Hvilke hodeplagg kan anbefales til afterski i påsken?

Reklame | Nordiska Galleriet, Iviskin og Neatsvor

Påsketilbud på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt på disse testvinnerproduktene.  Les mer om Neatsvor X600 Pro og Iviskin IPL G3 her og der.

Det er påske!  Det er appelsin og kvikklunsj, og det er ski, herunder bortoverski, nedoverski og afterski.  Og det er det siste som det skal handle om i allansverden i dag, afterski altså.  Og dette med afterski har det handlet om før i allansverden også.  Jeg har sett på hvordan du lager det perfekte afterski, og jeg har kåret de 10 beste afterski-låtene, og i dag skal jeg se på en annen viktig ting knyttet til afterski.  Hva har man på hodet når man skal på afterski i påsken?  Det skal altså handle om luer, hatter, hodeplagg som man kan sette på hodet når man skal på afterski.  Hva sømmer seg?  Hva sømmer seg ikke?  Hvilke hodeplagg kan anbefales til afterski i påsken?

Noen sier at jula varer helt til påske.  Hvis du fortsatt ikke er lei julemarsipan, julegrøt, ribbe, pinnekjøtt og surkål og rosettbakkels, så er det bare å hive på seg en nisselue og dukke opp på afterski i påsken.  Det lager sikkert uansett bare god stemning.

Hette over hode kan sikkert også fungere på afterski, i alle fall hvis du er rapper:)

Hjelm!!!  Kan man komme i alpinhjelm på afterski i påsken?  Selvsagt kan man det.  Det er rom i herberget og i skipubene for det meste……

Rar greie på hodet……kan man gå med dette på hodet på afterski…..?  Selvsagt kan man det tenker jeg!  Det kan man selvsagt ikke, sier bloggerfruen, og sier nei og ønsker ikke å vise seg offentlig med en mann som har noe slikt på hodet.  Sa da blir festbremsen hjemme og jeg går på afterski:)  Det funker det også:)

 

En lue vil kunne funke fint……

Denne er helt grei……

Gul lue med lilla elefanter funker også fint på afterski.  Og hvis du utover kvelden begynner å skimte ekte lilla elefanter rundt omkring i skipuben, er det et tegn på at det er på tide å gå hjem, sier bloggerfruen.  Hun om det!!!

Også en helt grei lue å bruke……

Denne også……

En slik gul påskelue passer fint å ha på seg på afterski i påsken, men denne blir for litt for liten for mitt kloke hode….

Buff går man ikke på afterski med, sier bloggerfruen.  Hun får være hjemme da…….

Nå begynner vi å snakke ordentlig afterski-lue her.  Denne afterski-lua med teksten “Afterski” er som skreddersydd å ha på seg på afterski i påsken.  Denne liker også bloggerfruen.

Kvikk lunsj-lue……kan det blir mer påskete enn dette?  Nei, det skal vel vanskelig la seg gjøre.  Men kvikk lunsj-lue er aldri feil å komme på afterski med.  En liten klassiker i grunnen!!!

Man kan starte afterski hjemme med en kopp kaffe eller en karsk!!!

Påskelue!  Passer perfekt for afterski i påsken.  Og fytterakkern for en stilig mann tenker sikkert bloggerfruen!!!  Jeg kan ikke si meg uenig, o stor prominent topppblogger og skjønnhetsblogger som jeg er, som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no, og som er blitt så høy på meg selv at jeg driver og skryter av hvor stilig jeg er.  Fytterakkern for en ufyselig og uspiselig toppblogger jeg er blitt, selv om jeg jo selvsagt har helt rett i det jeg skriver:)

Enda en påskelue!  Dette er nok min personlige favoritt.  Flott påskelue, med klaffer for å ha på siden av ørene.  Og øyne som vil kunne vise vei hjem etter afterskiet er ferdig en eller annen gang……..

Ha en god påske alle sammen!  Takk for at du besøker bloggen min:)  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden: https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om påske:  https://allansverden.no/page-20/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

Robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro beveger seg oppå matter, over dørstokker og under sofaen.  Og det blir skinnende rent.  Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotsvøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

Fantastisk påsketilbud!!!  Få påskerabatt på hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

Pastamaskin Atlas 150 grønn:  https://nordiska-galleriet-no.mtpc.se/4011476

Pastamaskin Atlas i grønt fra det italienske merket Marcato. Atlas 150 fra Marcato er den perfekte maskinen for alle som elsker å lage hjemmelaget pasta på sitt eget kjøkken. Denne italienskproduserte maskinen har et stilig design i grønt, som lar deg skape et moderne uttrykk på kjøkkenet ditt. Kvaliteten og designet gjør at denne pastamaskinen skiller seg ut fra mengden og passer deg som elsker å lage mat. I tillegg er det et utvalg tilbehør til Atlas 150, som tilbyr ulike former for pasta som fettuccine, tagliolini og lasagne med mer. Med dette produktet kan du lage autentiske italienske retter hjemme.  Pris:  1199,-

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg