Honorable mention til Allansverden i Æresgryxen 2023:)

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp Neatsvor her og Iviskin der.  Du kan lese mer om Neatsvor X600 Pro både her og der.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Vil du vite mer om Iviskin IPLG3 kan du klikke 3 her eller der.  Iviskin IPL G3 er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.

Gryxen Awards 2023 er over!  Folket har stemt på nominerte bloggere i ulike kategorier og kåret vinnere gjennom hele desember, og i går ble det hele avsluttet da Gryxen-juryen Gry Henriksen og Verdande utnevnte en helt spesiell blogger til æresgryxen for 2023, den aller gjeveste prisen:)

Jeg synes det har vært veldig spennende å følge med på Gryxen Awards, og jeg synes Gry Henriksen og Verdande fortjener honnør for å dra i gang og organisere en prisutdeling for oss bloggerne på blogg.no.  Virkelig flott gjort at de to, og det tror jeg at jeg har alle bloggerne på blogg.no bak meg når jeg skriver:)

Jeg er veldig stolt over at jeg ble nominert til pris i tre kategorier i Gryxen Awards, “Årets livsstilsblogger”, “Årets mote/skjønnhetsblogger” og “Årets gledesspreder”.  Tusen takk til deg eller dere som har nominert meg til priser, og tusen takk til alle som har stemt på meg i selve avstemningene.  Og det endte til og med at jeg vant en pris, prisen som “Årets mote/skjønnhetsblogger”.  Det ble stor ståhei i stua hjemme, og bloggerfruen trodde folk var blitt gale da jeg kunne fortelle at de hadde stemt frem enn 55 år gammel mann, med mye fargerike og rare klær i klesskapet, til “Årets mote/skjønnhetsblogger”.  La oss nå ikke bry oss så mye om bloggerfruen her, hun har ikke særlig mye peiling på mote egentlig.  Jeg satte stor pris på å bli “Årets mote/skjønnhetsblogger”.  Jeg håper kanskje jeg kan lokke flere av rosabloggerne tilbake til blogg.no når de ser hvem som er blitt årets moteblogger.  Det er mye godt voksne folk på blogg.no, og det kunne vært hyggelig med litt flere unge rosabloggere så jeg ikke føler meg så ensom som ungdommelig, trendy moteblogger liksom:)

Jeg måtte bite i det sure eplet i avstemningene om å bli “Årets livsstilsblogger” og “Årets gledesspreder”, og det var skikkelig kjedelig, for jeg er ikke veldig glad i sånne sure epler.  Jeg foretrekker mer de saftige, røde juleeplene framfor sure epler.  Så ble vinneren av Æresgryxen for 2023 offentliggjort av Gryxen-juryen i går på selveste julaften.  Og prisen gikk til bloggeren Frodith!  Jeg synes det var en veldig fortjent pris.  Frodith er en flott blogger, har vært med lenge og fremstår som en sympatisk, inkluderende og fargerik person som drar i gang morsomme ting for miljøet på blogg-plattformen.  En velfortjent pris til en veldig flink blogger!!

Men juryen ville også hedre en annen blogger i etterkant av utdeling av åresgryxen i går, for som juryen skriver…..

“Men så har det seg også slik at vi i juryen også syntes det var en kar som igjennom sin utrettelige smisk og smøring fra første nomineringsrunde har bidratt massivt til å få GRYXEN-konseptet kjent over det ganske land, for ikke snakke om at GRYXEN-awards 2023 har blitt den suksessen den har blitt, har gjort seg fortjent til en HONORABLE MENTION;

Nemlig den one & only ALLAN KRISTENSEN, aka ALLANS VERDEN!

Juryen er nemlig unison i sin oppfatning om at smisk og smøring SKAL lønne seg, så..”

Jeg ble altså tildelt en honorable mention for mine utrettelige forsøk på smisk og smøring av juryen for å vinne pris, og det er jeg selvsagt svært stolt over, å bli tildelt en honorable mention altså, og alt dette kan du lese mer om her.  Kanskje du har lyst til å se gode eksempler på smisking og smøring?  Da kan du klikke her eller der eller kanskje både her og der.  Forresten, hvis det er noen land som vi ikke ønsker å sammenlikne oss med som vil arrangere Fotball VM eller OL eller noe slikt, og trenger hjelp til å bestikke og smøre eller smiske med FIFA eller IOC for å bli valgt som arrangørland, så er det bare å ta kontakt med allansverden så kan vi se om vi ikke kan få til et smiske-og smøresamarbeid.  Klikk her hvis du kan være interessert i et samarbeid med allansverden.

Gryxen Awards er nå altså slutt for i år.  Men det er ikke slutt på prisutdeling for i år likevel.  Det blir mer prisutdeling.  Det blir Allan Awards 2023.  Det er på lillenyttårsaften det skjer, på årets nest siste dag.  Da skal jeg rette opp i alle feil i fra igår, og dagene som har vært, og da får jeg det nok så godt på lillenyttårsaften kveld.  Jeg skal dele ut priser i hytt og pine og gevær.  Hvem hadde jeg valgt til prisvinnere i de ulike kategoriene i “Gryxen Awards”?  Ja, det skal jeg si noe om, og jeg skal selvsagt få rettet opp i feilene som ble gjort da folket stemte frem en annen vinner i kategorier der den o store prominente var nominert i, slik at rettmessig vinner blir kåret.  Og så skal jeg vel også dele ut en del andre priser,  også de i hytt og pine, og jeg skal vel sørge for at jeg selv vinner nok priser verdig en o stor prominent toppblogger, skjønnhetsblogger og fremtidig bloggkonge.  Fortsatt mye spennende som skjer på blogg.no før året er omme:)  Følg ellers med på bloggen min fremover for mer info om Allan Awards…

Ha en fin dag!  Hyggelig at du besøker bloggen min:)  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og skjønnhetsbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

Er du lei av å fjerne uønsket hårvekst ved hjelp av gamle torturredskaper eller bruke masse penger på dyre salongbehandlinger?  Gjør som bloggerfruen og skaff deg en hårfjerner fra Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst skånsomt og smertefritt ved hjelp av lys.  Den er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

Hvorfor ikke investere noen få tusenlapper i en robotstøvsuger, og slapp av i tv-stolen mens robotstøvsugeren ordner og fikser slik at kåken blir skinnende ren?  Gjør som jeg og skaff deg en Neatsvor X600 Pro, best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

 

5 kommentarer
    1. Herlig 😀 Gratulerer! 😀 Hva skulle vi gjort uten deg her inne!! ;-)Ja du skjønner hvor jeg vil med DEN kommentaren? 😀 Ha en fin romjul Allan 🙂

    2. Tusen takk for så hyggelige ord! Artig at det ble det som fikk æresgryxen – veldig fortjent!!! Ja, hva skulle dere vel gjort uten meg her inne? Det hadde jo nesten ikke blitt reklame igjen uten meg, og så hadde dere jo aldri fått høre om denne robotstøvsugeren og denne hårfjerneren:) Ha en kjempefin romjul du også:)

    3. Slik jeg ser det, så talte folket sitt tydelige språk ved å gi deg den mote/skjønnhetsprisen: Plastikkmennesker er ut. Nå vil vi ha EKTE mennesker med personlighet og unik individualitet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg