Ishula i Øksfjord

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Hårfjerneren Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst skånsomt og smertefritt ved hjelp av lys.  Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 her eller der.

Jeg hadde jo hørt om denne ishula i Øksfjord.  I gamle dager var ishula iskledd og folk lagret mat der inne.  Ishula holder kjøleskap-temperatur året rundt, og jeg ble litt nysgjerrig på denne ishula.  Kunne det tenkes at det kunne være lagret noe snaddergodt der inne, kanskje en årgangsvin som noen hadde glemt av og som ikke var blitt funnet.  Kanskje en champagne?  En dom perignon?  Noe sånt skikkelig eksklusivt og svindyrt som en o stor prominent toppblogger kunne ha kost seg med når han ville ta seg litt fri fra blogginga?  For man kan jo ikke drive og blogge og fjase hele tiden, kan man vel.  Nei, det kan man jo selvsagt ikke!! Jeg tok turen til ishula i Øksfjord.  Det var en mørk og litt stormfull aften.

For å komme til Ishula i Øksfjord, må man først komme seg til Øksfjord, og så må man finne frem til sentrum i Øksfjord, og det burde være overkommelig for de fleste å klare.  Og når man er der i sentrum, så så finner man stien mot ishula rett ovenfor butikken, og så til venstre for bygget hvor atletklubben, politiet og ambulansetjenesten holder til.

Jeg er usikker på om Lars Monsen har gått til Ishula.  Jeg innbiller meg at han foretrekker lengre turer, for turen til Ishula er ikke lang.  Fra bebyggelsen er det 200 meter oppover, og da er vi 49 høydemeter over havet, så turen er ok både for latsabber og de med høydeskrekk, så det gikk altså helt fint for meg å komme meg de 49 høydemeterne opp til ishula.

Stien oppover….det er litt steinete.  Ikke akkurat noen autostrada, men jeg kom meg opp likevel:)

Og plutselig er jeg fremme…og rett der oppe ser vi…..ishula!

Jeg begir meg innover i mørket…..på jakt etter de dyre eksklusive årgangsvinene:)

Jeg leter og jeg leter og jeg leter, men finner dessverre ingenting.  Ikke så mye som en bitteliten årgangsvin eller champagne, ej heller noe lagret ost eller deilige fenalår eller andre godsaker.  Absolutt ingenting!  Det er trist!  Jeg blir litt lei meg:(  Det er bare å begi seg nedover igjen og hjemover…..

Så ble det ikke noe funn av spennende saker og ting i ishula i Øksfjord, men jeg er forsåvidt fornøyd for jeg har jo funnet en skatt i Øksfjord en gang før, og det kan du lese mer om hvis du klikker her.

Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk!  Tusen takk!  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om friluftsliv:  https://allansverden.no/page-10/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Neatsvor X600 Pro beveger seg oppå matter, over dørstokker og under sofaen.  Og det blir skinnende rent.  Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotsvøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg