Jeg gruer meg til jul!!!!!

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Jeg kan nå jeg tilby alle dere mine kjære blogglesere rabattkode på to fantastiske produkter, robotstøvsugeren Neatvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Med rabattkoden AK15 får dere nå 15% rabatt på disse produktene hvis dere handler inne på Neatsvor-butikken eller Iviskin-butikken.  Dette er veldig bra produkter, begge testvinnere, og er du likevel skeptisk blir du ganske sikkert overbevist om at produktene er noe du trenger hvis du klikker her eller der.

Det er bare en ting å si!  Og det er o jul med din glede!!  Og det sømmer ser veldig fint å si i dag ettersom jeg tar juleferie når jeg forlater jobben etter dagen i dag.  Da blir det juleferiing på den o store prominente og jeg skal ikke sette min fot på jobb før tirsdag 2. januar.  Det er fine dager i vente med god mat og drikke og mye gøy.  Jeg gleder meg!

Men når jeg sier at jeg gleder meg til jul, så har jeg ikke på meg toppbloggerhatten, for som prominent toppblogger så gleder jeg meg ikke til jul.  Som prominent toppblogger gruer jeg meg til jul. Jeg rett og slett gruer meg til jul.  Og det skyldes ikke all denne kommersialiseringa med jula og kjøpepress og alt sånne ting.  Det er ikke derfor den o store prominente gruer seg til jul, så langt derifra.  Nei, jul er ikke noen spesielt bra tid for en toppblogger, og julaften i særdeleshet.  Julaften er den verste dagen i året for en prominent toppblogger som er opptatt av at folket kommer på bloggbesøk, for på julaften er det mange som ikke leser blogg, veldig mange, altfor mange!!!  Det er i alle fall min erfaring, for de to siste årene har det vært veldig lave sidevisningstall for oss bloggere inn på topplista til blogg.no.  Sidevisningstallene har vært forferdelige akkurat på julaften, i alle fall for min del, i forhold til hva som er vanlig, og det er jo kjempetrist, og leit også.  Det gjør jo at jeg går glipp av reklamepenger, og det blir man jo ikke rik av, å gå glipp av reklamepenger altså.  Nei, så langt derifra!!!  Jeg føler for å surke og uffe og klage og syte litt over akkurat det i dag.  Det kjennes helt ok ut.  Jeg har jo ikke blogget om noen blåmandager nå i desember, så det kan være greit å surke og uffe litt i dagens innlegg da, slik at man får gjort seg ferdig med slikt før jula starter for alvor.

Jeg frykter det verste også i år, at folk kommer til å drive på med andre ting på julaften enn å lese allansverden.  Og jeg blir trist og lei og sur og lettere oppgitt og deprimert.  Ja, jeg skjønner at folket er opptatt med mye forskjellig på julaften, det er julefrokost, julestrømpe, siste luke i adventskalender, Tre nøtter til Askepott, lunsj, kirkebesøk, middag, åpning av pakker, servering av julekaker og så videre og så videre og så videre.  Men er det likevel ingen rom for å lese blogg?  Det synes jeg jo det burde være!  Det er jo trist hvis vi har det så travel med alt på julaften, at vi ikke klarer å ro oss ned og nyte dagen, og lese blogg, om ikke annet bare dagens blogginnlegg og kanskje noen gamle gode blogginnlegg også.  Er det ikke noe vi kan gjøre for at vi kan senke skuldrene litt på julaften, slappe av og sette oss i sofaen, om ikke annet bare for et par timer, for å lese blogg.  Det må det jo vel være.  Følg med så skal jeg komme med fem forslag til hvordan du kan finne tid til å lese blogg på julaften:)

  •  Stå grytidlig opp og les blogg.  Jeg setter mitt blogginnlegg for julaften på automatisk publisering klokka 0400 på julaften, så hvis du setter på vekkerklokka da så kan du være en første til å lese julaften-innlegget i allansverden.  Du kan om så ligge i senga og lese blogg på telefonen.  Det er ikke sikkert du ville stått opp før klokka 7-8-9 på julaften til vanlig, så hvis du starter dagen litt tidlig, vil du ha mange timer til å lese blogg, og ikke minst, klikke på reklame
  • Prioritere bort kirkebesøket – les heller blogg.
  • Les blogg mens du er ribbevakt, altså mens du sitter og følger svoren på ribba den siste timen for å se om den blåser seg opp.
  • Kutt ned på antall julegaver slik at det går raskere å åpne gavene og så det da blir mer tid til å lese blogg.
  • Les blogg og ha Tre nøtter til Askepott på i bakgrunnen.  Du har sikkert sett Tre nøtter til Askepott før, 25 ganger minst kanskje, og du vet sikkert hvordan det går til slutt.  Det går bra til slutt:)  Men du vet ikke hvordan mitt blogginnlegg på julaften ender, så prioriter blogg og prioriter allansverden.blogg.no.

Jeg håper mine gode råd kan bidra til mer blogglesning også på julaften.  Ha en fin førjulstid og glem nå ikke oss bloggere i jula, og i hvert fall ikke meg, den o store prominente toppbloggeren og skjønnhetsbloggeren.  Jeg får jo aldri flyttet til Sveits og kjøpt meg villa der hvis dere skal drive på og stresse rundt med diverse saker og ting i jula og på julaften og glemme helt av blogglesningen og reklameklikkingen:)

Hyggelig er det at du besøker bloggen min.  I like it!  I like it a lot!!  Velkommen tilbake, også på julaften:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

Robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro er den perfekte julegaven til den som ikke gidder å vaske og gjøre rent i huset!  Kjenner du en slik latsabb, eller er du en latsabb selv, er det helt perfekt å gi latsabben, eller deg selv, en Neatsvor X600 Pro i julegave.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se Neatsvor X600 Pro in action. Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

Er hårfjernen Iviskin IPL G3 den perfekte julegaven til henne?  Ja, det er den så utvilsomt, for nå har alle ektemenn og herremenn gått fullstendig amok inne på Iviskin-butikken for å sikre seg den perfekte julegaven til kona, samboeren eller elskerinnene, og det begynner å bli tomt på lageret, tror jeg.  Vær rask og kjøp den perfekte julegaven til henne, en Iviskin IPL G3 altså.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

 

2 kommentarer
    1. Hvis man ikke vil droppe kirkebesøket helt kan man lese blogg på mobilen mens man sitter andektig i kirken med bøyd nakke. Det er bare de som sitter nærmest som får med seg det, og da kun hvis de selv ikke har full fokus på prekestol eller det som skjer ved alteret. GGG har brukt den strategien for en liten power-nap.
      Kanskje blir trafikken litt dårlig på blogg på selve julaften, men den pleier å ta seg opp i romjula.

      1. GGG er jammen smart mann! Det er jo kjempelurt å sitte slik med bøyd nakke i kirken slik at det ser ut som man sitter der og angrer på sine synder, mens man i virkeligheten kan lese blogg. Slik kan jo faktisk folket få lest blogg på julaften likevel, slik at vi kan beholde de normale besøkstallene våre. Da blir det kanskje bra jul likevel:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg