Mitt første år på blogg.no!

Reklame | Gymgrossisten og Jotex

Under Armour//Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Det er mye merkedager og hyllester for tiden.  Jeg har ganske nylig feiret ettårsjubileum som blogger, og det kan du lese mer om her.  Det har vært farsuke og farsdag, og i dag er det jammen nok er merkedag for bloggen min.  I dag er det nemlig akkurat ett år siden bloggen min allansverden ble flyttet over fra miniblogg.no til blogg.no, noe som du kan lese mer om her, og det betyr at det er på sin plass med mer feiring og enda mer hyllest av seg selv.

Jeg tenker vi starter markeringen av ettårsdagen for innlemmelsen av allansverden i blogg.no med noen rungende hurrarop…..HURRRRAAAAAA  HUUUUURRRAAAAA HUUUUUUURRRRRAAAAAAAAAAAAAAAA for allansverden.blogg.no og den o store prominente toppbloggeren himself.

Jeg har trivdes godt med å være på blogg.no, adskillig bedre enn på miniblogg.no.  Ja, det sier seg vel selv at en o stor prominent toppblogger kan ikke helt trives på en MINIblogg.  Han vil trives mye bedre på en skikkelig bloggeportal, Norges største, blogg.no, der det ikke er alle forunt å få være med, men man blir håndplukket, der reklamepengene finnes, og der sponsorene sirkler rundt topplista for å knytte til seg oss bloggere.  Og det har selvsagt vært stas å signere min første store sponsoravtale for en liten stund siden, og det kan du lese mer om her.

Når jeg ser tilbake på året som har gått, ser jeg at bloggen min har hatt gode besøkstall.  Det har vært noen skikkelig skrekk-dager med dårlige besøkstall.  Første “skrekkdag” i så måte var faktisk julaften da jeg bare hadde litt over 100 sidevisninger.  Dog fant jeg ut at besøkstallene for alle bloggerne på topplista var jevnt sett dårligere enn vanlig denne dagen, og det antyder jo at folk er opptatte med andre ting på julaften enn å lese blogg, og det er jo ganske så trist og leit.  Burde man ikke sette seg ned litt på julaften en liten halvtime og klikke inn på og lese noen blogginnlegg.  Det synes jeg faktisk folk burde gjøre, om ikke annet så i alle fall min blogg da.  Verste dag var likevel 17. april da jeg kun hadde 84 sidevisninger og havnet nede på en 70. plass på topplista.  Vet egentlig ikke hvorfor alt skjærte seg så til de grader denne dagen.  Det var jo ikke noe galt med selve blogginnlegget.  Det var som vanlig et kvalitetsinnlegg, men det var dessverre noe galt med folket, bloggleserne.  Skjerp dere!  Og det har dere jammen gjort, for besøkstallene mine har økt jevnt og trutt siden oppstarten, og siden august 2022 har jeg hver eneste dag ligget inne på topp 20 på topplista med mellom 500 og 1000 sidevisninger pr. dag, og noen dager flere tusen sidevisninger.  Beste dag var 28. august da jeg kom på 2. plass på topplista med over 4.000 sidevisninger.  Det var litt av en dag, og den dagen kan du lese mer om her.

Det har vært spennende å være blogger ett år på blogg.no.  Hvis du klikker her, kan du se en oversikt over mine publiserte blogginnlegg så langt, inndelt etter tema.  Jeg må innrømme at det har vært mye fjas og tull og tøys og visvas på innleggene mine, og når jeg ser på den tematiske inndelingen, så er det faktisk bare 14-15 innlegg som legger opp til å være intellektuelt oppbyggende innlegg.  Resten, opp mot 400 innlegg inneholder stort sett fjas og tull, eller bobilturer, eller klær og mote, eller noe annet rart som for eksempel mat, for mat må man jo også ha for å kunne blogge, eller kunne gjøre andre ting.

Det skal vel feires i dag da, som seg hør og bør.  Hyggelig at du er innom bloggen min og feirer litt i lag med meg:)

Håper dere alle får en fin dag.  Takk for at du besøker bloggen min!  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tannrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

CHLEO armstol Sennepsgul//RAKEL//LUIS//BARATTI//TENHULT//HULTSFRED

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg