MGP-sistesjansen del 1: Disse fire bør vi høre igjen på lørdag!

Reklame | Gymgrossisten og Lagerpriser

Vitaprana//Casall Sports Prod//Fulfil//Minami Nutrition

I kveld er MGP-sistesjansen del 1.  Fire låter skal plukkes ut av folket til å komme til sistesjansen del 2 på lørdag, og da skal folket sende en av disse fire igjen videre til den norske finalen 19. februar.  Jeg er nok en gang klar for å tre støttende til og hjelpe folket med råd om hvilke låter som bør gå videre, og folket har hørt på meg i alle delfinalene unntatt den første da folket var helt totalt ute på viddene, og jeg regner med at folket også denne gang vil se til mine anbefalinger om hvem som bør gå videre til sistesjansen del 2 på lørdag.  Jeg har tenkt og grublet og grublet og tenkt og kommet frem til en konklusjon.  Den følger etterhvert.

De låtene som vi skal høre i kveld er:

Mira Craig:  “We still here”

Trollfest:  “Dance like a pink Flamingo”

Eline Noelia:  “Ecstasy”

Lily Løwe:  “Bad baby”

Daniel Lukas:  “Kvelertak”

Steffen Jakobsen:  “With me tonight”

Mari Bølla:  “Your loss”

Sturla:  “Skår i hjertet”

Vilde:  “Titans”

Alexandra Joner:  “Hasta la vista”

Kim Wigaard:  “La melodia”

Maria Mohn:  “Fly”

Fire av disse låtene skal vi altså høre igjen i sistesjansen del 2 på lørdag.  Jeg har tidligere gitt anmeldelse av alle låtene i de tidligere delfinalene.  Disse finner du her:

Delfinale 1

Delfinale 2

Delfinale 3

Delfinale 4

Det er noen sanger som er selvskrevne til sistejansen del 2 slik jeg ser det.  Trollfest med “Dance like a pink flamingo” må være med.  Dette er herlig rock som skiller seg ut, det er bare å komme seg opp på bordet og danse og rocke i lag med Trollfest, uansett om man er, eller tror man er en rosa flamingo, eller ikke!

Og så er det klart at Maria Mohn med “fly” og Kim Wigaard med “La melodia” må være med videre til del 2 av sistesjansen.  Den siste er jeg mer usikker på hvem jeg skal gå for.  Men tenke…tenke…..tenke…..tror det står mellom Steffen Jakobsen med “With med tonight” og Alexandra Joner med “Hasta la vista”.  Men det er blåmandag og ny arbeidsuke, passer seg ikke helt med latinske rytmer og fest i dag, så jeg går for noe roligere, og det blir country.  Jeg velger Steffen Jakobsen.  Så er det gjort.  På lørdag bør vi høre Trollfest, Maria Mohn, Kim Wigaard og Steffen Jakobsen i sistesjansen del 2.  Ha en fin mgp-kveld og stem riktig:)

 

Krimo®//Krimo®//Krimo®//Krimo®

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg