Blir det kø oppover mot toppen?

Fantastiske tilbud i dag:  15% rabatt på Neatsvor X600 Pro og Iviskin IPL G3 – bruk rabattkoden AK15.  10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFlow – bruk rabattkoden Allan10.

Det ser ut til at det kan bli kø oppover mot toppen!  Nei, jeg tenker ikke opp mot toppen av Mount Everest, for der går visstnok klatrerne i kø for å komme opp til toppen, har jeg lest et sted.  Men det ser faktisk ut til at kan bli kø oppover mot en annen topp også, ikke K2 eller Kilimanjaro, men derimot toppen av topplista til blogg.no.  For det er flere som vil dit, opp til den øverste toppen.  Jeg har vært åpen om at jeg har veldig lyst til å nå den ultimate bloggtoppen, toppen av topplista til blogg.no, så jeg kan bli enda mer høytflyvende og høy på meg selv enn jeg allerede er blitt etter to andreplasser på denne topplista.  Jeg er imidlertid ikke eneste som vil opp til toppen og maktens tinder.  Bloggeren Kjerringtanker har også lyst å nå toppen, og jeg og kjerringa har jo vår vennskapelige duell om å nå toppen først, når nå det måtte bli.  Heldigvis er vi unge og har årene foran oss.  Og som ikke det var nok har nå også bloggeren Lillasjel kunngjort at hun også vil til toppen (argh!!!), og det kan du lese mer om her.

(fra kjerringtanker.blogg.no)

Det begynner å dra seg til.  Det kan bli folksomt der oppe, og det er selvsagt ikke bra, tenker jeg.  Jeg ville foretrukket å ha førsteplassen for meg selv, helt for meg selv, mens min duellant, Rødt-politikeren Kjerringtanker, gjerne kunne tenke seg å dele på godene, altså dele på førsteplassen har jeg lest henne skrive, hvilket for meg som ikke stemmer Rødt, men kanskje noe helt annet, høres helt kokkelimonke ut, og hvem vet om nå ikke kjerringa jobber med revolusjonære ideer som at hele fellesskapet av bloggere i alle land skal få komme opp til toppen av topplista.  Det skulle tatt seg ut!!

Så er vi altså tre som vil til toppen, og det er sikkert mange nok tenker jeg, eller kanskje to for mange.  Jeg ser for meg at det må være en bloggkonge eller bloggdronning, og jeg ser også for meg hvem dette burde være når dagens bloggkonge TomsMatprat en eller annen gang går tom for oppskrifter og lar en annen slippe til.  Det burde selvsagt være den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen og skjønnhetsbloggeren som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no intet mindre enn to ganger, hvilket du kan lese mer om både her og der, og som har vunnet priser i Gryxen Awards i 2021, 2022 og 2023, og som kanskje trenger denne førsteplassen mer enn noen andre for å bli enda mer høy på seg selv, i den grad det i det hele tatt er mulig.  Men så er det denne kjerringa da som også vil til toppen, Lillasjel vil dit, bloggerne Bunny og Vibbedille ligger også svært høyt oppe på denne topplista og takker sikkert ikke nei til en tittel som bloggkonge eller bloggdronning, og det er i det hele tatt et helt kobbel av toppbloggere som sikkert gjerne vil bli neste bloggkonge eller bloggdronning!!

Blir det slik det var i borgerkrigstida i Norge på 1100-tallet da Inge Krokrygg, Harald Gille, Magnus Blinde og gjengen slåss med nebb og klør og hva som verre var for å ta over tronen?  Blir det borgerkrigsliknende tilstander på blogg.no fremover?  En forferdelig maktkamp og dragkamp om å nå toppen…?…og i gamle dager kunne plutselig et kongsemne komme fra utlandet et sted for å gjøre krav på tronen, og det er da vel bare å håpe at en gammel konge, som er her et sted men som vi liksom ikke klarer å se på topplista, plutselig vender tilbake.  Vender den gamle kongen tilbake er vi nok ferdige alle vi andre som vil til toppen, for vi vet alle hvilke besøkstall gamlekongen vår på blogg.no hadde.  Nei, det er best slik det er nå tror jeg at vi som er her for å gjøre opp oss i mellom.  Ja, hvis nå ikke kjerringa gjør revolusjon da og erklærer et samkongedømme der på toppen med en haug av bloggere, i solidaritetens navn!!  Jeg håper likevel ikke det blir sånne borgerkrigsliknende tilstander her på blogg.no slik det var på 1100-tallets Norge når så mange har lyst å nå bloggtoppen.  Disse kallenavnene til de gamle kongene, for eksempel Inge Krokrygg og Magnus Blinde, vitner om at det antakelig kunne gå litt sånn vilt og hardt for seg, og det ville vel være litt trist også om en fremtidig bloggkonge på blogg.no etter å ha vunnet kampen om tronen ville gå under navn som  for eksempel Blinde Bunny eller Allan Krokrygg.  Men ting har vel endret seg litt siden 1100-tallet og vi er vel litt mer siviliserte i dag i vår dragkamp om nå den øverste bloggtoppen? Vi får se;)

Det blir nok spennende for dere blogglesere å følge med på kampen om tronen på blogg.no fremover og de store slagene som måtte komme.  Jeg håper bare jeg er still going strong når det siste slaget skal stå!!!

Ha en fin dag:)  Hyggelig at du besøker bloggen min!  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden.blogg.no:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Er du kommersiell aktør og nysgjerrig på et samarbeid med allansverden der jeg kan promotere ditt produkt?  Les mer her:  https://allansverden.no/page-41/

Den o store prominente toppbloggeren som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

Bruk rabattkoden Allan10 og få 10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFLow.  Denne koster til vanlig 3.500 kroner, men  er nå på tilbud til kun 2.490, og med rabattkoden Allan10 som gir ytterligere 10% rabatt, så koster den bare bittelittegranne mer enn et par tusenlapper.  CURLI AeroFlow er den kraftigste hårføneren på markedet og leveres med ny QuickDry ionisk teknologi.  Du kan velge blant et bredt spekter av temperaturer-og hastighetsinnstillinger, skreddersydd for ditt hår.  CURLI AeroFlow er best i test 2024 hos dinguide.no og bestetester.no.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Husk å bruke rabattkoden Allan10 så du får 10%rabatt.  Les utfyllende artikkel om CURLI AEROFLOW i DinGuide:  https://www.dinguide.no/curli-aeroflow-harfoner-best-i-test-2024/

Sliter du med uønsket hårvekst?  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

Få ren og pen bolig i sommer:)  Og det får du hvis du kjøper robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro og lar den ta seg av gulvrengjøringen-og gulvvasken. Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

 

 

 

8 kommentarer
      1. Ja, jeg har lest at du har tenkt å gi deg, og det synes jeg personlig er veldig synd hvis jeg skal være litt seriøs for en gangs skyld. Men håper det vil bli bra med den nye nettsida di:)

    1. En ting du har misforstått Allan. Når jeg er på toppen vil jeg være der alene! Ingen over, ingen ved siden.
      Men jeg behøver ikke gro fast der. Trenger ikke være der dag ut og dag inn. Tenker mer at når jeg har vært der en dag eller tre så kan du lage et så godt innlegg at du oppnår topplasseringa, og så må jeg på ny skjerpe meg for å overgå deg og gjeninnta tronen – eller toppen. Og så, slår plutselig Vibbedille, Lillasjel, Bunny eller Solliv til med noe som overgå oss og intar toppen. Da må vi alle skjerpe oss.
      Slik var det jo før når blant annet Sophie Elise og Isabel Raad tronet der oppe slått av Martine hHalvs en gang i blant.
      Når jeg kommer på toppen har jeg ikke behov for å dele på godene, jeg vil høste øre og berømmelse alene – og så kan andre få ære og berømmelse -og hard konkurranse.
      Nå er det jo ingen som gidder sjekke hvem som er på topp i dag. Vi vet jo at det er Tom.

      1. Jo, det blir enda mer spennende hvis man ikke helt vet hvem som er på topp fra dag til dag. Det er sant som du sier. Nå forstår jeg at Tom skal gi seg på blogg.no etterhvert og det er veldig synd, men det er vel når han gir seg at de store slagene skal stå om bloggtronen. Og det vil nok være mer spennende om det er flere som er innom førsteplassen. Det er sant som du sier:)

    2. Fortsatt lykke til med klatringa. Den som får det til har absolutt fortjent det👏 Jeg ligger nå og vaker langt unna deg ….eller rettere sagt ganske så langt nedi lia……så er nok ingen trussel…..enn så lenge……men hvem vet😅🤪😉

      1. Njaaa Jakob Ingebrigtsen pleier jo noen ganger å ligge langt bak i feltet, for så plutselig å slå til når det siste store slaget skal stå, og hvem vet om du ikke har lagt noen skumle bloggdronningplaner som du ikke har fortalt oss:)

      1. Hvem vet hva du blir å finne på når det siste store slaget om bloggtronen skal stå, om plutselig ikke Frodith er med i denne alles nådeløse kamp mot alle, der jeg håper at Allan krokrygg står igjen som seierherre og bloggkonge, selv om det sikkert har kostet:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg