Allan Awards 2023! Prisvinnerne er klare!!

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Jeg kan nå jeg tilby alle dere mine kjære blogglesere rabattkode på to fantastiske produkter, robotstøvsugeren Neatvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Med rabattkoden AK15 får dere nå 15% rabatt på disse produktene hvis dere handler inne på Neatsvor-butikken eller Iviskin-butikken.  Dette er veldig bra produkter, begge testvinnere, og er du likevel skeptisk blir du ganske sikkert overbevist om at produktene er noe du trenger hvis du klikker her eller der.

Vi er kommet til 30. desember!  Det er årets nest siste dag, lillenyttårsaften!  Det er tid for å se tilbake på bloggeråret som er gått, og dele ut priser i Allan Awards 2023.  Her skal kåres beste blogger innenfor en rekke kategorier, og for å sørge for at riktig vinner blir kåret, blir det ikke åpnet opp for at folket skal få stemme, for folk stemmer på veldig mye rart når de får muligheten, men for å sørge for at ting blir rett har jeg selv valgt å utnevne vinnerne, for å få det rett, set the records straight, slik at den som fortjener å vinne pris innenfor aktuell kategori faktisk gjør det, uten at folket skal rote det til.

Vi har ingen tid å miste.  Året går mot slutten.  Jeg skrider til verket og og deler ut priser i Allan Awards 2023.

Årets fotograf: Gry Henriksen (jeg ble tildelt en Honorary mention i Gryxen ærespris for 2023, og det setter jeg stor pris på, så da er herved Gry Henriksen utnevnt til årets fotograf)

Årets livsstilsblogger:  Allansverden (som seg hør og bør)

20190516_195218

Årets meningsytrer: Bunny (jeg hadde litt lyst på denne prisen selv, men jeg slet litt med å finne et blogginnlegg der jeg hadde gitt uttrykk for en mening om et eller annet.  Jeg fant stort sett bare en masse fjas, og reklame.  Så da får Bunny denne prisen.  Jeg ble jo “Årets mannlige honorable mention” i Bunny Awards, så da tenker jeg det er helt fortjent at Bunny blir årets meningsytrer i Allan Awards.  

Årets matblogger:  Tomsmatprat

Årets DIY-blogger:  Vibbedille

Årets mote-og skjønnhetsblogger:  Allansverden (og jeg deler ikke denne prisen med noen som helst, bare kanskje Sophie Elise!!!)

Årets business:  Tomsmatprat

Årets mammablogger:  Mammapaahjul

Årets pappablogger:  Pappahjerte

Årets stjerneskudd (nykommer): Fotavtrykket

Årets gledesspreder:  Bunny…..hæææ, det var liksom ingen som reagerte på dette nei, ærlig talt folkens.  Det å gi prisen til Bunny i denne kategorien er tøys.  Vi liker alle Bunnyen og han fortjener sin pris, men ikke som årets gledesspreder.  Bunny selv skjønner nok at dette vil være respektløst mot de som faktisk legger sjelen sin i bloggen sin og faktisk leverer iht sjangeren.  Prisen går selvsagt til Allansverden!!!!!

Årets forbilde:  Mammapaahjul

Årets tullkuk:  Allansverden (noen vil reagere på språkbruken her når jeg kaller en fjasball og vasball for en tullkuk, men siden jeg er fra Nord-Norge så er det helt innafor å kalle noen for en kuk.  Ja, det er rettslig fastslått at det er greit å kalle politiet i Nord-Norge for “hestkuk” og “trekuk”, og da må det vel også være innafor å omtale seg selv som en tullkuk)

Årets strikkekjerring:  Strikkekjerring

Årets altmuligblogger:  Solliv

Årets duo:  Docogdask

Årets kjerring: Kjerringtanker (blir litt priser til kjerringa.  Kjerringa har avslått å forsøke å smiske seg til noen priser, ej heller vil hun prøve seg på bestikkelser, men som hun skriver i en kommentar til mitt innlegg om at det er tre dager igjen til Allan Awards….“Jeg har som hobby å skrive veldig ironisk og ikke alltid like pent om medbloggere, særlig de som ligger over meg på bloggtoppen.  Som sagt smisk og bestikkelser er ikke min greie. Trusler derimot….”

Årets tøffeste kjerring: Kjerringtankere

Årets kuleste kjerring:  Kjerringtanker

Årets flotteste kjerring:  Kjerringtanker

Årets mannfolk:  Gamle Gubben Grå til bloggeren Kjerringtanker.  (GGG har vært gjesteblogger på bloggen til Kjerringtanker, og kjerringa kan bekrefte at GGG har 8 de 10 tingene som et ekte mannfolk trenger, bortsett fra skjeggvask og rollator, og kanskje har han nå fått noe av det han manglet i julegave.  GGG kvalifiserer i alle fall uansett som årets mannfolk som innehaver av minst 8 av 10 ting som et ekte mannfolk trenger.  For en mannemann han er den gamle gubben grå!!!  Så er det bare å håpe at kjerringa er fornøyd med prisene i Allan Awards 2023 og skriver pent om den o store prominente toppbloggeren, skjønnhetsbloggeren og fremtidige bloggkongen…..deler ut et par priser til lenger ned til kjerringa sånn for sikkerhets skyld…..livet er alltid enklere med ei fornøyd kjerring:)

Årets kjerring med skumle revolusjonære tanker:  Kjerringtanker (kjerringa er politiker for partiet “Rødt”.  Heldigvis har partiet bare støtte fra en tre-fire prosent av befolkningen, så jeg frykter ikke noen væpnet revolusjon med det første.  Jeg har nok tjent meg steinrik på bloggpenger og flyttet til Sveits før Rødt kommer til makten, så da er det vel ikke så mye borgerlig gods igjen etter meg her som den røde horde kan konfiskere, håper jeg.

Årets fotballblogger:  Nesfotballen

Årets blåmandagsblogger:  Allansverden

Årets bobilblogger:  Docogdask og Allansverden

Årets klimakampblogger:  Fotavtrykket

Årets gladblogger:  Happy

Årets sytpeis:  Allansverden

Årets pensjonistblogger:  Pensjonistgunna

Årets pølsemakerfrue:  Pølsemakerfrue

Årets røde kjerring:  Kjerringtanker

Årets spøkelse:  Kokkejævelen (som plutselig dukker opp med innlegg på blogg.no uten å vises på topplistene….skummelt)

Årets havfrue:  Havfruen

Årets Kari Engesvik: Kari Engesvik (Kari Engesvik nominerte allansverden til prisen som årets mote/skjønnhetsblogger i Gryxen Awards, til bloggerfruens store forbauselse og forferdelse.  Kari Engesvik belønnes med sin egen kategori i Allan Awards som hun vinner selv hvert eneste år så lenge hun har lyst, så lenge hun fortsetter å nominere allansverden til priser i Gryxen Awards.

Årets kokkejævel:  Kokken Geir

Årets friluftslivsblogger: Utifriluft (det er mange bloggere som blogger om friluftsliv og sånne ting, inkludert meg selv, og jeg hadde veldig lyst på denne prisen selv, men jeg følte likevel at Utifriluft fortjener denne prisen etter at Utifriluft skriver dette om allansverden i en kommentar til innlegget mitt om at det er tre dager igjen til Allan Awards“Du er jo rett og slett fantastisk da!  En super toppblogger – alle innleggene dine er bra å lese! Deilig reklame hjelper jo også! 🙂”

Årets skauturblogger:  Utifriluft (jeg ble så rørt av den hyggelige kommentaren fra Utifriluft (se forrige pris) at jeg synes Utifriluft fortjener et par priser til.

Årets naturfotografblogger:  Utifriluft

Årets bokblogger:  Henningbokhylle

Årets kvinnelige høyhet:  Hennes bloggende høyhet Gry Henriksen

Årets mannlige høyhet:  Allansverden (den o store prominente som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no)

Årets nyhetsformidler:  Norgeogverdensnytt

Årets sminkeblogger:  Stina

Årets økonom:  Spisogspar

Årets fargeklatt:  Frodith

Årets ishockeyblogger:  Geriatriks

Årets ølblogger:  Lassel

Årets danseblogger:  Karidansen

Årets filmblogger:  Filmhjerte

Årets o store prominente toppblogger:  Allansverden

Årets spritblogger:  Lassel

Årets musikkblogger:  Tor Hammerø

Årets reklameblogger:  Allansverden

Årets sjuendefarogmor i bloggerhuset:  Seniorlivet

Årets interiørblogger:  Sigurd Storm

Årets triveligste:  Frodith

Årets fristelsesblogger:  Frifrajobbrestenavlivet (som frister andre med noe godt, og det er ikke lite Frifrajobbrestenavlivet frister oss med.  Frifrajobbrestenavlivet frister med ikke mindre enn Frifrajobbrestenavlivet, and I like it!!!

Årets tenåringspappa:  Tenåringspappa

Allansverden-prisen:  Kari Engesvik og Bunny (Æres den som æres skal!  Kari Engesvik og Bunny har tatt initiativ til og organisert hvert sitt bloggertreff i Trondheim (Kari) og i Drammen (Bunny), og da fortjener de den prestisjetunge Allansverden-prisen, som går til noen som har gjort noe hyggelig for noen andre bloggere i året som har gått:)

Hedersprisen:  Sophie Elise (Hedersprisen gå til den gamle bloggerdronningen som satte det hele igang, dette med blogging, en gang for ikke sååå lenge siden. Bloggen hennes kan fortsatt ses på blogg.no.  Sophie Elise er vel gravid har jeg lest et sted.  Kanskje kommer hun tilbake på blogg.no som mammablogger eller noe sånt.

Æresprisen 2023:  Gry Henriksen (Gry Henriksen står bak organiserer og administerer prisen Gryxen Awards, til stor glede for oss bloggere på blogg.no, hvis vi vinner pris vel og merke.  Dette er en særdeles fortjent pris.  Det må ikke være noen som helst tvil om at ingen andre enn Gry Henriksen fortjener denne prisen, ikke minst etter å ha liret av seg dette herlige innlegget tidlig på morgenen denne lillenyttårsaften, og det kan du lese her, men det hadde faktisk ikke gjort noe fra eller til, ubestikkelig og urokkelig som jeg er hva gjelder tildelingen av denne prisen, for æresprisen i Allan Awards 2023 kan bare gå til en blogger, og det er Gry Henriksen, rett og slett fordi hun fortjener den mer enn noen andre!!!!!

Årets blogger 2023:  Allansverden (fordi jeg fortjener det og fordi jeg er o stor prominent toppblogger, livsstilsblogger, skjønnhetsblogger, tullkuk, blåmandagsblogger, mannlige høyhet, reklameblogger, sytpeis, besteblogger, fremtidig bloggkonge, konge over alle konger som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no og som har vunnet priser i Gryxen Awards i 2021, 2022 og 2023, og da tror jeg at jeg har fått med alt, men jeg kan også nevne at jeg dessuten er tildelt “Årets mannlige honorable mention” for 2023 i Bunny Awards!!!

Tidenes beste blogger noensinne:  Allansverden

Årets kongeblogger:  Allansverden

Årets konge over alle konger:  Allansverden

Årets Allan:  Allansverden

Årets bloggergud fader i himme….ehhhh….jeg tror kanskje det holder nå med priser. 

Foto: gryende.blogg.no

Tusen takk forresten til Gry Henriksen som har laget det flotte bildet over, i et rått smiskeforsøk som faktisk viste seg å føre til priser, og det kan du lese mer om her.  Kan være noe til ettertanke for dere som ikke vant pris i år:)

Og da sier vi at alle prisene er delt ut.  Jeg synes det ble rett nå, og jeg synes nå etterhvert at jeg fikk mange nok priser.  Det er bare å si gratulerer til alle oss prisvinnerne.  Vi er spesielle og vi er prominente og alt det derre der.  Og til dere som ikke vant pris i Allan Awards i år, kan jeg bare si at dere må ikke gi opp.  Nytt år venter, nye muligheter kommer.  Better luck next time:)

Ha en fin lillenyttårsaften!  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren, skjønnhetsbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

Har du vurdert å skaffe deg en robotstøvsuger.  Da bør du gå for en Neatsvor X600 Pro.  Jeg er i alle fall svært godt fornøyd med min.  Enkel å bruke, og det beste er at den faktisk klarer å bevege seg under sofaen, oppå gulvtepper og over dørstokken, i motsetning til en annen robotstøvsuger vi hadde tidligere som slet fælt med matter og dørstokker.  Ja, og så kan Neatsvor X600 Pro både støvsuge og vaske, og det blir rent!  Neatsvor X600 Pro er best i test både her og der, hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2, og med rabattkoden AK15 får du nå 15% rabatt når du handler i Neatsvor-butikken.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

 

 

 

 

 

 

21 kommentarer
    1. Oh Holy Macoroni!🌟✨🤩🎉💥
      Året avsluttes med en smell og utdeling av priser i fleng!👌🏻👏🏻
      Hjertelig takk for utnevnelsen!🧶😍
      Jeg får forsøke å leve opp til prisen i 2024.🎉💥⚡️
      Gratulerer så mye til alle prisvinnerne!🎉⚡️✨💥🍾🥂

      1. Gratulerer! Og prisen er virkelig fortjent! Ingen bestikkelser, smøring eller smisking og likevel vinner du pris. Det vitner om kvalitet på bloggen din:) Ha en fin nyttårshelg;)

    2. Ha-ha, herlig utdeling!! Skjønner godt at Kjerringtanker fikk en del (med all truingen) og også en del av de med litt smisking i bakgrunnen. Vel fortjent 😀 Du laget jammen meg noe moro ut av dett også. Og jammen meg vant du en del selv også. Jeg takker og bukker for mine 2 som fargeklatt og årets triveligste 😀 Det har jeg tenkt å fortsette med å være, både trivelig og fargeklatt, så jeg kan ha sjansen til neste år også 😉 Takk for at du er akkurat du! En morsom kar 🙂

    3. Tusen takk for alle kjerringprisene. Gamle Gubben Grå takker og.
      Og så må jeg gratulere deg med alle prisene du fikk selv. Jeg tror du snart kan dekorere en hel vegg med utmerkelser.
      Det er bare en liten ting jeg lurer på. Når kan jeg forvente prispengene inn på konto? Jeg mener å huske at du hadde en sammenligning mellom Gryxen og Nobelprisen i litteratur tidlig i desember. Der nevnte du at siden vinnere av Nobelprisen fikk 10 millioner burde man jo kunne forvente at Gryxen arrangørene i det minste kom med en liten million til hver av vinnerne….
      En fire, fem millioner hadde kommet godt med nå i januar.

            1. Høres rimelig ut. Penger inn før penger ut er smart. Gamle Gubben Grå sier at han kan leve lenge på bare å bli kåret til Årets Mannfolk. Har gått med nesa i sky siden i går.

    4. HBH (Altså Hennes Bloggende Høyhet for uinnvidde) trekker et lettelsens sukk over at smiske-og-smøreinnlegget utkom i tide, og takker ærbødigst for de gitte hedersbetegnelser. Jeg setter faktisk samtlige av mine tre priser like høyt; Årets fotograf-tittelen innebærer jo å ha utkonkurert min egen ‘muse’ og Gryxenvinner i samme kategori (-som forøvrig ble tildelt friluftsprisen), hvilket jeg faktisk rangerer like høyt som de royale titler og æresutmerkelser, da jeg anser dette som et reinspikket mirakel.
      HBH takker herved Allan-Awards emminente judge & jury indelig og ærbødig <333

      1. Bare hyggelig! Og gratulerer med alle tre prisene:) Du rakk akkurat å legge ut smiske-og smøreinnlegget slik at jeg fikk ordnet litt på prisene før publisering:) Ha en kjempefin nyttårsaften:)

    5. O takk for hele 3 priser i det gode selskap, Allan awards. Jeg bøyer meg i hatten, og nyter æren! Herlige begrunnelser på mange kategorier her – latteren bobler sammen med champisen! 😊😊😇😇😂😂

    6. Herlig herlig, jeg ble så glad! Tusen takk for den flotte prisen…
      Jeg er som et svart skjørt! Går til alt…
      Ønsker deg en fin kveld og nyt alt du kan….

    7. Det var spennende lesning og VELDIG mange prisvinnere. Litt av en jobb du har gjort👏 Og jeg takker, neier og bukker ydmykt for en pris utdelt av deg, du eminente toppblogger. Jeg har ikke fått noen priser før i år, så dette var skikkelig stas🥳 Og det inspirerer til videre skriverier og fotografering for bloggen min. Takk igjen for prisen som «Årets pensjonistblogger»🙏🏻🤩

      1. Bare hyggelig! Så fint at du ble glad for pris, og den fikk du uten å ha drevet med smisking og smøring og bestikkelser, og det vitner om at bloggen din står støtt! Flott blogg du har! Ha en fin nyttårsaften!

    8. For en fantabulastisk jobb du har gjort med Allan Awards! 🤩 Gratulerer til alle prisvinnerne, og spesielt gratulerer til deg som stakk av med veeeldig mange Awards selv! 🥳 Vel fortjent, selvsagt! Tusen takk for Allansverden-prisen! 😍 Dette må jo være en av de gjeveste og mest høythengende av dem alle! Jeg er både smigret og beæret. På toppen av det hele har jeg blitt belønnet med min egen kategori i Allan Awards, som jeg er ganske sikkert på at jeg kommer til å vinne hvert år. – Så lenge jeg fortsetter den gode bloggjerningen med å nominere allansverden til priser i Gryxen Awards! Og hvorfor i all(ans) verden skulle jeg ikke det? Fra en blogger som også har vært på 2. plass på topplisten (MEG, om du ikke skulle ha fått det med deg!) til en prominent toppblogger som har vært på 2. plass på topplisten og muligens er fremtidig bloggkonge: Well done!

      1. Alltid hyggelig å få hyggelig melding fra en blogger som er like prominent som meg selv, med en 2. plass på topplista til blogg.no på samvittigheten. Jeg må si at du har taklet suksessen på en imponerende måte, det er det ikke alle man kan si det om nei! Allansverden-prisen er vel en av de absolutt gjeveste. Gratulerer. Og gratulerer også med Kari-prisen. Ha en kjempefin nyttårsaften i sydenlandet:)

        1. Jeg er kjent for å takle det meste… 😅 Men – som du skriver – Ikke alle takler suksess like godt, hihi 😉 Tusen takk, og Kari-prisen kommer jeg nok til å trekke frem i ulike sammenhenger i fremtiden! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg