Jeg spiser islandskake!

Reklame | Gymgrossisten og Kitchentime

Under Armour//Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

I dag skal jeg spise kake!  Jeg hadde egentlig ikke noe å blogge om i dag, ikke ingenting en gang, og det kan du lese mer om her, så da tenkte jeg at jeg rett og slett spiser en kake, og så forteller jeg dere om denne kaka er god eller ikke, og så, og det er selvsagt det viktigste, så får jeg lagt inn litt reklame her og der i innlegget mens jeg skriver om denne kake, for av reklame blir det penger, og av penger blir det champagne og kanapeer og bloggerlivsstil.

Og kaka jeg skal spise i dag det er en….trommehvirvel……trommehvirvel………islandskake!!!!

En islandskake er noe merkelig rart, og denne er egentlig en islandskake-kopp, altså en liten kake i en kopp, levert av Tromsø Bakeri.  Inni en islandskake er det mye rart…

Men selv om det er mye rart inni en islandskake, så må man jo smake.  Jeg kan jo ikke bare vise frem denne kaka i dette innlegget, jeg må vel nesten smake på den også.  Klar for smaking…

Jeg smaker litt mer….

Og plutselig så var det ikke mer islandskake.  Jo, islandskake er god.  Har litt av suksessterte i seg, og så noe sånn luftig krem, med smak av kokos, men så inni kaka kommer tunga plutselig i kontakt med svisker, og svisker er perfekt tilbehør til ribbemiddagen, men svisker skal selvsagt ikke være inni en kake.  Fysj og fysj!!!  God kake, inntil man treffer på sviskene.  Skulle jeg gitt terningkast til islandskaka, og det kan jeg gjøre helt ærlig og uten bindinger ettersom Tromsø Bakeri ikke har sponset meg med ett rødt øre, så jeg er ikke kjøpt og betalt for å gi islandskaka terningkast 6 med andre ord, så da kan det ikke bli mer enn terningkast 3, og det får faktisk sviskene ta skylda for.  Men liker du svisker i kaker, vil du elske en islandskake.  Du kan jo teste ut hvis du en gang kommer over en islandskake:)

Så var kaka spist opp, jeg har skriblet ned noe, fått lagt inn reklamen og får vel da si meg fornøyd med livet i allansverden i dag:)

Ha en fin dag alle sammen.  Takk for at du er innom og leser bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om mat:  https://allansverden.no/page-8/?pagelayer-live=1

Se oversikt over mine blogginnlegg som handler om kåringer og rangeringer av diverse saker og ting:  https://allansverden.no/page-19/?pagelayer-live=1

Se oversikt over mine øvrige blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

 

Exxent//Gense//Rosti Mepal//Gense

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg