Hurra!! Topplista er tilbake!!!!

Reklame | CURLI, Iviskin og Neatsvor

Fantastiske tilbud i dag:  15% rabatt på Neatsvor X600 Pro og Iviskin IPL G3 – bruk rabattkoden AK15.  10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFLOW – bruk rabattkoden Allan10.

For en lettelse!!!  Topplista til blogg.no er tilbake!!!!  I går var det mye surking og klaging og syting i allansverden ettersom topplista på blogg.no ble borte på grunn av tekniske problemer, og jeg var meget bekymret for om den i det hele tatt ble å komme tilbake, så jeg betraktet tilværelsen med svært mørke og dystre solbriller i går, så mørkt på min mulighet til å foreta et toppstøt mot den ulimate bloggtoppen, altså førsteplassen på topplista, når topplista rett og slett var borte, og jeg fryktet seriøst for hele fremtiden til allansverden på blogg.no, og for den saks skyld fremtiden til blogg.no, og alt dette som er leit og trist kan du lese mer om her.  

Jeg våknet i morges, og hadde selvsagt allerede før jeg våknet sjekket blogg.no for å se om topplista var kommet tilbake, hvilket den ikke var!  Sånn sett var det en tung morgen.  Jeg kjente blodtrykket stige da jeg begynte å tenke på blogginnlegget til Bunny fra i går der han i fullt alvor utbasunerte hurra for at topplista er borte, fans dritt altså, så jeg måtte sporentstreks hive inn på med litt mat som er bra for deg med høyt blodtrykk, og jeg kjente meg straks roligere og mer vel utover formiddagen.  Jeg foretok deretter en aldri så liten trim ettersom jeg er i gang med prosjekt “Under 50 på mila 2025”, etterfulgt av en liten dusj, en kaffe og en liten kikk på mobilen for å sjekke bloggen…..og plutselig så er den tilbake…..topplista er tilbake……..allansverden på 6. plass……fornøyd med det……og selvsagt lettet over at topplista er tilbake med bekreftelse på at jeg fortsatt må betraktes som o stor prominent toppblogger.  For 6. plass er veldig bra det da:)

Blir vel litt kjedelig, for noen bloggere lite motiverende også uten topplista, og for blogglesere må det jo være fint at en samtidig får en oversikt over alle bloggerne på blogg.no, en oversikt som blir borte hvis topplista er borte, så jeg regner med at mange blogglesere også er svært lettet i dag, i alle fall bare når de får tenkt seg om litt:)  Og blogg.no tenker nok også at det er bra for promotering og sånt at bortimot alle bloggerne deres faktisk vises på fremsida deres, slik det jo funker med denne lista.  Det var nok derfor også at dette tekniske problemet ble fikset fortere enn svint, eller i alle fall ganske raskt.  Og takk til de flinke folka som ordnet:)

Ikke alle bloggerne liker topplista!  For de av dere toppliste-motstandere som kjenner at blodtrykket stiger vel mye nå som topplista er tilbake, så kan jeg anbefale at dere spiser litt grønne grønnsaker, hvitløk, havre og fermentert mat, for dette er matvarer som skal være veldig bra for deg med høyt blodtrykk.  Og hvis blodtrykket fortsatt er vel høyt, og stigende, og man fortsatt synes det er ille at topplista er tilbake, og ting ikke blir bedre av å lese om at noen synes det er flott at topplista er tilbake, så kan man som siste utvei rett og slett bare be blogg.no om å reservere seg fra å bli vist på topplista.  Det skal gå an.  Så slipper man hele faenskapen, i alle fall sånn at man ikke vises der selv.  Så kan man heller bare se sine besøkstall og sidevisningstall på nettsida til google analytics eller hvor det nå er, og man kan vel også laste ned en app:)  Man får aldri nok apper for alt mulig rart:)  Men det håper jeg nå ikke skjer.  Det er flott at lista er tilbake og at vi er der alle sammen, uansett om vi liker topplista eller ej:)

Med topplista tilbake legger jeg nå planer, skumle planer om et toppstøt.  Det er flere som har proklamert at de vil til toppen av topplista, også kjerringa, og alt dette kan du lese mer om her eller der🙂  Noen vil kanskje synes det er ikke helt sunt med en slik konkurranse om å nå bloggtoppen.  Vel, når jeg har nådd bloggtoppen skal jeg ta meg en sunn og god banan, virkelig nyte, for den er i alle fall sunn, for å veie opp for den usunne konkurransen.  Det beste med banan er den er også bra for deg med høyt blodtrykk🙂

Ha en fin kveld:)  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden.blogg.no: https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Er du kommersiell aktør og nysgjerrig på et samarbeid med allansverden der jeg kan promotere ditt produkt på blogg og andre sosiale medier?  Les mer her:  https://allansverden.no/page-41/

Den o store prominente toppbloggeren som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er hårføneren CURLI AeroFlow den perfekte gaven.  Jeg vil i alle fall ikke utelukke at bloggerfruen en dag kunne fått en slik vidunderdings i gave fra den den store prominente toppbloggeren himself, altså meg selv, og hadde jeg hatt noen elskerinner på si, hvilket jeg ikke har, kunne det godt tenkes at jeg ville kjøpt en CURLI AeroFlow i gave til dem også, hver enkelt av dem.  CURLI AfterFLow er den kraftigste hårføneren på markedet, leveres med ny QuickDry ionisk teknologi, og duu kan velge blant et bredt spekter av temperaturer-og hastighetsinnstillinger, skreddersydd for ditt hår.  CURLI AeroFlow er best i test 2024 hos dinguide.no og bestetester.no.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Og ikke vent for lenge, men klikk og kjøp i dag, for nå får du faktisk 10% rabatt på CURLI AfterFLow hvis du bruker rabattkoden Allan10 på denne CURLI-AfterFlow-butikken.  Les utfyllende artikkel om CURLI AEROFLOW i DinGuide:  https://www.dinguide.no/curli-aeroflow-harfoner-best-i-test-2024/

Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp Neatsvor her og Iviskin der.  Du kan lese mer om Neatsvor X600 Pro både her og der.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Vil du vite mer om Iviskin IPLG3 kan du klikke 3 her eller der.  Iviskin IPL G3 er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.

6 kommentarer
    1. Veldig bra👍 Er så enig med deg. Både vi bloggere og de som leser må da ha nytte av topplista? Og angående Google Analytics, så har jeg faktisk den statistikken også lett tilgjengelig hele tida. Begge deler er helt topp.

    2. ..- Også skulle det alts¨å vise seg at den kun var oppe og gikk i sin gode, gamle velfungerende utgave i en dag før den altså ‘crapper’ sammen ved at vi kun står oppført med et antall sidevisninger som er fullstendig ‘off base’. Jeg mener.. Ikke bare er det fullstendig usannsynlig at samtlige går ned rundt 3/4 i antall sidevisninger fra den ene dagen til den andre sånn helt uten videre. Dessuten lar det seg jo simpelthen ikke gjøre at antallet delinger av dagens innlegg overgår antallet som angivelig skal ha lest innlegget! *hehe*.
      – Jeg er riktignok ikke blant de mest ivrige ‘følgerne’ av den listen, men selv om den sjelden er det første jeg går inn fior å sjekke om morgenen, så pleier jeg iallefall som regel å sørge for å få med meg dagens plassering, -og spesielt de dagene jeg har hatt mulighet til å få ut flere innlegg, og det dermed må antas at antallet lesere har vært deretter.
      Men non the less.. Om så var at jeg hadde gitt flatt faen i den listen- og hvor jeg plasserte meg i forhold til de øvrige bloggerne, så skjønner jeg ikke hva greia er med å ‘slakte’ de som har savnet- og etterlyst den slik det er blitt gjort fra flere hold nå. Jeg hadde imidlertid gitt flatt faen i hele greia om det ikke var for at jeg har sett slike ‘slagt’ lagt ut av bloggere som har uttrykt stolthet over plasseringer, -med screen-shots og det hele, ved en rekke anledninger.. Hva er greia med det, liksom!??

      1. Lista er blitt litt tullerusk med disse tallene nå, men den er nå grei slik at alle bloggerne vises og promoteres på en måte. Det er jo litt spennende også å se hvor en ligger an. Ha en fin dag;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg