor hadde det seg jo slik at 12. juni falt på en blåmandag, og det var selvsagt ganske så forvirrende å feire bryllupsdag samtidig som man skulle surke og klage og syte og stønne og uffe seg over at det var blåmandag.  Jeg måtte presisere overfor bloggerfruen hvorfor jeg drev og surket og klaget så fælt forrige bryllupsdag, at det skyldtes blåmandagen, og da var det selvsagt helt ok, som seg hør og bør, på en blåmandag i juni, selv om det jo også var bryllupsdag.  Det var tross alt blåmandag.

I år derimot er 12. juni på en onsdag.  Det er bedre å feire bryllupsdag på en onsdag.  Kanskje jeg disker opp med noe godt til middag i dag.  Siden det jo er onsdag og lillelørdag så vil det jo passe perfekt med lillelørdagsgrøt.  Jeg er god på å lage lillelørdagsgrøt.  Det blir kanskje lillelørdagsgrøt til middag i dag for å feire elfenbensbryllup, eller noe annet, og så skal jeg finne en gave til bryllupsdagen vår, en blomsterkvast eller noe annet som ikke er utrydningstruet og forbudt!  

Ha en fin dag!  Takk for at du er innom og leser bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

Er du kommersiell aktør og nysgjerrig på et samarbeid med allansverden der jeg kan promotere ditt produkt på blogg og andre sosiale medier?  Les mer her:  https://allansverden.no/page-41/

Et lite tips avslutningsvis……skal du kjøpe bryllupsgave til noen, eller gi en gave til din kjære på en bryllupsdag?  Her er tips til tre flotte ting som du kan kjøpe….

Bruk rabattkoden Allan10 og få 10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFLow.  Denne koster til vanlig 3.500 kroner, men  er nå på tilbud til kun 2.490, og med rabattkoden Allan10 som gir ytterligere 10% rabatt, så koster den bare bittelittegranne mer enn et par tusenlapper.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om CURLI AeroFlow her eller der.  CURLI AeroFLow er best i test 2024 hos dinguide.no og bestetester.no.  Nr. 2 på disse testene er sagnomsuste Dyson Supersonic som koster mer enn det dobbelte!!

Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og skit og lort og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

 

6 kommentarer

Siste innlegg